PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 600 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mirda6299
Vloženo 7.7.2011
Aktualizováno 1.10.2013
Zobrazeno 4 492x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kawasaki ZZR600,koupena jako náhrada za ukradeného Fazera.Zatím jediné zjištěné závady jsou-nefungující palivoměr a nechce se vracet heft plynu ale doma vyřešeno promazáním lanka a vše je v pořádku.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Pohodová motorka která si toho nechá hodně líbit a dá se s ní stejně dobře výletit (kadle kadle) jako přitvrdit a dopřát si trochu toho adrenalinu. Jenom bagáže se na ní moc nevejde,ale na dlouhé cestování ve dvou tahle motorka určená není,takže se s tím musí počítat.

Recenze

Zkušenosti zatím moc nejsou. Pouze dvěstě kilometrů z Poličky do Prahy a to jsem si fakt oproti očekávání vůbec nemohl stěžovat. Motorka je prý po velkém servisu protože čtyři roky stála,ale to se všechno ještě ukáže.Jelikož jezdíme s přítelkyní většinou ve dvou,hodnotím kladně sedlo,které je dostatečně pohodlné.Jízdní poloha i na mojí výšku 187cm je celkem rozumná a ještě se uvidí jak moc mě bude Baťůžek klofat do blembáku. Trochu mám obavy z měkčího podvozku,ale jeho možnosti nastavení jsem zatím neměl čas prozkoumat.V jednom to nebyl problém,ale ve dvou...? Snad to nepůjde na doraz..
Brzdy jsou celkem dobře dávkovatelné,ale předek se se při prudším brždění trochu víc noří. Chtělo by to taky přitvrdit.
Další zkušenosti a úpravy napíšu později.

Takže po najetých dalších cca 1000km - Oprava zadírajícího se lanka plynu. (Stačilo promazat a správně usadit do heftu).
Jinak zatím žádná úprava a jediné co bych na této motorce hodnotil jako negativní,je její měkčí odpružení na centrálním tlumiči,které je sice naprosto komfortní při jízdě sólo,ale z baťůžkem je to do zatáček (zvláště když je v zatáčce lavór)docela tragédie. Přitvrzeno na maximum a stále lítají jiskry od hlavního stojanu. jediná možnost jak to eliminovat je sundat ho,nebo dát na tlumič jinou pružinu.(Případně tam zapracovat celý z jiné motorky).Já asi prozatím zvolím první možnost.
Přeci jenom je nejlevnější.
No nakonec tam zůstal i tlumič i stojan a motorka šla do světa. Pořídil jsem cestovnější Suzuki GSF 1200 N

Ps: Příspěvek v deníku je pomsta přítelkyně a báglíku v jednom za nedodržený slib že vydržím do příští sezóny. .-)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
seemir
seemir napsal 01.03.14 v 21:32 10b.

hmm...nádhera...tahle motorka snese vše...i když mi černá k moto moc neládí, musím přiznat, že jí sedí...tak hodně spokojených km a bez újmy na zdraví ...seemir

Více komentářů



TOPlist