PROFIL MOTORKY

Yamaha RD 350 (1980)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník parrotek
Vloženo 31.1.2010
Aktualizováno 28.12.2020
Zobrazeno 4 896x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


původně rd250,předělaná na 350,písty Wiseco,nová klika,moto po celkové go do posledního šroubku vč.nového laku

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - S výfuky JLexhaust se motorka vytáčí až za hranici 10000 ot/min.

Recenze

Velmi výkoný dvoutakt s ostrým nástupem v 5500ot/min, písty wiseco 65,5mm, nová klika, nová ložiska v motoru.spojkový koš a karburátory koupeny zánovní na ebay. Původní přední brzdu jsem nahradil brzdovým kotoučem o průměru 320 mm, brzdičem honda cbr 900, brzdovou pumpou gsxr1100 - brzdový účinek je vynikající. Po go mám najeto cca. 150 km, takže zajíždím.Olejové čerpadlo jsem pro jistotu odpojil a používám směs 1:40 castrol R1. Po zajetí chci jít s motorkou na brzdu a přemýšlím o výfucích JIM lomas.Tak mám konečně výfuky JL

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dodo7
Dodo7 napsal 07.01.12 v 09:20

Moc pěkné provedení

parrotek
parrotek napsal 29.09.11 v 22:21

motor jsem si dával dohromady sám.objem motoru s pístama wiseco je 358ccm.válce mají litinové vložky a převrtání bylo bez problému.válce z RD400 tam nejdou ,protože RD400 je vzducháč.pořídil jsem si na rdéčko laděné výfuky race exhaust koupené na anglickém ebay a motorka točí 11500 ot/min.musel jsem tryskovat karburátory.místo puvodních trysek 220 jsem na hodnotě 260,ale jehly jsem posunul paradoxně dolu.zatím ladím podle svíček a pocitu z jízdy.budu muset na brzdu to doladit.asi by to sneslo větší karburátory.nyní tam mám mikuni vm 26ss.budu rád za nějakou radu nebo informaci.taky tam už nemám filtr box,ale košíčky.bojím se ,abych motorku nepřidřel,tak mažu 1:30 motul 710.

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 27.09.11 v 17:31

Zdravím"dalšího DVOUtaktního magora"
Kdo taky jinej by "šel" i do změny(přední!)brzdy !?? Řekl
bych, že to asi brzdí o hodně líp než ta původní...(?)
Správně to napsal "Dřík": nezaměnitelnej CHARAKTER ...
A MartinJawaTS mě přímo mluví z duše - vždycky i mě potěší,
když V TÉ DNEŠNÍ DOBĚ BEZPOHLAVNÍCH 4TAKTů SE OBJEVÍ DALŠÍ,
KDO VÍ CO CHCE
Jen nevím,jakej teď s těma Wiseco pístama máš vlastně zdvih.
objem motoru : série má vrtání 64mm a zdvih 54, takže s pís-
ty průměru 65,5mm(jak píšeš) to bude asi víc, než 350ccm!???
Nevím ani, zda máš ve válcích litinové vložky, nebo jestli to už nebyl Nikasil. Ale ANI S VLOŽKAMA BY ASI NEŠLO VÁLCE
TOLIK(!)PŘEVRTAT, takže mě napadá jestli do Tvé RD350 už "někdo"nenamontoval válce třeba z RD400...!???
Ty Wiseco-písty tam dával kdo? Slyšel jsem, že nemají stej-
nou váhu jako originály Yamaha a že je nutné(nebo aspoň do-
bré!) i při použití výbrusových originálů Yamaha(průměry
64,5 a 65,0) znovu vyvážit klikovku. Jednak aby nevibrovala,
ale TAKY točila co nejvíc...

čurdaracer
čurdaracer napsal 27.03.10 v 13:43

krasa

NickSlaughter
NickSlaughter napsal 18.03.10 v 15:02

Hodně slušný kousek Jinak výfuky JL mohu doporučit

Více komentářů



TOPlist