Pro rok 2002 Honda opět inovuje úspěšný Fireblade. Změny pro tento a další modelový rok jsou následující: větší zdvihový objem, větší kompresní poměr, vyšší výkon, nižší hnotnost, pozměněný systém vstřikování a mnoho dalšího. Model zůstal ve výrobě jen 2
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTR 1000 SP1: málo pěkných za rozumnou cenu
První dojmy - první dojmy ?? První 954 kterou jsem vlastnil neměla kapotáž,ale v té době sem kapotované motorky ani nebral.Svezení bylo perfektní,podvozek,brzdy,výk on oproti jiným litrům trošku menší ale vynahrazen váhou. Následně jsem sedlal 1000rr, perfektní superbike ale do provozu zbytečný,tak sem se vrátil k 954.Je to hračka s váhou šestky,na biku mám commander,kn filtr,laďák. Na to víkendové svezení super. U fireblade je známa chatrná převodovka,tak jsem jednu bez 4.kvaltu zakoupil ale to už je samozřejmě vyřešeno.Pár tisíc kiláčků sem se na ní opět povozil,je to motorka která nikdy neomrzí,jen sem ze zamiloval do Vtr sp2 nebo mille ale zvažuju či si ho nechat nebo ne??..Vétro se nekoná zatím dovezl sem Milku ale firekláde zatim nechám doma..
Motorku bych doporučil pro - jako první skorolitrový superbike vhodný i na delší svezení po přechodu z malé motorky.Na okresky víc nepotřebuješ
Doplňky na motorce - powercommander,kn filtr,ixil
Recenze
Pro rok 2002 Honda opět inovuje úspěšný Fireblade. Změny pro tento a další modelový rok jsou následující: větší zdvihový objem, větší kompresní poměr, vyšší výkon, nižší hnotnost, pozměněný systém vstřikování a mnoho dalšího. Model zůstal ve výrobě jen 2 roky, poté byl v roce 2004 nahrazen modelem 1000 RR, který je ve výrobě (samozřejmě se změnami) dodnes
chuďěrka jak dopadla... mno dej ju do pucu a bude to zas čupr motka