Motorky jsou dvě jedna z r.v. 1994 a druhá 1997. Pořizovací ceny a najeté km byli u obou skoro stejné 35 - 40 tisíc Kč a měli najeto zhruba 35000 km . Náš cíl byl jasný upravit oba kousky do stylu dakar )) teda teoreticky
První dojmy - Poměrně lehký snadno ovladatelný a na zhruba 40 kw výkonu (po úpravách) dostatečně pružný stroj. Zatím spokojenost , ale musím říci, že bylo dost úpav.
Recenze
Byl říjen 2011 bratránek a já jsme seděli v hospodě, sezóna pomalu končila a my přemýšleli co s klečkama uděláme. Po shédnutí desítek možná stovek fotek a informací o motorce jsme si pořád říkali že tyhle stroje jsou dost podceňované a nikdo je moc neupravuje a pak to přišlo " postavíme si úplně stejný takový ty vysoký Dakarky uřízneme masku a zkusíme něco co nikdo nemá" povídá bratránek koukám na něj a říkám "tak jo". Začátkem listopadu jsme oba stroje odvezli do dílny a začla pětiměsíční přestavba která nás každého stála cca 40 000 Kč.
Díly a technické parametry :
Maska- měkkčené plexi je lépe tvarovatelné, ale není to ono lepší je svařovatelný plast , světla-čočky od Louise, řidítka-Accel,nástavce řidítek- SW Motech, brzdové hadice- Hel performance, budík- Acewell ACE-2853, blastery- Acerbis, přední blatník- Acerbis , chrániče tlumičů- Acerbis,polepy ráfků kol, pružiny přední vydlice- zakázková výroba pérovna Boštěšice Ústi nad Labem, kosti kyvné vydlice- zvýšeni o 3,5 cm na zadním kole,
menší blinkry, vzduchový filtr od KN, iridiové svíčky, výfuk- bazarová koupě, pneu- Continental TKC-80 "opravdu výborné gumy", sedlo- v časti řidiče vystužené karimatkou a nově potaženou koženkou AIMEX skai, přístrojová deska, stupačky, kryt kolečka řetězu a řadička vlasní výroba, kryt motoru, stupačky,řadičky,nosič rozety,brzdové kotouče ošetřeno práškovou barvou (komaxit) barva motorek- metalická blue maserati, polepy a naše logo TM racing zakázková výroba.
Zvýšení obou strojů je opravdu výtečné řidítka jsou díky redukcím o 12 cm výšší a díky kostím a pružinám přední vydlice světlá výška vzrostla na 25,5 cm a sedlo na 90 cm nad zemí, Tato úprava dovoluje bez problému seřizovat zadní tlumič a vzduchem přední teleskopy.
Po najetí zhruba 3000 km jsou zkušenosti s přestavbou a jízdními vlastnostmi velmi dobré. Po téhle sezoně chceme přidat padací rám pěnové rukojetě a sklopná zrcátka a to je tak zatím vše. Pro Motorkáře.cz TMracing )
Nádherná práce! klobouk dolů ;) můžu dotaz? Kolik ve mašina ve finále váží? Díky!
Super stavba. Nádhernej bike!!! Palec nahoru a 10b. K tomu
To je pecka!
tyjo asi jste mě přemluvili do KLEčka
chci něco na pohodu, kolem baráku a na menší vejlety se smráďatama
koukám zatim po všem z týhle kategorie
SUPER !!!
Guys - just came across your build images - are you still active with the KLE's?
Would you be able to sell the front modified fairings for my KLE and ship to the UK?
Many thanks