PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 600 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sob78
Vloženo 27.7.2014
Aktualizováno 28.1.2018
Zobrazeno 1 919x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivý univerzální pracant s malými udržovacími náklady.

Více fotografii

První dojmy - Frustrace. Frustrace z toho jak to někdo z tak bezúdržbového a jednoduchého stroje může dotáhnout až tak daleko...Vyhořelá elektrika. Chybějící přední světlo, držáky zadních stupaček, zrcátka, blinkry, kryt řetězu, náhon tacho i otáčkoměru. Přední kotouč nedobrý, zadní ještě horší (platí dodnes)! Zadní brzdič - místo odvzdušňováku šroub. Řadička ulomená. Šnek k tacho KO. Otáčkoměr KO. Tlumiče KO. Baterie KO. Karburátor zanešený tak, že XT šlo nakopnout a do 30 sec. zhaslo. Motor před smrtí, ale jel! Moto sedí do ruky i na posez dobře, jelikož jsem měl tu čest se na ní svézt ještě když byla v cajku. Skvělá ovladatelnost. Je to přece staré dobré XT!!!

Motorku bych doporučil pro - XT 600 bych doporučil každému, kdo se chce projet na enduru po i mimo silnici a nepotřebuje extrémní výkony.

Doplňky na motorce - Plasty Acerbis, laděný výfuk.

Recenze

XT 600 2KF jsem koupil v r.2007 ve zcela zuboženém stavu (možná spíše ve šrotovém stavu). Vybral jsem si jej kvůli jednoduchosti, odolnosti, všestranosti. Velkou roli hrála její úprava na plasty Acerbis, (které mne okouzlily až na třetí pohled), povedený zvuk s laděným výfukem a samozřejmě motor 2KF - jen nakopávačka a karburátor!

Jízda : Již mnoho bylo napsáno o XT, jen v mém případě tvrdého sedla se komfort na delší jízdu zmenšuje.

Spolujezdec : Přítelkyně vydržela už i 50km, ale asi to bylo naposledy... (POZOR! neplatí v případě origo sedla!) :)

Motor : Obsah 600, vrtáníxzdvih krásných 95x84mm co dodat. Pos*at tento motor můžes snad jen když do něj neleješ olej - je to legendární motor XT.
Nemá přebytek koní, ale když se je naučíš správně využívat...

Brzdy, podvozek : Bohužel jsem ještě neměl možnost zkusit jak to funguje když je to origo, ale už se to blíží! :) Každopádně chování brzd a podvozku je úměrné roku výroby. Hlavně přední brzda. Takže bacha!

Úložný prostor : V mém případě, co si nevezmu do batohu na záda, tak nemám.

Spotřeba : Mám kompletně udělaný motor, kromě převodovky a spojky a spotřeba 4,5 - 8L. Když tomu otevřeš tak prostě papá každá! Jinak průměr krásných 5L/100km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
chevyr
chevyr napsal 28.01.18 v 18:01 10b.

Hezká

Sob78
Sob78 napsal 02.08.14 v 17:21

Díky, já ji spíš pozvolna reinkarnuji a nesnažím se jí víc zničit, než byla Vždy když začně některý z dílů odcházet, nastává výměna. Je fakt, že po složení motoru a opravy elektriky v roce 2007, jsem se jen vozil... Jen benzín, olej a mazání řetězu (vše v pravidelných intervalech)

Springi
Springi napsal 01.08.14 v 23:11 10b.

Pěkně se staráš

Milan1963
Milan1963 napsal 27.07.14 v 17:46

Více komentářů



TOPlist