Nový přírůstek ve stáji. Motocykl po starší paní, která s ním jezdila akorát v neděli do kostela.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Má jenom trošku oťukané boky, pravděpodobně od tašek s nákupem. Paní se totiž cestou zpátky z kostela pravidelně stavovala na nákup v Lídlu. Jednou spadla ze stojánku (motorka, né paní), ale nebylo to nic vážného, jen se třikrát odrazila na druhý bok.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého správného masochistu. Asi by k tomu měli přibalovat rovnou černej spacák. Né že by to byla taková brutalita, ale z kvality středočeských silnic pilota nejspíš brzo jebne, a pak přijde vhod.
Doplňky na motorce - Nezbytný tlumič řízení, přepáčko, nějaký ten laďáček a hlavně radiální pumpa a pancéřové hadice. Přibyly padáky z dílny páně Rutana, které jsou díky pilotově štístku neustále v permanenci.
Recenze
První dojmy:
- Je to mrňavý a divně to kňučí. Typická japonka.
- Podle budíků to letí jako hovado. Pocitově už míň. Na vině bude asi změněný sekundár. Podle gearingcommandera to má momentálně nižší topspeed, než RSV.
- Tahá to plynule, relativně potichu a bez odmlouvání. Na nějaké velké vylomeniny nebyly podmínky, při převozu od prodávajícího nepršelo jen tam, kde začínalo sněžit.
- Je to dobitý jak pes. Codename: Příšerka. Dolámaný posvařovaný kapoty, důlek v nádrži, světlo taky schytalo svůj díl zábavy. No, přes zimu z ní zase uděláme fešandu. Cena byla odpovídající, pokud bude šlapat technika jak má, jsem si jist, že si budeme rozumět.
Květen 2013
Tak motorka je pokupě, cvičil jsem na tom od října do února, jako vždy se objevilo pár věcí, které jsmem při koupi podcenil či přehlédl, ale nakonec se dá říct, že se to celkem i vydařilo. Ale jméno Příšerka už jí nikdo neodpáře :)
Už mám i něco najeto, a jsem z toho celkem rozpačitý. Motorka sice jede nesmysl, ale pověsti o brutalitě téhle bestie jsou nejspíš jako vždycky kec lidí, co ji mají a chtějí být zajímaví Dejme císařovi co císařovo jest, jede to nesmysl a když narazíme na oázu málo děravého a nepříliš hrbatého asfaltu, tak je na tom i příjemné svezení a 299 na budíku je jako by se nechumelilo. Ale jinak je tenhle stroj na české silnice dost nepraktický, podvozek tvrdý jak fošna (tovární nastavení na jezdce 68kg, mám necelý metrák ) a na pokrytí všech legálních rychlostí postačuje 1. kvalt.
Jinak na to, že jde o někdejší vlajkovou loď značky, působí motorka dost laciným dojmem, použité komponenty určitě nejsou TOP segment trhu, plasty jsou tenké (a nejde o čínské repliky), a seznam "dětských nemocí" tohoto modelu by vydal na hodně dlouhé pojednání. Také mne trápí vibrace, klepe se to místy víc než RSVčko, otázka je, zda je to závada či jen charakter motorky; stejně tak je tomu i s mechanickou hlučností, která je na můj vkus dosti vysoká...
No uvidíme co nám přinesou další kilometry.
krasavice červená taky sluší
Střela
V téhle barvě vypadá fakt zajímavě,máš jí nádhernou 10B
pěkná změna :)