Koupena od kemoše celkem pod cenou, povyspravena prodána zase pod cenou, kvůli spěch
První dojmy - Chtěl jsem dvoutaktní tříkilo, ale naskytla se mi dobrá nabídka, tak jsem ji vzal. Nefungoval startér, světla, zadní brzda, byla zavzdušněná spojka, osma na zadním kole, prodřené lízátko řetězu a nějáké drobnosti
Recenze
Plasty jsou tam nový, maska jakási od UFO. Jinak nevím co říct. Měnit olej co 15 hodin je nahovno, ale ta jízda na tom, to je něco
Řidičák dělám kvůli věku až za 4 měsíce, tak musím vydržet
26.8. Spravena zadní brzda, destičky, světla, spojka, lízátko řetězu, vyměněna vata ve výfuku, výfuk zkrácen o 5cm, koupeny nové svody (byly promáčklé) a koupena maska 2011. Dál jsem tam dal provizorní stupačky, abych mohl vozit krůty:P. Problém se startérem byl v regulátoru (koupil jsem za 150 jakejsi na skůtra, a seděly mi i konektory :)) Teď už zbývá jen koupit baterku a je to "topovka"
Jinak už jsem se naučil zacházet se čtyřtaktem, co 15 hodin filtry, olej, seštelovat ventily, zkontrolovat napínák rozvoďáku...
Celkově jsem se zatím vlezl s investicemi do 4000 jak udělat z hujdy plně funkční mašinku.
25.9 - Motorku jsem prodal, jelikož jsem měl nabídku na auto. Ještě jsem na ní kupoval novou masku z modelu 2011. Snad někdy v zimě EXC 300 :))
Pěknej kusanec At to lítá Za 10b