PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuareg 660 (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rraadduuzz
Vloženo 25.2.2024
Aktualizováno 10.4.2024
Zobrazeno 1 094x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Po 2 výletech na Balkán s X-Capem jsem chtěl něco endurovějšího, obratnějšího…no a navíc byla v “akci”

Motorka koupena od FIRMA:EuroCycles (Vítězov)

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 700V Transalp: Úplně mi nesedla na první dobrou…

První dojmy - Prozatím jsem najel asi tak 10km, nemám ještě značku a pojistku, ale choďte kolem ní jen tak…vzal jsem jí na roztřískanou cestu, kde jsem věděl, že nepotkám Policii, no ale to bylo něco. Ten výkon mě fakt překvapil, jede i od spodu... A co se týká podvozku, tak nemám žádné výhrady...MM X-Cape mi sedla, ale Tuareg o poznání víc :)

Doplňky na motorce - Nedávno jsem osadil nosiče kufrů - brašen bumot a mám polstrování uchycení řidítek.

Recenze

Zatím nemůžu moc hodnotit, mám jen 200km, doplním později. A zas tam mám ti Pirellky STR. Z X-Capea jsem je sundal, ale tady se mi zdají tišší, resp. tamty byly nějaké dojebané, takže tam zůstanou…Na to, že mám 170cm dosáhnu oběma nohama na zem. Tedy jen špičkama, ale dobrý, jednou nohou úplně v pohodě celým chodidlem. Je opravdu velmi obratná, takový vykrmený horský kolo A zvuk má opravdu krásný, po zaklapnutí při jízdě mám pocit, že občas střelí do výfuku. V úmyslu mám ale osadit Dominator HP6...Letos se chystáme do Bosny, tak potom dám vědět více, jen musím pořešit kufry. Budou to Bumot, protože nosiče už mám, ale jestli kufry nebo brašny se uvidí, přikláním se k brašnám…no a úložný prostor opět katastrofa! Jen lékárnička se vejde pod sedlo...Častěji jí teď beru na lesní a polní cesty, ale v poklídku, žádná divočina, beru ohled na floru a faunu a opravdu jsem udělal dobře, že jsem do ní šel. Ovládá se lehce, ve stupačkách parádně i díky přesouvání se po rovném sedle. Ano, není to MX se 105kg, ale těch cca 30kg dole oproti X-Cape je strašně znát...můžu srovnat i spotřebu a tady je Tuareg větší otesánek, je to okolo 5l/100km. Nevadí, dokud to není 6-7l, peču na to...na jeden zátah jsem dal zatím max.100km a sedlo se zdá být zatím dobré, žádné otlaky, bolesti, uvidím, jak to bude třeba po 200-300km. Brzdy, co jsem potřeboval, tak zafungovaly vždy dobře. Displej je opravdu krásně čitelný a docela bleskově reaguje na světlo a přepíná se z denního na noční režim. Noční režim se mi zdá i hezčí...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rraadduuzz
rraadduuzz napsal 04.03.24 v 09:55

hofi01: díky...přesněěě... fakt mě to na ní baví, prostě rohlík

hofi01
hofi01 napsal 03.03.24 v 14:57 10b.

Měl jsem možnost se svézt a vrátil jsem se s hubou od ucha k uchu, tak přeju ať slouží

rraadduuzz
rraadduuzz napsal 27.02.24 v 15:05

Snowball jojo, už to mám porychtovaný vč.SPZ takže můžu vyrazit...chtěl jsem poj. od známé, tak jsem čekal...ono nakonec stejně je na VIN u přihlášení, až pak udělají na SPZ...

Snowball
Snowball napsal 27.02.24 v 13:01 10b.

Moc pěkná.
Povinné ručení se dá vyřídit i bez SPZ, jen na VIN, a SPZ se pak do smlouvy dohlásí zpětně. Jezdit bez pojištění mi přijde jako dost o hubu a není to potřeba

rraadduuzz
rraadduuzz napsal 26.02.24 v 11:46

Costas79 když jedu z kopce a mám zavřeno tak občas jo, to mi dělal i X-Cape

Více komentářů



TOPlist