Honda VT 750 Shadow Spirit (2009)

Vlastník Pipigno
Vloženo 17.3.2015
Aktualizováno 17.3.2015

Je to moje Freeda a Blueya, prostě super.

Motorka koupena od FIRMA:khmoto (Kutná Hora)

První dojmy - Předtím jsem měl Hondu Shadow, s řetězem, karbecem, taky černou. Kromě toho řetězu a jeho údržby neměla chybu, nebylo co vytknout. A ten zvuk! No krása. Ale chtěl jsem kardan a zase Hondu. Ježiš, jak já tu první nechtěl prodat! Ale do garáže by se mi to už nevešlo. První Spiritu jsem koupil v KH moto v Kutný Hoře a tu druhou od jednoho taky motorkáře z Teplic. Projížděl jsem jí při -10°C, po pár metrech nebylo co řešit.

Motorku bych doporučil pro - Pro borce menší a střední postavy co ještě těch 230 kg váhy zvládnou, co nemaj mašinu na závody, co se chtějí jízdou kochat a přitom mít krásnou reprezentativní mašinu...no a jasně tahle mašina sluší holkám, fakt se dobře ovládá. Moje drahá měla jako první Yamahu Virago 535, jako aby se nejdřív naučila jezdit. Ale jela na ní tak dvakrát a pak si sedla na Hondu Shadow a bylo.

Doplňky na motorce - Přední plexi, přídavná světla, nosiče bočních barašen a zadní nosič, padací rámy.

Tyhle mašiny jsou krásně ovladatelný, jsou krásný, ladný, motor je spolehlivost sama, šlape skvěle, při své výšce 170 cm jsem pořád ještě sto je jakžtakž ovládat. Moje drahá polovička dříve jezdila za mnou, ale pak se jednou projela a já si musel koupit jinou, jasně že stejnou. Takže máme v garáži dvě. Ani ona, ani já na ně nedáme dopustit.
Taky jsem se párkrát dostal do krizovky, když jsem něco v Rakousku objížděl a najednou z parkoviště někdo vyjel na silnici zrovna když já měl v pravý ruce plnej a v hlavě Jamese Bonda. Nebo když nějakej přednosta na hlavní se najednou rozhodnul dát přednost někomu z vedlejší. Znáte to. Musím říct, že i přes ukrutný brždění a manévry do nejbližší mezery se krásně držela asfaltu, je to prostě skvělá mašina.
Boční brašny a velká rolka na nosiči v pohodě pojme věci, spacáky, stan na 14 dní cestování. Kytaru mám příčně přes brašny, na nich jsou řemenem připnutý spacáky. Jasně že je to mašina na silnice, ne do terénu. Ale pořád si celkem v pohodě poradí i s horší silnicí kam si už majitelé větších a těžších HaDů (HD) netroufnou. Místo na stan jasně nenajdete na silnici.
Spotřeba je úžasná, tak kolem 4 - 4,5 l/100 km. Přiznávám, že to moc neženu a jezdím na pohodu. Kde to mám vyzkoušený? Zatím Čechy, Morava, Polsko, Slovensko, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko (tam tedy když naprší, tak je to na těch jejich silnicích o hubu).

Guga
Guga napsal 19.07.20 v 13:49 10b.

Paráda veliká

-Sally-
-Sally- napsal 06.11.15 v 22:30

pepa-honda
pepa-honda napsal 27.03.15 v 17:59

Pouze vzkaz pro RTourer. ten komentař ,to sis dělal asi prdel vid.

pepa-honda napsal 24.03.15 v 20:55 10b.

Moc pěkny

PYTEL1
PYTEL1 napsal 24.03.15 v 09:38 10b.