Mám ji po tátovi jako dědictví. V červnu roku 2013 byla kompletně zaplavena vodou (garáž zaplavena do 1,5m), nebylo na co čekat. Přiložené fotky jsou před a po renovaci. Je tam fotka i těsně po opadnutí vody a vytažení z garáže.
První dojmy - Dohromady mi ji dával kamarád, který si už pár motorek jiných značek opravil pro sebe. Věděl jsem, že jemu ji s čistým svědomím můžu svěřit, sám jsem si na to netroufal. Pár originálních dílů bylo potřeba vyměnit, ty jsme sehnali vetšinou po burzách. Staré sedlo jsem měl kožené od souseda a na renovaci byl použitý plech ze sedla původního(viz foto). Mám TP a poplatky jsem vždy platil. Jsem rád, že mi zůstala původní malá SPZ. Vše trvalo cca půl roku a výsledek stojí za to, chtěl jsem ji takovou, jakou si pamatuji, že na ni jezdil táta. Teď jezdí jak zamlada.
Recenze
Před renovací jsem s ní sem tam vyjel, co pamatuji, tak pojízdná byla vždy. Poslední roky jsem se odhodlával k renovaci, občas se ladil motor. Po renovaci již není co řešit, šlape perfektně. Mám za sebou celou sezónu a snažil jsem se vyjíždět každý týden. Po cca 1500 km zajíždění nenastal žádný problém. Jezdím a kochám se,
k tomu je jak stvořená. Když mám chuť na svižnější jízdu, přesedlám na synovu Hondu Hornet 600. Na posledních dvou fotkách jsem vyfocen s mojí Jawou 21 pionýrem, v 17 letech a nyní.
Videa z prvních jízd po renovaci, nejsou příliš kvalitní, ale pro ilustraci snad postačí:
1)
2)
povedená renovace...
To si kamarád máknul . Je to krásný kousek, tak si ho užívej. 10 bodů.
Krásná..Míval jsem taky takovou.
Zdravím a děkuji za komentáře. Při porovnání fotografií by opravdu měl být klakson asi o 2 cm výše.
Přeji hezké svátky a v příštím roce hodně zdraví a mnoho šťastných kilometrů.