Moje první nejaponská a nečeská motorka, tak se těším na nové zkušenosti. Zatím spokojenost.
První dojmy - První dojmy při opatrné jízdě skvělé. Řazení OK, motor úžasný průběh, posez po doštelování páček a jejich sklonu OK. Jak jsem začal zrychlovat, mám zvláštní pocit z úhlu řízení. Motorka se mi při zatáčení jakoby podlamuje pod rukama. Ale asi budu muset zapracovat na jízdním stylu :-) . Také nastavení tlumičů asi není ideální. V náklanu a příčně zvlněné silnici se mi motorka staví silně proti. Ale tlumiče jdou doštelovat tak to zkusim.
Recenze
Dříve jsem jezdil na endurech a poslední léta na jednoválcovém motardu. U "motardu" jsem chtěl zůstat, ale chtěl jsem zkusit víc válců a Dorsoduro mě zaujalo designem a docela slušnejma recenzema.
Z předchozího komentáře je vidět, že puvodni Pirelky dosloužily, takže jsem pořídil Bridgestone S20EVO a naprostá spokojenost. Už jen to, že guma je kulatá ohromně zlepšilo ovladatelnost motorky. Najednou jako by byla motorka o 30Kg lehčí. Na okruhu v Mostě se to pak projevilo prumernym zlepšením o 5s na jedno kolo.
11.4.2014 - 3x10kol na Motodromu Most - super zábava. Motorka šlapala skvěle. Brzdy, podvozek, motor - super.
Krasavec za deset bodíků
Na tom se ale musi delat pi..viny