Po skoro 2 měsících rozhodování padl výběr na Zeda.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 Fazer: Cena byla v rozumné výbavě skoro dvakrát taková co u Zeda.
Honda CBF 1000: Obava z nedostatku výkonu.
První dojmy - Zed jede naprosto neskutečně, výkonu přebytek a předpokládám, že mi bude ještě dlouho trvat než si na ten mohutný zátah zvyknu. Pro jednoho pohodlná i na delší vzdálenosti, ve dvou už je to trochu problém, ale snad to vyřeší časem úprava sedla.
Doplňky na motorce - Padáky, miniblinkry s Éčkem, krátké páčky, držák topcase a na dalších věcech se pracuje - vše bude v deníku
Recenze
Byl jsem rozhodnut pro FZ1 Fazer, ale pak přišla pod ruku tato kráska a bylo vybráno. Zjistil jsem, že stejně motorka dle mých požadavků neexistuje, přičemž Zed se tomu aspoň přibližuje, tak uvidíme jestli předčí moje očekávání.
Prozatím máme najeto kolem 300km a zkušenosti ve všech směrech kladné. Pocitově hodně malý rozvor kol, takže krásná ovladatelnost i s 190tkou vzadu. Oproti CBR to má neskutečný zátah i pod 8tis. otáček. Přes ně jsem se prakticky ještě nedostal, protože nebylo kde.. Malý štítek vepředu odvádí skvělou práci a při lehkém zalehnutí nevíte ani ve 160 co je to vítr.
Tak jsem se rozhodl, že celou motorku postupně předělám do kombinace oranžová-carbon. Nechci tam ovšem žádné folie co se jako carbon tváří, ale všechno originál části. Budu to vše přidávat do deníku. V plánu jsou: laufy Leo Vince, kryty chladiče, plasty u sedla, hefty a zrcátka. V neposlední řadě pak bude potřeba koupit tlumič řízení.
cat-nikita: jojo, precijen je na tom mnohem lepe citit rychlost nez na SS, takze vic zabavy
Koukám taky změna k nahotině
Nádherná Kawa. Tak ať to lita bez závad a nehod. Stále jen klínem dolů . 10 bodů máš ode mě za hezkou motorku.
Dlouho jsem se tak dobre nezasmal Gratulace tobe i budouci majitelce a dodavam jen to,ze konecne nekdo vyslechl ma slova,ze pro Anicku je 1000 dobra volba oproti 750,ona na to casem prijde taky Davam 3x50 bdiku
tak mi do ní prosím nekousej