Cestovní stroj, který je po lehkých a finančně nenáročných úpravách vhodný i do terénu. Spolehlivost, rozumná spotřeba, pohodlí, sociální cestovatelský ráj
Motorka koupena od FIRMA:Jan Hauser - Hausmoto (Ledeč nad S - Vše v naprosté pohodě, dobrá domluva, ochotný prodejce.
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Sice vynikající spotřeba, ale požitek z jízdy, projevu a síly motoru je někdy trochu víc.
První dojmy - Vzhledem k prozatimním 200 najetým kilometrům těžko soudit, doplním časem, ale samozřejmě po několika letech s šestkou, je ten nárůst výkonu parádní. Jiný styl jízdy a chování motoru mě zatím celkem vyhovuje. Tak už je to přes 20 000 km a stále stejná spokojenost. Po zvýšení, výměně kolečka a instalaci Gipro Atre, se to chová parádně a i průjezdnost terénem se podstatně zlepšila. Spotřeba se stále drží okolo 6l/100km. Není si na co stěžovat.
Motorku bych doporučil pro - Cestovatel na dlouhé štreky
Doplňky na motorce - Gipro Atre
Hliníkový kryt motoru
o zub menší kolečko
nástavce vidlic
kratší páčky
kratší kosti
kufr výbava Alu Milánek
Recenze
Maximální spokojenost, tuhost podvozku a rámu, styl jízdy, posez a perfektní pohodlí i pro spolujezdce, velice slušný univerzál.
Update1:
Pro mě do terénu naprosto parádní věc a cestování oproti Fazerovi o 100% komfortnější, ale to jsem tak nějak čekal už podle prvního pohledu na sedlo. Neomezený dostatek výkonu a netřeba se bát ani při 178cm, což mám já. Dá se parádně
Update 2
Motorka zvýšena kratšími kostmi a nástavci vidlic. Zároveň sníženo sedlo, instalace o zub menšího kolečka a Gipro Atre. Voalá, máme na světě zbrusu novou mašinu
Až XJ doslouží, tak půjdu asi taky do stroma. Ale kdo ví, jestli se to někdy stane :D. Hezká a s tím krytem motoru
parádní cesty i stroj
parádně upravený 10b.