už ho nemám vyměněno za novější červené GT650R Made in Jižní Korea; za málo peněz hodně muziky. Karburátory, ocelový rám - jinak je to variace na téma SV650, nikoliv však licence ani kradená kopie! Je to vlastní a povedená korejská konstrukce.
Recenze
moje první "velká" a nová motorka. Za sezónu 2006 máme spolu úspěsně za sebou prvních 7000 km a navzdory varování kamarádů jsme oba (já i motorka) zatím v naprostém pořádku ) Zadní stošedesátka "bridgestonka" odešla po 6500 km "na plátno". Spotřeba se mě dle stylu jízdy pohybuje od 5,00 do 5,90 l/100km; jezdím většinou od 3 do 7000 ot., takže na pohodu (v sedě do 160 km/h ) Sezóna 2007 dalších spokojených 5000 km, údržba pouze mazání a napnutí řetězu. Přední původní Bridgestoka vydržela 12.000 km:o) než se sjel vzorek po stranách (uprostřed zůstalo ještě přes 3mm). Tip ze servisu: dáveje si všichni pozor na stav chladicí kapaliny! (ať nedopadnete jako Homer ) Při přehřátí a vytočení do maxima to nemusí vydržet ventilová vodítka!
super stroj, případné potřebné díly seženeš na www.hyosungmoto.cz
Ahoj mám jí taky, 650R, ujel jsem 6500Km super stav, žádné problémy. Mám zkušenosti se Suzuki V-strom 650 a nemůžu říct nic špatného o Hyosung 650R. Za ty peníze jsem s ní 100% spokojený, je mi líto kolegy co měl potíže, ale mohu říct, že mám známého s BMW a měl taky podobné problémy.
Pěkná mašinka
nejlepší je ta čičina na první fotce
Paráda. Fakt paráda. Musíš za mnou přijet nahoru na Vysočinu! Rád tě uvidim.