Přivezená z Francie, měla 78kw, ale šikovný mechanik z H3moto v Paskově jí otevřel na správných 92kW. Jinak je seriová, pouze padáky od Rutana a přibyly výfuky od Creptus.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - první dojmy dobré, protože jsem byl zvyklý na SV650S a tahle měla po koupi 78kW, takže než jsem ji nechal otevřít, tak byla o něco silnější než SV650S.. :-) a na to jsem byl zvyklý
Recenze
No oproti předchozí SV650S jsem rád, že má aspoň štelovatelné tlumení.. 650 byla docela měkká a tlumiče na doraz při prudkém brždění na nerovnostech byly nepříjemné.
Sice SV1000 je taky celkem měkká, ale kdybych chtěl okruhové prkno, tak si koupim něco jiného.
EDIT 2011: už po ničem jiném, než okruhovém prkně vlastně netoužím.. nad SV se stahují mraky. :(
Spotřeba je 6,5-7,5 l/100. 2010 jsme absolvovali Švýcarsko a tam jsem se dostal na 5,9/100
EDIT 2012: tak a je to tady.. s motorkou se loučím a hodlám ji vyměnit zase za něco jiného.. nejspíš RSV.. bylo mi s ní ty čtyři roky velice dobře, žádné problémy nenastaly, prostě spolehlivý japonec, ale změna je život a já chci okusit tvrdost RSV!
EDIT2016: tak jsem s ní nakonec až dodnes, kdy už doopravdy prodávám, protože za poslední dva roky jsem na ní najezdil tak 1500km.. je velmi nevyužitá.
Prodána 2018
EDIT2016: tak jsem s ní nakonec až dodnes, kdy už doopravdy prodávám, protože za poslední dva roky jsem na ní najezdil tak 1500km.. je velmi nevyužitá.
Ano! To je to, co dokáže nahánět hrůzu! Při pohledu na ty dva obrovský válce do "V" mi naskakuje husí kůže. A ještě k tomu ta parádní černá barva! Opravdu velikej respect! Moc krásná mašinka za 10b. PS: Jak se dá takhle navýšit výkon? Tam máš Power Commander, nebo nějakou jinou zázračnou skříňku?
Gratuluji!
Laďáky budou určitě
Máš ji moc pěknou,byla to super volba.