Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
E-10 dakar - Pneu som kúpil po dlhom čakaní, obutá varianta 150/70-17 a 90/90-21. Výborne vyzerá a chystal som sa jazdiť viac off-road tento rok, no kým som sa vycestoval bol dezén navždy preč. V zákrutách treba fakt jemne s plynom a zadné koleso nieje problém ovládať driftom v zákrute. Šmyk príde pekne predvídavo akurát pomerne skoro - oproti cestným obutiam alebo E-07 Dakar čo je momentálne môj faovrit. Pneu som zodral za 5.500km úplne. v??šinou cesty a trošku offroad (cestovným tempom a pár km bláznenia).
Niekde som tu čítal parádnu recenziu ako vydržia 20t km a viac a treba ich fúkať na 2,3bar, kvôli tejto recenzii som is vybral práve tieto gumy >> toto nieje pravda, mám kalibrovaný tlakomer a 2,3bar bolo extrémne veľa (tlak v pneu kontrolujem každých 200-500km podľa podmienok) a za prvých 2000km mi zmizla polovica vzorku! Pneumatiku treba fúkať medzi 1,9-2,1 pri jazde "sám na výlete". Úprimne povedané bol som sklamaný a čakal som viac, menej trakcie som čakal, aj to že na svojom obľúbenom záreze budem jazdiť polovicu zákrut driftom som čakal, ale že za to dostanem vo verzii dakar "len" 5.500 km nájazdu je slabota (premýšľam že v štandartnej verzii by som spravil 3.000km? to nieje ani jedna dovolenka). Zadná guma K.O. a predná prebrzdená za 200km svižnej jazdy.
Plusy
vzhled, offroad grip, na cestě drží stejně jak Continental TKC
Mínusy
slabá životnost, málo trakce na silnici (není chybou ale faktem pro řídké dezény), Přední guma se při ostré jízdě hodně rychle "vybrzdí"
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
2500
Nejčastěji nahuštěno na
2.1
Nejčastější použití
Enduro
Použito na
Předek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
Bez vzorku
Rychlost zahřátí (km)
15
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Běžný provoz do 130 km/h / Polňačky i asfalt
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
5500
Celková známka
3
Informace o zboží
Výrobce
Mitas
Kategorie
Enduro
Šířka pneumatiky (mm)
150
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
70
Rychlostní index (SI)
T (190)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
No ja mám TKC predok po cca 15000 uplne v pohode zadok je už dost zjazdeny na stred ale stale je tam zhruba 3mm ale ešte to dojazdim do konca sezony v zakrutách drži paradne a na dialnici ako nova do 125 po ojazdeni asi na polovicu v pohode 140 bez pocitu plavania, jazda cca 70/30-cesta /off rozmer 100/90 r19 a 130/80 r17 iba v blate su dost neučinne ale napriklad Bosenske šotoliny zvladala perfektne a bez defektu alebo prerazenia, tlak od 1,8 po 2,3 podla zataženia.
Zadní E-10 nevydrží nikomu dlouho. Ale TKC80 co mám obutou já na tom není o nic líp - budu měnit už druhou sadu a zadní bude po 6000km sjetá pod limit. Moje příští obutí bude Shinko 804/805, na silnici není o nic horší než TKC, v terénu má jen horší boční vedení, ale vydrží jednou tolik.
Je usmevne cekat, ze na "terenich" gumach nekdo najede po silnici vic nez 10tis km...
Nejlepsi guma by byla za 2000,-Kc, vydrzela min. 20-30tis km, brousit na ni stupacky po asfaltu a zaroven aby cloveka vytahla z baziny.
Najlepšia guma na cestovanie cestami a necestami, bezkonkurenčný nájazd, bezkonkurenčný grip ON/OFF roadObrovský km nábeh, nízka cena, stabilita a ved...
Další skvělá guma na enduro ježdění co můžu jen doporučit, za 2/3 ceny Michelinu nabídne prakticky stejnou užitečnou hodnotu, strádá na nájezdu a obča...
No ja mám TKC predok po cca 15000 uplne v pohode zadok je už dost zjazdeny na stred ale stale je tam zhruba 3mm ale ešte to dojazdim do konca sezony v zakrutách drži paradne a na dialnici ako nova do 125 po ojazdeni asi na polovicu v pohode 140 bez pocitu plavania, jazda cca 70/30-cesta /off rozmer 100/90 r19 a 130/80 r17 iba v blate su dost neučinne ale napriklad Bosenske šotoliny zvladala perfektne a bez defektu alebo prerazenia, tlak od 1,8 po 2,3 podla zataženia.
Zadní E-10 nevydrží nikomu dlouho. Ale TKC80 co mám obutou já na tom není o nic líp - budu měnit už druhou sadu a zadní bude po 6000km sjetá pod limit. Moje příští obutí bude Shinko 804/805, na silnici není o nic horší než TKC, v terénu má jen horší boční vedení, ale vydrží jednou tolik.
Je usmevne cekat, ze na "terenich" gumach nekdo najede po silnici vic nez 10tis km...
Nejlepsi guma by byla za 2000,-Kc, vydrzela min. 20-30tis km, brousit na ni stupacky po asfaltu a zaroven aby cloveka vytahla z baziny.