Krásná, rychlá, efektivní...A nikdy se nenabažím keců, že pokud nejezdím na ováleným gsxr, ale na Ducati, tak jsem automaticky metrosexuál. Nebo ještě lépe, buzna))
Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 4-Krč) - Už dlouho jsem nenarazil na tak bezvadný přístup. Na jednu stranu uvolněná atmosféra a pohoda, na druhou naprostá profesionalita. Doporučení hodná partička!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1290 SuperDuke R: Prostě se mi nelíbí. Motorka samozřejmě špičková, ale je to takovej plastik fantastik...
Aprilia Tuono V4R: Moc malá. A i když jsem Aprilii vždy zbožňoval tak si musíme přiznat, že je to ultra šereda...
První dojmy - První dojmy přinejmenším rozporuplné. Po K1300R mi přišlo, že to nejede, neřadí, nevejdu se na to. Nebojte. Jede, řadí a...no pořád se na to úplně nevejdu, ale to se poddá:-)
Doplňky na motorce - Zatím pouze originál brašny. Samozřejmě jsem nemocný z originál výfuku, ale doma jsem se dozvěděl, že mnohem raději nechám vymalovat barák, takže Termignony počkají...
Recenze
Zatím mám najeto cca 500km, takže stále oťukávání. Nicméně už vím, že jsem vybral dobře. Co je první, co mě napadá po nádherný nedělní vyjížďce? Neuvěřitelné pohodlí! Nevím, jestli je to jen díky podvozku Öhlins, ale je to prostě kouzlo! Motorka je pevná, žádné kroucení nebo pohupování, ale přitom neskutečně filtruje ty naše středočeský tankodromy. Brzdy? Brembo Monobloc M50. Opravdu je potřeba cokoli dodávat...? Motor? Je to myšák!!! Síla tam je, ale nic co by vyděsilo. Okolo šesti se to začne hezky sbírat, v sedm započne peklo a to trvá zhruba do devíti. Nádherně jde na záda, díky kontrole trakce (která podle mě funguje o dost lépe než u BMW) jsou výjezdy ze zatáčky po zádech TAK snadný...
Abych jen nechválil Sedačka spolujezdce je nad očekávání pohodlná a velká, ale kurevsky klouže. Paní drobně mrmlá, ale je to holka do nepohody, zvykne si Místa na nohy (tím myslím na chodidla) moc není, holt na starý kolena začnu jezdit zase na lachtana. Zadní brzda stejně jako u mého milovaného Tuona je zde pouze kvůli homologaci, jinak je prakticky nefunkční.
tak to je muj sen do hhaje
Pěkně napsané. Sdílím hodně podobný pocity. S tou klouzající sedačkou spolujezdce nestraš! Vážně? Podvozek je sametový, to máš pravdu. Síly je tam dost, jen mi to přijde malinko nervózní, když na něj tlačím. Pomohl by asi tlumič řízení. A výfuk je nutnost, jak naškudlím, objednávám AKRAPA. Přeju hooodně spokojenejch km v sedla, desmobráško...
Pěkný GTčko za tou motorkou v garáži
Ať ti dělá radost 'desmobráško'