Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nemůžu moc srovnávat, je to z první sady co sem si koupil, předtím tam byla Pirelli, zahřívala se o dost dýl a zdaleka tolik neseděla, ale nevím jak byla stará. Z gumy sem byl nadšenej sedí jak přibitá za tepla i za studena, za sucha i za mokra, krásně lítá zatáčky až na hranu, motorka je vždycky perfektně čitelná a ničím nepřekvapí ani na hraně adheze, ani za ní. Jen když docházel vzorek, tak při akceleraci full-gass kolem 160km/h motorka kývala, dofouknul sem o dvě desetiny a všechno zase ok. Vyvedlo mě z míry jen že vydržela jednu sozonu.
Plusy
-
Mínusy
-
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
2300
Nejčastěji nahuštěno na
2.4
Nejčastější použití
Silnice
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
Bez vzorku
Rychlost zahřátí (km)
4
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Více zatáček do 200 km/h / Ostřeji jeté polňačky
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
7500
Celková známka
1
Informace o zboží
Výrobce
Dunlop
Kategorie
Silnice
Šířka pneumatiky (mm)
130
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
80
Rychlostní index (SI)
H (210)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Pneu se zpočátku zdála bez chybyčky, ale po cca 4000 km se s ní nedá jezdit. Je oskákaná až hrůza, při brzdění v lehkém náklonu hnusně cuká řidítkama ...