Úžasně ovladatelná mašina a co je hlavní 2V!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Cagiva Raptor 1000: spolehlivost
První dojmy - První svezení v 5 st.C. na zmrzlých pneu bez přilby, bylo dosti kruté (jen jsem ji zkoušel při koupi)... Další vyjížďka byla už za většího tepla, cca.v 12 st. C., i když to ještě nebylo to pravé ořechové, tak jsem se tak těšil a nemohl se dočkat, že jsem prostě vyjet musel..To je tak, když se kupuje mašina v zimě :-) A byl jsem naprosto nadšený, i když je těžká při manipulaci,tak se potvrdilo co tu majitelé SVček píší, že se úžasně vodí do zatáček, připadal jsem si jako na kole, vše snadno a hbitě.. A ten dvouvál je naprosto úžasný! Jak zrychlení, tak i brzdění motorem a co hlavně-ten zvuk!! :-D
Motorku bych doporučil pro - Každému kdo preferuje silniční moto s V2 a stačí mu 650ccm..
Doplňky na motorce - Laděný výfuk vč.svodů mivy, závažíčka,držák RZ a blinkrů včetně..
Recenze
Měl jsem korejskou kopii SVčka-Hyosung GT650R, na kterém mi tento 2hrnec naprosto vyhovoval, dá se jet pomalu a kochat se krajinou i vzít za plyn a jet, na koleno ",což mi vyhovuje. SVčko mi přijde ještě mnohem ostřejší, a posez nižší..I když má o pár kW ním než Hyosung, tak i tak jich má dost. Brzdy s tímto motorem moc nevyužiji, motor brzdí sám ve většině případů dostatečně. Spotřeba je kolem 6 l/100km, při kombinované jízdě.. Původně jsem myslel, že mě bude bolet předloktí vzhledem k nízkému posedu,ale spíše mě bolí za krkem, když jedu ve vzprimenejsi poloze, a hlavu musím stále zaklanet, abych viděl.
Bejt mensi tak bych chtel taky SV:)
Super hodně km bez štěrku
Ahoj díky za komentář... Jo jo, už aby to bylo To je nejhorší na tom, koupit mašinu v zimě
Super stroj Přeji krátkou zimu a mnoho km v sedle SV Za10b