PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mariankabrt
Vloženo 23.10.2013
Aktualizováno 9.7.2021
Zobrazeno 2 634x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka je opět velice dospělá na svůj obsah, výkon a vzhled, jako moje předchozí Aprilia RS 125. Zvuk motoru je sice zase jako sekačka, ale to se od 2t. motoru prostě musí čekat.

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Dojem z jízdy je dobrý a uspokojující, v zatáčkách sedí, tak jak má a brzdy brzdí víc nežli dobře. Dojem s prvního pohledu na motorku byl úžasný, ale mně osobně trošku křičí do očí zadek, ne, že by byl nějak špatný po praktické stránce, ale spíš po stylové. Ale to může být jenom můj názor.

Motorku bych doporučil pro - Zase doporučuju pro mladé zapálené jezdce skupiny A1. Myslím si, že z 2t. čerstvý jezdec pochytá nejvíc zkušeností.

Recenze

Motorku jsem si vybral, protože jsem chtěl poznat rozdíly na proti mojí předchozí motorce (Aprilia RS 125), a protože mám prostě rád 2t. 125. Pokud to tedy porovnám, tak jsou si obě motorky hodně podobné: Italský původ, 2t. motory, téměř identické tech. parametry atd. Ovšem Cagiva má pár rozdílů, některé až skoro nepatrné, ale mile překvapující. Jako třeba odklopení nádrže není přišroubovaná, ale chycená packou na gumě. Což může být taky velká nevýhoda, pokud necháváte motorku venku samotnou a je volná pro okolí, ale pro přístup velice praktické.




Nebo přístup k baterce, který se nachází pod sedačkou jezdce. Také mě mile překvapila přítomnost tlumiče řízení, který se k motorce dělá už od výroby. Jinak o motorce samotné, mě jako u předchozí trápí info. o množství benzínu, protože nemá ukazatele, ale jenom kontrolku na přístrojovce a z levého boku nádrže přepínání na ON a OFF.



Co se týká výkonu a rychlosti, tak majitelé 2t. motorů často přemýšlejí, zda dát přívěru pryč pro větší výkon. Já osobně jsem zastánce 2t. motoru s přívěrou. Důvod je takový, že když se přívěra odstraní, tak hodně jednoduše řečeno, pod válcem se sníží podtlak a v nízkých otáčkách moto. ztratí sílu tahu. Ano, rychlost je potom znatelně větší, ale síla tahu nastane za delší dobu, kdy musíte motorku vytočit do určitých otáček. Takže asi taky hodně záleží na tom, jaký styl jízdy preferujete. Samozřejmě to platí z mojí zkušenosti, která je stavěná na neupravovaných originálních motorkách. Cagiva takto udělá max. mezi 120 a 130km/h. Jinak moto. slouží opět velice dobře a náklady jsou zase samozřejmě trošku větší, nežli u 4t. motorů.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
justyn
justyn napsal 15.03.14 v 21:36 10b.

Hoj moc pěkná strojovna a super počtení Tak mnoho km v sedle Mita a hlavně opatrně za 10b

tigerman
tigerman napsal 09.03.14 v 11:18

pěkná Máro

brzda80
brzda80 napsal 01.11.13 v 17:45 10b.

Pěkná Ducati

Více komentářů



TOPlist