Estoril: Anthony West na IAMT
Text: Jiří Mikšík | Foto: MZ Racing, IAMT Racing, Friedrich Weisse | Zveřejněno: 28.4.2011 | Zobrazeno: 7 021x
Velmi zajímavá zpráva se objevila před několika okamžiky. Australský tovární jezdec MZ Racing Anthony West pojede při víkendové Grand Prix Portugalska v Estorilu místo železného šasí MZ jiný německý podvozek a sice hliníkový od firmy "IAMT engineering" Podrobnosti v článku!
O hodně kuriozních situacích, které vznikají v rámci továrního týmu MZ ze Zschopau a nedaleko sídlícího dalšího německého týmu «IAMT engineering» ze saského Weischlitzu jsme už informovali v tomto článku. Ale celá anabáze má své další pokračování a je to víc než zajímavé: Nervy nyní vytekly i 29-letému Australanovi Anthony Westovi a po Maxi Neukirchnerovi, který jezdí motocykl FTR (zakoupil mu ho jeho privátní sponzor) už od prvního závodu v Kataru, mění i tento excelentní "vodník" těžkotonážní motocykl MZ za další německé šasí IAMT.
Anthony West testoval motocykl IAMT v Jerezu, když předtím další německý jezdec MZ Arne Tode objel v rámci testů IDM na EuroSpeedway v Lausitzi několik okruhů
"Nejdříve musíme odstranit vibrace na našem železném rámu", vysvětlil celou záležitost hodně diplomaticky týmový šéf Martin Wimmer dodal: "Musíme také zlepšit engineeering. Španělský šampionát jezdíme z důvodů testování pro závody Grand Prix. A jednoho dne budeme prodávat naše šasí, jak to dělá třeba Suter. Vždyť trh jen dychtí po podvozcích kubatury Moto2." IAMT chtěla jezdit v tomto roce pouze španělský šampionát a to s českým pilotem Lukášem Peškem a se "Sasíkem" Tonim Wirsingem. Náš dvojnásobný vítěz závodů Grand Prix se bohužel těsně před premiérou CEV při testování zranil a úvodní závod tak musel vynechat, Němec Wirsing pak dojel v Jerezu v úvodu CEV jako 18.West se v poslední době několikrát hodně kriticky vyjádřil o nadváze svého motocyklu MZ: "Z toho nikdy nic nebude", nadával třeba vítěz Assenu 2003 kubatury 250 po 37. startovním místě v Losailu. A právě v Estorilu měl jet původně "klokan" dle šéfa Martina Wimmera poprvé hliníkové šasí MZ...Zde je možno vidět aktuální snímek od německého fotografa Friedricha Weisseho z testů Anthony Westa s motocyklem IAMT na okruhu v Jerezu de la Frontera. "Po dvou rocích jsem jel konečně bez vibrací!, řekl po testech West, který má na tomto motocyklu IAMT pérování od Öhlinsu a brzdy od firmy Brembo. (Jen pro zajímavost, Max Neukirchner používá na FTR pérování Showa a brzdy Nisin).
O dalším vývoji situace v továrním týmu MZ a v saském týmu «IAMT engineering» vás pochopitelně budeme aktuálně informovat.
Anthony West testoval motocykl IAMT v Jerezu, když předtím další německý jezdec MZ Arne Tode objel v rámci testů IDM na EuroSpeedway v Lausitzi několik okruhů
"Nejdříve musíme odstranit vibrace na našem železném rámu", vysvětlil celou záležitost hodně diplomaticky týmový šéf Martin Wimmer dodal: "Musíme také zlepšit engineeering. Španělský šampionát jezdíme z důvodů testování pro závody Grand Prix. A jednoho dne budeme prodávat naše šasí, jak to dělá třeba Suter. Vždyť trh jen dychtí po podvozcích kubatury Moto2." IAMT chtěla jezdit v tomto roce pouze španělský šampionát a to s českým pilotem Lukášem Peškem a se "Sasíkem" Tonim Wirsingem. Náš dvojnásobný vítěz závodů Grand Prix se bohužel těsně před premiérou CEV při testování zranil a úvodní závod tak musel vynechat, Němec Wirsing pak dojel v Jerezu v úvodu CEV jako 18.West se v poslední době několikrát hodně kriticky vyjádřil o nadváze svého motocyklu MZ: "Z toho nikdy nic nebude", nadával třeba vítěz Assenu 2003 kubatury 250 po 37. startovním místě v Losailu. A právě v Estorilu měl jet původně "klokan" dle šéfa Martina Wimmera poprvé hliníkové šasí MZ...Zde je možno vidět aktuální snímek od německého fotografa Friedricha Weisseho z testů Anthony Westa s motocyklem IAMT na okruhu v Jerezu de la Frontera. "Po dvou rocích jsem jel konečně bez vibrací!, řekl po testech West, který má na tomto motocyklu IAMT pérování od Öhlinsu a brzdy od firmy Brembo. (Jen pro zajímavost, Max Neukirchner používá na FTR pérování Showa a brzdy Nisin).
O dalším vývoji situace v továrním týmu MZ a v saském týmu «IAMT engineering» vás pochopitelně budeme aktuálně informovat.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?