výfuky Arrow carbon, Dynojet kit Stage2, otevřený airbox + KN filtr, svíčky Denso, 1/2 kryt spojky-carbon, sportovní řidítka, krovka, podsedlovka-carbon
Recenze
Motorku jsem koupil v červnu. Absolutně padne do ruky, je přesná ve vedení a v zatáčkách. Výborná na podvozku, a v kombinaci se sport.pneu dovoluje posunovat osobní limity. Ze zátahu a zvuku motoru, podpořeným výfuky, otevřeným airboxem, a
karburátorovým DynoKitem, jsem nadšený. A od poloviny spektra otáček, se teprve začnou dít věci. Zátah, dokud nepovolíš heft !! Ve 140km/h bez štítku už sice hodně fouká, ale největší zážitek je stejně mezi 60-120km/h.
I přes svůj rok výroby a ujetých 40tis.km je bez problémů. Při seznamovacím servisu vyměněn olej+filtr, spojková a brzdová kapalina, ložisko zadního kola, kontrola a namazání řetězu, kontrola řemenů a destiček, a vyčištění KN vložky. Nutná je častá kontrola a dolévání oleje. Ale jde o zvyk. Spotřeba je podle stylu jízdy 5,5-7 litrů.
Netvrdím, že nepřijde nějaká závada, ale po ujetí ca.1000km jsem se ujistil, že moje volba pro Ducati M900 byla naprosto správná, nenechal jsem se vystrašit, a neměnil bych. Mám z jízdy radost, a kvůli tomu jsem si přeci tohoto krasavce pořizoval ...
moooc pěkný
Libovka
Moc pěknej kousek a hlavně i zvuk , jsem měl možnost slyšet
Správnej počet válců a dobrá země původu, není co řešit Jináč ta spojka je fakt masakr
krasavec! 10b