Lehký DualSport pro každodenní použití
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Beta ALP 4.0: Vyděl jsem jí na výstavě Eicma. Ale Honda byla už vyzkoušená a věděl jsem do čeho jdu.
První dojmy - Lehká, hravá, po úpravách bude pro SingleTrail skvělá
Doplňky na motorce - Kryt motoru AXP, Chrániče rukou/páček Barkbusters JET, Sklopná zrcátka Vicma, Pěnové gripy Progrip 786, Nosič Rally Raid, Zadní tlumič YSS, Přední pružina K-TECH
Recenze
Po 4řech letech s úžasnou KTM 690 Enduro nastal ,,ze zdravotních důvodů'' čas se rozloučit.
Měl jsem půjčenou Hondu 300L od kamaráda a věděl jsem do čeho jdu.
Překvapila mě jak se krásně a nezáludně vodí v pomalých trailech.
9.2.2024
Jsem se stal novým majitelem CRF300LS
Najeto 0-km
9.5.2024
Nebyl na na ní bohužel čas, konečně 1000km
Zajeto, odservisováno a už se může využívat plný potenciál :OD
+ Výměna zadního tlumiče za nový. YSS (velká proměna, tohle tam má být už od začátku)
Moc pěkná barva
Parádna! Táto tvoja je vraj o 4 kg ľahšia a tuším o 2 kW silnejšia ako predošlý ročník, tak potom píš prosím ťa všetky skúsnosti a veľa šťastných km!
Honda má být sice červená (tu mám já ), ale musím přiznat, že i tahle šedivá se mi líbí. Já už jsem si tříkilo upravil na svou váhu, takže teď je to naprostá paráda