PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1700 Road Star (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mkhedari
Vloženo 20.1.2014
Aktualizováno 28.6.2015
Zobrazeno 2 821x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Trhač asfaltu, dívčích srdcí a chlapských tužeb. Pekelný stroj.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTX 1800: To byla druhá alternativa pro uspokojení mého ega. Positivum této mašiny vidím v (téměř) nezničitelném kardanu. Ale zároveň to bylo (pro mne) negativum, bo s kardanem bych mašinu nikdy nepřestavěl do podoby, jako je včil.

První dojmy - Jednoduše: parádní. Mašina dle mojich představ. Přesně splnila má očekávání. Když do pekla, tak na pořádném koni. Je to těžký, robustní cruiser, který chytí chlapské ego pevně do rukou. :-)

Motorku bych doporučil pro - mašina je vhodná pro toho, kdo už ví, co chce. Není to žádný mazel, ale brutální stroj.

Doplňky na motorce - v podstatě je na mašině všechno jinak. Zadní kolo 240mm, široká zadní vidlice, laděné výfuky, otevřené sání, pérové sedlo, široká nádrž, rovná řídítka 120cm...

Recenze

Tento stroj jsem si vybral z důvodu, že byl již částečně přestavěn a mne čekaly jen "kosmetické" úpravy - nový lak, čelní lampa a pár dodělávek. Konstrukce motorky nejvíce odpovídala mým představám, kdybych měl neomezené finanční možnosti, v garáži by mi stál Indián.
Najeto zatím pár set mil, jedna sezona.

Motor - absolutně bez problému, šlape jako hodinky.

Výkon - dostatečný. Trhá to asfalt, pekelná křivka kroutícího momentu.

Brzdy - trochu zvadlé, ale připisuji to především váze stroje - skoro půl tuny. Naštěstí, (klepu na dřevo), jsem to nemusel nikdy "zaflekovat". Jezdím na pohodu, z 90% vše ubrzdím motorem.

Podvozek - bez připomínek, nízké těžiště je největší výhodou.

Ovladatelnost - v 99% případů bez nejmenších problémů, to poslední procento připadá na "inteligentně" přebudovávané křižovatky na miniaturní kruhové "objezdy". Přiznávám, v tomto případě mám trochu problém. Ukočírovat půltunovou mašinu se 120cm řídítky třetím výjezdem z takového rádoby kruháče není žádná pr... sranda.

Úložný prostor - dostatečný. Rolka na řídítkách a kapsy u kalhot.

Spolujezdec - se nekoná. Tohle je sobecká mašina, vozí jen majitele.

Spotřeba - přiměřená, v podstatě výborná. Zatím to vychází na 4.5 - 5l/100km. Ale je třeba dodat, že to nehoním, bo su kochací typ jezdce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lenoxx
Lenoxx napsal 12.05.16 v 19:57 10b.

Duňák
Duňák napsal 19.01.15 v 08:48

Vidím,že pěkné motorky se ještě ze silnic neztratily

Mugi
Mugi napsal 07.10.14 v 11:22 10b.

Retráč
Retráč napsal 02.09.14 v 18:28 10b.

Špica tak má vypadat mašina s velkým M bohužel jenom za 10 B páč více nelze

kalohu
kalohu napsal 01.08.14 v 09:56 10b.

Byl jsem se na ten krásný stroj podívat, opravdu móóóc pěkný, hodně štastných kilometrů

Více komentářů



TOPlist