PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Don_Pedro
Vloženo 28.2.2013
Aktualizováno 9.7.2015
Zobrazeno 4 974x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Vybíral jsem něco univerzálního spíš pro cestování a nakonec jsem vybral CBF o kterém jsem před tím ani nevěděl, že existuje.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Hned po nasednutí a projížďce mi bylo jasné, že jsem našel to, co jsem hledal.

Doplňky na motorce - alarm GT s automatickou aktivací při vzdálení se od motorky, výhřívané hefty Oxford, blatníček s krytem řetězu, boční kufry givi, zásuvka 12V na řidítkách, padáky givi, reflexní rychlopruhy na ráfcích, vodotěsný držák a pouzdro na navi/tel.

Recenze

Mašinu jsem chtěl vždycky, přicházelo to vždy ve vlnách, většinou jsem to ukojil nějakou půjčenou mašinou a výletem, ale loni nastal ten čas a já se rozhodl, že moto si prostě koupím. Původně jsem chtěl Transalpa a při brouzdání po inzerátech jsem narazil na CBF, které jsem viděl snad poprvé, protože jestli jsem jí někdy viděl v provozu, tak mě asi nezaujala... Postupně jsem dospěl k názoru, že mimo silnici asi moc jezdit nebudu a CBF se mi líbila čím dál víc. Je to takový univerzální stroj, ani naháč, ani cesťák prostě něco mezi. Mnohými zatracovaná jako tuctová nudná motorka, ale mně se hlavně v kombinaci s bočními kufry prostě zalíbila a pořídil jsem verzi s ABS.

Předchozí majitel ji dovybavil vším možným, takže jsem ji koupil v kompletní výbavě na toulky po Čechách a Evropě, tj.s bočními kufry, blatníčkem a krytem řetězu, alarmem, vyhřívanými hefty, 12V zásuvkou atd. Ovšem nejlepším prvek výbavy je ABS, již několikrát se mi ho podařilo aktivovat, např. při leknutí, když člověk sáhne po brzdě se není třeba bát přebrždění a může se brzdit naplno. Na mokru také dobrá funkce, ale při první zkušenosti jsem myslel, že jsem brzdu nějak "promáčkl" a že to absolutně nebrzdí, brzdná dráha je o hodně delší, ale zase se dá brzdit a manévrovat najednou. Už se mi podařilo jít na brzdu i v zatáčce a ABS mi docela pomohlo. Na moto bez ABS bych si asi už nezvykl.
Motor je prý sice údajně z "fároše", ale má "jen" 98 koní. Chrakterizoval bych ho jako takovou klidnou sílu, krouťák má už odspoda, takže se nemusí moc řadit, na 6ku se to dá krásně plynule roztáhnout už od nějakých 60 km/h, ale když se za to vezme tak přes 6000 otáček tak se to začne chovat už trochu jako peklostroj, ale jinak prostě takovej hodnej litr, kde je možná troška z toho fároše schovaná
V září jsme společně zdolali i GG a super, v kopcích se u naložené motorky teprve projeví výhoda litrového obsahu. Motorka je pohodlná, jen to chce si pohrát s nastavením výšky sedadla a štítku tak, aby to moc nefoukalo. Já jezdím se štítkem i sedlem v nejvyšší poloze a vzduch mi jde pěkně na helmu, takže žádné turbulence. Jediné nepovedené je, že při horní poloze sedla je mezi sedlem a nádrží naprosto odporná mezera. Měřím 187cm a na moto se v pohodě vejdu, akorát mi při delším sezení přijde, že mám dost skrčené nohy i při nejvyšší poloze sedla, ale nemám to moc s čím porovnat. Taky mi to samozřejmě přestalo dobíjet, takže automaticky jsem šel po regulátoru, ale nakonec to byla cívka. Jinak bez závad a poruch. První sezóna najeto cca 15.000km a spokojenost, myslím, že jsem vybral dobře.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 23.10.15 v 11:07 10b.

Parádní okufrovaná motorka.

Pepek990
Pepek990 napsal 03.02.14 v 20:56

Devil007
Devil007 napsal 26.04.13 v 08:51 10b.

pretorian1
pretorian1 napsal 04.03.13 v 13:47 10b.

pěkné s kuframa

Lucasbiker
Lucasbiker napsal 03.03.13 v 19:50

Pěkný CBF, s kuframa jí to sluší, při výběru nové mašiny jsem taky uvažoval o CBF, ale nakonec zvítězil Bandit Tak ať slouží bez problémů a dělá radost

Více komentářů



TOPlist