Bezna ZR7, jen s drobnymi vylepseni pro pohodlnejsi cestovani. Maly vetrny stitek, vyhrivane rukojeti, sirsi riditka.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: musí se více vytáčet motor ? ZR-7 snese jet v ve větším rozsahu otáček + vizuálně se mi více líbí nádřž a zadní světlo kawasaki :-)
Suzuki SV 650: Motor se musí více vytáčet, nakonec mi přišla poněkud malá, spolujedci se nelíbilo dělené sedlo, nemá místo na zadní nosič (topcase)
První dojmy - Po XJ900 jsme ocenil obratnost a lehkost motorky. ZR-7 je velmi podobná banditu od suzuki, nabízí však větší kroutící momet v nízkých otáčkách a na druhou stranu ji schází 6 rychlost.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, USB pro nabíjení tel/navigace, Padací rám, Samomazání řetězu (Louis), Nastavitelné páčky brzdy a spojky.
Recenze
Moje pata japonska motorka. Zatim jsem s ni spokojen, presedlani neplanuji. Na me jezdeni idealni.
Na ZR-7 se mi líbí, že může te jet na kochačku, a držet motor kolem 2tis, ale pokud chcete dá se i blbnout. Ikdyž větší rychlosti jsou bez pořádného větrného štítku spíše krátkodobá záležitost.
S motorkou jezdím do práce do Prahy, ale i na delší výlety v jednom i ve dvou. Na motorce je dost místa pro zadní nosič, díky výfuku dole pak i na brašny po stranách a celkem dost místa pod sedlem (nářadí, sprej na gumy, lékarnička, řetěz to vše se tam vejde).
Co se týče spolehlivosti, tak zatím mě nikde nenechala. Po dleší době postupně oceňuji, že motrka nemá nic zbytečného. Motor je chlazený jen vzduchem a olejem - odpadájí starosti s chladičem a větrákem. Nemá vstřikování - karburátory vyžadují jen občasné seřízení, jinak také fugují bez problémů. Pokud tak hledáte motorku, kde si můžete čas od času něco udělat sami a nemusíte se vším jezdit do servisu, pak je to dobrá volba. Jen mít na to ten čas
Motorku jsem měl od 2007 do 2022 a byl jsem s ní opravdu spokojen.