PROFIL MOTORKY

Triumph Thruxton 900 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pRst
Vloženo 17.7.2012
Aktualizováno 28.7.2020
Zobrazeno 4 437x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


V rámci projektu slowdownoldguy jsem své potácení mezi Sport 1000 a Thruxtonem ukončil. Nyní se učím objevovat krásu zatáček v pohodovém tempu a musím říct, že to má rozhodně své kouzlo!

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Proti Bonnie nejede tolik od spodu.. T100 byla na větší courání.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého komu se líbí, je jedno jestli začíná, končí nebo jako druhý stroj k superbiku.. i na cestování je to fajn motorka, dali jsme na kafíčkách 5.500km za devět dní, přes hory doly až do Asie a z5, prakticky žádné dálnice, sem tam šotolina či polní cesta.. většina těch GS co se prohání po praze, takovou cestu nedala :D

Doplňky na motorce - :
Arrow 2-1
Přední brzda třípístek z Horneta 2011 místo dvoupístku - lepší, ale stále to brzdí málo
Černý kryt pastorku víc zvýraznil víko motoru
Air Injection odinstalováno
Hliníkové stupačky od LSL v předu i v zadu
Klaxon jsem hodil pod nádrž
Nevozím kryt řetězu - nedostal jsem STK :)

Určitě budu řešit podvozek

Recenze

Zlákán představou, užívání si zatáček v 90kmph místo ve 160, jsem na podzim pořídil šikovně položeného Bonnevilla s cílem přestavby na Thruxtona podle svého gusta.. a hlavně zjištění zda je tohle opravdu to co mě bude bavit. Na rozdíl od Foura a všech moto které jsem kdy vlastnil nebo měl možnost vyzkoušet, mě na Thruxtonu/Bonnie nevadí pomalé courací tempo, člověk např. dojede plechovku a najednou ho tolik nesere ject za ní osumdesát..

Abych to zkrátil, nakonec jsem v UK vydražil tohohle krasavce, takže Bonnie půjde do světa a já přes všechna očekávání teď nemám vůbec potřebu na Thruxtonu cokoli měnit.. jen jsem sundal štítek, časem asi vyměním blinkry, zadní světlo a blatník asi půjdou také pryč..

EDIT po 5 letech a cca 30kkm:
Thruxtona pravidelně beru do Alp a na pořádných silnicích se klucí na suberbikes musí hodně snažit aby mě setřásli, ale na horším povrchu jsou limity podvozku jen prosilné povahy. Ten superbike tam jede na 50% toho co dokáže, Thruxton na 95%, s podvozkem budu muset něco udělat, s brzdama je to v porovnání se "soudobou" technikou největší slabina, ale za nového Thruxtona ho nevyměním :)

Asi dám i clip-on řidítka, pro sportovnější posez, i když nevím jestli na nich dám těch svých 500-700km denně deset dní v kuse, tak jako na těch origo, ale to se uvidí :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pRst
pRst napsal 20.07.14 v 14:49

Ahoj, co do pohodlí je to v pohodě, ale soudobý podvozek Horneta je řádově jinde a dovolí ti zvlášť na špatných cestách jet rychleji. Spousta lidí podvozek vytuní progresivními pružinami a výměnou tlumičů v zadu. Kvitoval jsem to, že mě podvozek nenechá jet příliš rychle a chtěl jsem ho nechat v základu, ale když se chci držet rychlejších motorek, tak je to problém, takže se asi poohlédnu po nějakém sportu s 41mm vidlema a lepšíma brzdama a prohodím to včetně brzd.. Zadek asi pořeším taky.

V sérii je to asi dostatečné pro většinu jezdců, ale podle počtu motorek, které mě na silnici předjíždí, patřím asi stále k těm rychlejším a na moje/naše tempo není podvozek Thruxtona zrovna dělaný. Pokud jezdíš na rozbitých cestách v zatáčkách <130 tak budeš v pohodě, podvozek ti dá včas vědět, že ses rozvášnil příliš :)

barty
barty napsal 19.07.14 v 17:18

ahoj
jak prosím tě ten triumph bere ty naše díravé cesty ?
dík za informaci Jura

brzda80
brzda80 napsal 15.10.13 v 18:17 10b.

Pěkný kousek, zajímavý zrcátka, jako by ze Sport 1000

Figi25
Figi25 napsal 18.09.13 v 14:23 10b.

Figi25
Figi25 napsal 18.09.13 v 14:22

stylovka!!

Více komentářů



TOPlist