Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nebyla špatná, ke konci životnosti mizela předvídavě, ale není to ve spojení s přední pneu můj šálek kávy ani čaje. Sama o sobě zadní guma dobrá, výdrž slušná a jistota na suchu a šotolině velmi slušná. I sjetá na minimum, s naloženou motorkou velmi dobrá proti poškození, např.jízdou po makadamu. Prakticky neustále (vzhledem k mojí váze) jízda ve dvou a někdy i bagáž
Plusy
Za sucha a tepla velmi jistá v náklonu, velmi dobrý projev na nerovnostech, dlažbě, šotolině.
Mínusy
Neměl jsem dobrou zpětnou vazbu na vodě, po 900km po dálnici ke konci životnosti znatelná ploška.
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
3200
Nejčastěji nahuštěno na
2.5
Nejčastější použití
Silnice
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
Plátno
Rychlost zahřátí (km)
20
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Běžný provoz do 130 km/h / Polňačky i asfalt
Většina jízd se spolujezdcem
Ano
Výdrž km
11000
Celková známka
2
Informace o zboží
Výrobce
Dunlop
Kategorie
Cross
Šířka pneumatiky (mm)
100
Průměr ráfku v palcích
10
Poměr výška / šířka v %
100
Rychlostní index (SI)
H (210)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Jízdní vlastnosti jsou poměrně velmi slušné, bohužel rychlost sjíždění je na můj vkus extrémně rychlé.
Nechápu co vedlo Kawasaki k tomu, že zvolil to...
Kamarad je jezdil na R1 a byl maximalne spokojeny. Kawasaki Z750 105 koni tak proc ne. Predek M , zadek E smes.
Jezdeni na okruhu je s D211 fakt pozi...
Maximalna spokojnost.
Ako bolo na slovenkom motoride napisane ak sa aj podari gumu utrhnut krasne sa chyti, plynule a bez trhnutia pri nabrati opatov...