Skvěle zpracovaný malý dvoutakt pro radost! Milovníkovi dvoutaktů nesmí v garáži chybět
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 250: důvod neuveden
První dojmy - Jsem mile překvapen z kvalitního provedení. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Recenze
Laděný výfuk Arrow. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ahoj,
jaký je ten titanový Arrow? Řeším, zda volit klasiku Gianelli nebo starý Arrow, protože výrobce uvádí, že tenhle je zaměnitelný s originálem bez úprav jednotky a karbece, což ve mě nevzbuzuje úplnbě důvěru z hlediska nějakého posunu výkonu. Má tenhle titanový Arrow přepážky, nebo je přímý?
A co zvuk? Díkec!