PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nitropedro
Vloženo 28.10.2013
Aktualizováno 7.8.2018
Zobrazeno 3 611x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Toto je moje Babetta z roku 1988. Babetta je po celkové generálce a dostal jsem jí k Vánocům když jsem měl dělat řidičák na AM.

Více fotografii

První dojmy - Na Babettě jsem jezdil už dávno před tím nežli jsem se stal vlastníkem vlastní. Poprvé jsem Babettu řídil v 10 letech a přišla mi velmi lehká na řiditelnost a na opravy, vždyť jenom šlápnete na pedál chytne a vy můžete jet. Na Babettě se mi nelíbila jen dvě věci a to za prvé že jízda v noci byla a rozbití držky protože původní žárovky moc nesvítily, a za druhé málo úložného prostoru pokud tedy nemáte kufřík, kam by jste daly helmu a lékárničku + nějaký ty serepetičky který po nás chce naše milá vláda.

Motorku bych doporučil pro - Moto je nejvhodnější pro mladý kluky a holky co neumí řadit nebo chtějí dobré moto za pár kaček. K Babettě stačí jenom zelená karta a můžete legálně jezdit ne jako ke skútru že musíte mít technickou, SPZ a zelenou kartu + když se vám na cestách rozbije skůrt je to většinou na odtah vozejkem domů, když se vám rozbije babetta vytáhnete klíč a šroubovák a do půl hoďky zase jedete. Moto je však vhodné pro kohokoliv v každém věku od mladých lidí až po ty nejstarší.

Doplňky na motorce - Neřekl bych tak doplňky jako spíš vylepšení a všelijaký nápady k zlepšení stroje, mám tam již zmiňovaný kufřík, ve světlech jsou jiný žárovky, ve předu 21 a vzádu 6 a svítí to jako kráva, a místo originální žárovky v tacháči mám modrou ledku která nejenom svítí krásně modře ale taky vážně svítí a vidíte v noci kolik jedete. Ještě mám provrtanou vložku výfuku kvůli lepšímu zvuku a lepšímu unikání výfukových plynů aby se bába nedusila

Recenze

Proč zrovna Babetta?

Tak na tuhle otázku mile rád zodpovím, jako malej jsem si na ní vozil mile rád své pozadí když se mi nechtělo chodit pěšky a s bratránkem jsme s nimi dělaly závody to však byl ty 207 kterého jsem se kdysi dávno zastával kvůli jednoduchosti, potom jsem však narazil na typ 210 tenkrát jsem ani nevěděl že se něco takového vyrábělo. Když jsem poprvé vyděl rozebraný motor 210 tak jsem si řekl že je to moc složitý na opravu a kdo ví cosi no taky mi tenkrát bylo 13 let takže zkušeností s opravami bylo málo. Postupně jsem však dvě stě desítku poznával blíž a blíž a když jsem na ní prvně sednul, byla rychlejší a sedlo z molitanu a ne z kůže bylo pohodlnější. A když nastaly Vánoce 2010 tak jsem pod stromečkem dostal zrenovovanou 210 kterou mám do teď a starám se o ní.

První jízdy na vlastním stroji

Hned první jízda byla ještě v zimě 2010 den po Vánocích. Neměl jsem řidičák a tak jsem jel jenom ulici a když Babetta dala v zimě 45km/h byl jsem tenkrát spokojen.
Řidičák jsem dělal v březnu dostal jsem se fakt k hrozný autoškole kterou vedl jistý pan Dudek který slíbil že v květnu už budu dělat závěrečky no sliby chyby závěrečky jsem dělal těsně před dovolenou v srpnu a řidičák jsem dostal až koncem prázdnin takže jsem jezdil s Babettou jen kratší trasy typu do obchoďáku zpátky, k Babičce na oběd a ke kamarádovi na pokec.
Nastala zima a mě začal trápit úložnej prostor na Babettě protože vláda si vyžádala aby i motocykly typu Babetta atd měly lékárničku ale kam jí Na Babettě dáte sice tak jsou kastlíčky pro nářadí ale když tam narvete lékárničku tak kam dáte nářadí, tenkrát jsem měl ještě košík jako každej jinej, ale táta mi tam namontoval kufřík který sice vypadá jak špatně udělaná krychle, nářadí a lékárnička se tam vejde a když někam jdu tak i helma. Pak jsem jezdil na Babettě i delší trasy zvlášť za holkama. A letos jsem byl s kamarádem s Babettama i na výletě do Polska za den asi 180km a žádná vážná porucha kromě toho že jsem u Náchoda ztratil šlapku a několikrát měnil svíčky. A příští rok plánujeme výlet do rodné země Babetty, do Slovenska. Babetta zvládne všechno a když se na cestě porouchá tak jí zvládnete opravit i na poli.

Jakej terén Babetta zvládne?

Babetta má 2 stupňovou automatickou spojku takže vyjede pomalu všechno ale nejlíp jí je na asfaltu, ve městě trošku víc žere protože tam je to samej rozjezd a zastavování na křižovatce ale když jede po silnici někam daleko tak 1,5-2 litry na 100km není tak zlí. Babetta zvládne i kopce co jsou v Hořicích a ten kro tam žije nebo tam někdy jel tak ví že to nejsou nejmenší kopečky. A pokud vám nevadí prach a bláto tak Babetta jede skvěle i v horším terénu jako je polní cesta, však budete mít prdel naklepanou víc nežli kuřecí řízky k obědu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
calex
calex napsal 14.11.16 v 16:43

Moc hézká bába...je vidět, že se o ni s láskou pečuje...!

kokoska50
kokoska50 napsal 17.01.15 v 20:04

Pěkná babetta

justyn
justyn napsal 28.07.14 v 15:01 10b.

Člověče po přečtení vážně uvažuju,že bych jí koupil na ježdění do práce At to šlape a mnoho km v sedle nejen Babetty At se daří Jasných 10b

Kajanek
Kajanek napsal 08.07.14 v 22:29 10b.

Tak na ty začátky proč ne, je pěkná modrá prostě celej šmoula

Telďas
Telďas napsal 17.11.13 v 19:27

pěkná babetta pěkně sis jí dal do kupy, tak hlavně hodně km bez nehod a poruch

Více komentářů



TOPlist