Naháč jedna báseň. Limitovaná edice VR 46.
První dojmy - Moje předchozí motorka byla Dukna M696, takže přechod nebyl až taková dráma. Motorka, co konečně jede - používám ale hodně po městě. Do ruky padne jako ulitá, trochu opatrně s těma Pirellkama, je potřeba je nechat dost zahřát.
Doplňky na motorce - Výfuky Termignoni homologované s vložkami, ale jezdím spíš bez nich, race spojkový válec, narozdíl od seriového neteče a je tam menší ovládací síla, race řídící jednotka motoru.
Recenze
Ducati je prostě stroj s koulema, žádnej vysavač, co ječí v 14-ti tisících. Bombovej krouťák motoru, takže ty vysavače za zatáčkou už slyšíš jenom slabě za sebou. Je potřeba dát pozor na nastavení DTC - nastavit tam jenom něco málo, nebo to radši úlně vypnout. S vyšším nastavením se s tím skoro nedá jezdit, jak tě ta kontrola trakce omezuje. To trochu platí i o ABS. Vypnutí (disable ABS) neřeší nic, protože se to stejně aktivuje při dalším zapnutí zapalování. To platí i pro přívěru (EXVENTIL), kdy se občas objeví na displeji chybové hlášení přívěry. Naštěstí jsem shodou okolností sehnal řídící jednotku, na které je poznámka senza valvoa, a hned se to vyřešilo. Jednotka to přestala řídit a je to. Jinak je to má poměrně tvrdý podvozek, ale seřizovat vidle se mi nechce. Když s tím pak jedeš mimo město po asfaltu, tak je to bomba.
Cus, nasedam na autobus na Kamýcký a obcas sem te videl, kdyz bylo dobry pocasi. Hned bych si to s tebou vymenil, nez se sr*t autobudem. Do mesta bych si nevybral mic jinyho nez M1100. Zvuk sem slysel, amusim potvrdit, že je to fakt pecka. jen si davej bacha, kdyz predjizdis kolonu u hydrologickyho ustavu pres 2 plny cary... je to za dost bodu...Davam 10
Chcel som dať 10b. Ale ruka bola rýchlejšia ako hlava Sorry.
Moc pěkná