Prvními vítězi NW 200 Seeley a Farquhar

Závody kubatur Superstock a SuperTwins byl ve čtvrtečním pozdním odpoledni zahájen 83. ročník závodu "North West 200". Prvními vítězi se stali Alastair Seeley a Ryan Farquhar.

Za velmi nepříznivých povětrnostních podmínek byl zahájen letošní ročník motocyklových závodů North West 200. Zatímco ráno ještě pršelo, tak na závod byla trať sice ještě mokrá, ale už bez deště. Dodatečné jedno zahřívací ovšem vůbec nezodpovězelo otázku, jaké pneumatiky obout a tak, když byl závod konečně v 18.23 hodin odstartován, byla volba pneumatik hodně důležitá, i když většina předních pilotů nakonec dala přednost pneumatikám středním oproti klasickým mokrým.

Suverenním vítězem se na trati mezi Portstewartem, Colerainem a Portrushstalem stal po sólové jízdě Alaistair Seeley před velkým překvapením Lee Johnstonem s Ducati Panigale a Cameronem Donaldem, tedy hvězdou TT.

Relentless International North West 200 2012 - Superstock

01- Alastair Seeley – Tyco Suzuki by TAS – Suzuki GSX-R 1000 – 6 kol za 29’00.810 (111.010 mph)
02- Lee Johnston – Millsport Racing – Ducati 1199 Panigale – + 22.511 (109.593 mph)
03- Cameron Donald – Wilson Craig Racing – Honda CBR 1000RR – + 24.226 (109.487 mph)
04- Ryan Farquhar – KMR Kawasaki – Kawasaki ZX-10R – + 24.311 (109.481 mph)
05- Stefano Bonetti – Speed Motor – Kawasaki ZX-10R – + 24.677 (109.459 mph)
07- Michael Rutter – MSS Bathams Kawasaki – Kawasaki ZX-10R – + 35.852 (108.770 mph)
08- Michael Dunlop – Ard Na Mara/McAdoo Racing – Kawasaki ZX-10R – + 39.097 (108.572)
09- Guy Martin – Tyco Suzuki by TAS – Suzuki GSX-R 1000 – + 45.679 (108.172 mph)
10- Ian Lougher – ILR Kawasaki – Kawasaki ZX-10R – + 47.923 (108.036 mph)
11- Conor Cummins – Tyco Suzuki by TAS – Suzuki GSX-R 1000 – + 48.900 (107.977 mph)
12- Stephen Thompson – Taylor Lyndsey – BMW S1000RR – + 51.038 (107.848 mph)
13- William Dunlop – Wilson Craig Racing – Honda CBR 1000RR – + 54.111 (107.664 mph)
14- Adrian Archibald – AMA Racing – Kawasaki ZX-10R – + 1’17.274 (106.292 mph)
15- John McGuinness – Padgett’s MMCG Racing – Honda CBR 1000RR + 1’17.790 (106.262)
16- Horst Saiger – Saiger Racing – Kawasaki ZX-10R – + 1’24.487 (105.872 mph)
17- Paul Shoesmith – Ice Valley Motorsave BMW – BMW S1000RR – + 1’28.490 (105.640)
18- Dean Harrison – Ice Valley Motorsave BMW – BMW S1000RR – + 1’28.965 (105.613 mph)
19- John Burrows – Cookstown BE Racing – Kawasaki ZX-10R – + 1’29.209 (105.599 mph)
20- Ben Wylie – Wylie Racing/Per Cup Coffee – BMW S1000RR – + 1’33.794 (105.335 mph)
21- Olie Linsdell – Regal Leisure/Wheeler Electrical – Honda CBR 1000RR – + 1’36.190
22- Herve Gantner – Ice Valley Motorsave BMW – BMW S1000RR – + 1’44.546 (104.721 mph)
23- Adrian Clark – BHR Racing – Honda CBR 1000RR – + 1’45.122 (104.689 mph)
24- Stanley Gamble – Stanley Gamble Racing – Honda CBR 1000RR – + 2’19.187 (102.792)
25- Antonio Maeso – Martimotos – BMW S1000RR – + 2’34.413 (101.966 mph)
26- Donald MacFayden – Capital Fire & Security Alarms – BMW S1000RR – + 2’53.005
27- Dennis Booth – Dennis Booth Racing – Suzuki GSX-R 1000 – + 3’28.317 (99.146 mph)
28- Ryan McCay – Free Brothers Racing – Honda CBR 1000RR – + 4’20.158 (96.577 mph)
29- Mark Buckley – Splitlath Redmond – Aprilia RSV4 – + 7’16.745 (88.745 mph)
30- Ray Hutchison – Ray Hutchison Racing – Kawasaki ZX-10R – +1 kolo (96.354 mph)
31- Toni Rechberger – MSC Rottenegg – Suzuki GSX-R 1000 – + 1 kolo (96.258 mph)
32- Steve Martin – MSS Bathams Kawasaki – Kawasaki ZX-10R – + 1 kolo (95.789 mph)
33- Pierluigi Cinti – BMW S1000RR – + 1 kolo (94.491 mph)
34- Daniel Jansen – New Zealand Motorcycle Adventures – BMW S1000RR – + 1 kolo

Symbolicky nemohl premiérový závod ani jinak dopadnout. Historicky prvním vítězem kubatury Supertwins se na okruhu "Triangle” stal Ryan Farquhar před legendou Jeremy McWilliamsem a Michaelem Rutterem - všichni s motocykly Kawasaki. Kubatura Supertwins se na při této Road Racingové legendě jel poprvé, ovšem my ji samozřejmě známe z Tourist Trophy pod názvem “Lightweight TT”.
Favorizovaný Farquhar se do čela závodu dostal už v prvním ze čtyř okruhů a své vítězství už nikomu nepřepustil. 

Relentless International North West 200 2012 - Supertwins

01- Ryan Farquhar – KMR Kawasaki – Kawasaki 650 – 4 kola za 21’23.294 (100.261 mph)
02- Jeremy McWilliams – KMR Kawasaki – Kawasaki 650 – + 2.940 (100.032 mph)
03- Michael Rutter – KMR Kawasaki – Kawasaki 650 – + 3.554 (99.984 mph)
04- James Hillier – Pr1mo Bournemouth Kawasaki – Kawasaki 650 – + 4.270 (99.928 mph)
05- Adrian Archibald – McKinstry Racing – Kawasaki 650 – + 4.568 (99.905 mph)
06- Jamie Hamilton – KMR Kawasaki – Kawasaki 650 – + 32.497 (97.785 mph)
07- Ian Lougher – Stewart Smith Racing – Kawasaki 650 – + 33.181 (97.734 mph)
08- Michael Sweeney – Kiely Heating Racing – Suzuki 650 – + 34.351 (97.647 mph)
09- William Davison – Hill Contracts – Kawasaki 650 – + 34.463 (97.639 mph)
10- Simon Andrews – Ice Valley Motorsave – Kawasaki 650 – + 37.454 (97.418 mph)
11- Jamie Coward – Jamie Coward Racing – Kawasaki 650 – + 1’01.515 (95.675 mph)
12- Stephen Thompson – Taylor Lyndsey – Kawasaki 650 – + 1’04.823 (95.440 mph)
13- Paul Shoesmith – Ice Valley Motorsave – Kawasaki 650 – + 1’13.145 (94.854 mph)
14- Ian Morrell – Gordy Hogg – Suzuki 650 – + 1’13.910 (94.801 mph)
15- Ronan Pentony – RPMcycles.ie – Suzuki 650 – + 1’20.130 (94.368 mph)
16- Joe Phillips – McKinstry Racing – Kawasaki 650 – + 1’26.980 (93.897 mph)
17- Lee Hill – JHS Racing – Suzuki 650 – + 1’42.384 (92.853 mph)
18- Anthony McColgan – Anthony McColgan Racing – Kawasaki 650 – + 1’56.663 (91.906)
19- David Madsen Mygdal – Madsen Mygdal – Kawasaki 650 – + 1’58.412 (91.791 mph)
20- Adrian Clark – BHR Racing – Kawasaki 650 – + 1’58.897 (91.759 mph)
21- Coyles Wright – Bushmills Inn CW Racing – Kawasaki 650 – + 1’59.139 (91.743 mph)
22- Dave Walsh – DRW Racing – Kawasaki 650 – + 2’01.692 (91.577 mph)
23- Mark Shields – Mark Shields Racing – Suzuki 650 – + 2’18.891 (90.469 mph)
24- Adam Child – Ken Urwin Motorcycles – Kawasaki 650 – + 2’56.462 (88.141 mph)
25- Billy Cummins – Kawasaki 650 – + 3’38.861 (85.653 mph)
26- David Matchett – Kawasaki 650 – + 3’45.618 (85.269 mph)

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):



TOPlist