Je to zkurvysin, kterého nemám nikdy dost, je to neskutečný výkon a rve to ruce , už bych neměnil!!!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa Stadion S1: bylo to těžké rozhodování....
První dojmy - Mé první dojmy byly všelijaké, po 2 dnech ježdění jsem se toho normálně bál, a začal přemýšlet i nad tím že to byla chyba to kupovat, ale pojezdil jsem 4. den a po té jsem si zlomil ruku, a zrovna začla zima a přes zimu jsem se do ní natolik zabouchl že bych jí už neprodal! :-)
Doplňky na motorce - Páčky,blinkry,Gipro atre, svody, vyfuk , racing plexi štítek, tlumič řízení,
Recenze
Chtěl jsem výkon! ten jsem dostal a dostalo se víc než jsem čekal, motorka se mi sice ovládala ze začátku o něco hůř než předchozí SRAD ale asi se není čemu divit, je to trošku jiná kubatůůra , jedna,dva,tři a furt po prdeli po té někde na rovině dořadím zbytek kvaltu zalehnu a na budíku se pohybujou čísla kolem 290Km/hod čemu člověk nechce ani věřit, je to moje bestie
;) krááásne napísané. rovnaké skusenosti mám aj ja po presadnutí zo SRAD :) (boa prestrelil som, toto je moc) o tri mesiace sa na to pozerám inak :) ale ten, ten, ten.. rešpekt tam stále je :)
bielo-modra je krásna
krasavica
Dobrej mazlík tak 10 ..
zdar,at slouzi,rekl bych ze jedna z poslednich poctivych masin ktery trhaji pazoury,pred osmi rokama sem na nu sedl poprve hned po vtr 1000f a myslel sem ze uz to nikdy nedokazu zastavit ,luxus stroj,at slouzi a bacha na stromy kolem silnic