Zvedá se na zadní i na dvojku ve 140 km/h, což je supr při machrování při předjíždění aut.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Oproti GSXR 750 SRAD r.v.96 obrovský skok jak výkonově, tak hlavně v podvozku. Motorka je skvěle ovladatelná a pohodlná. Trochu jsem se bál posezu, ale úplně zbytečně. Radost si na ní sednout. Oproti litrovýmu dvouválci (VTR 1000F) jede v nízkých otáčkách srovnatelně, od středních otáček nesrovnatelné.
Recenze
Za 3 týdny jsem stihl:
- Vyměnit Arrow výfuk za originál. I ten řve na mě až dost.
- Upravit držák SPZ - kdo potřebuje odrazku? :D Stále mám potřebu tu zadní část zjednodušovat. Už mi došlo, že mi tam překáží i ta SPZ :D
- Položit to v Mostě na okruhu na volných jízdách. Naštěstí v malé rychlosti za cílovkou, ale bohužel se zastavila až ve štěrku. Nedostatečně zahřáté gumy. Poučen. Naštěstí pouze trochu odřené plasty. Pokračoval jsem v jízdě. Padák skvěle posloužil. Nová kombinéza pokřtěna. Byl jsem poprvé v Mostě na motorce a naprosto vyčerpávající zážitek :D:D Už mam koupený další termín. Po několika letech jsem klopil na koleno a je to pořád stejně skvělý.
tohle jsem taky kdysi chtěl a přesně v téhle barvě , super,
pěkná raketka a pěkná zkušenost
Už je to tak
Tos byl ty, co to ve stredu na volnejch slozil hned v sikane ?