Destroyer píše: Anti> ale Piwell len vyhejtoval, to je rozdiel, reálne zhodnotiť a vyhejtovať
Nevyhejtoval, mám to v profilu, jsou to moje zkušenosti, z mého GS v porovnání se spoustou jiných motocyklů, které jsem vlastnil nebo na nich jezdil. Docela mám s čím porovnávat.
2 reakcí na tento příspěvek GS vs Africa
Mne sa vždy na motorkách páčil tvar a istá proporčnosť,súmernosť....
A preto by som si BMW GS nikdy nekupil...Nech je najlepšie na svete...
Nikdy som sa totiž nemohol kukať na to letmo uchytené zadné kolo,kde mi vždy prišlo,že chýba nejaká krytka na tom náboji..
Na druhej strane ten kardan,čo mi tam zase prišlo strašne masívne...
Rovnako tak mi vždy vadila tá široká nádrž a čo bolo najhoršie boli tie nesúmerné predné svetlá a blatník tak vysoko prechádzajúci do masky...
Preto...
Na druhej strane hladká,uhladená relativne úzka silueta AT mi príde viac do dnešného sveta,viac na cesty a pôsobí celkovo obratnejšie...jednoduchšie...
Takže to nie sú kadejaké technické vychytávky...ale podla tohoto by som si hlavne vyberal ja....
Ale naprosto ti rozumím. O tom to právě je.
Každý má své představy a estetika taky hraje svou roli.
Není na motorkách právě to krásný, že si může vybrat každý?
Choprař, brousič kolen, městský floutek, cestovatel .......
Pokud jsi bohaty jen prumerne tak ani s jednou do vetsiho terenu stejne nepojedes,kdyz si spocitas,co by te to stalo,kdybys s tim nekde flaknul.
A za me....Afrika je pekna,ale pokud s tim budu jezdit z 90% po silnici,tak je ti 21' predni kolo k hovnu.
Dobre vyber
Jo, co jsem tady četl o problémech vidlí, kardanu a možná i něčeho dalšího... Tak to je veliká pravda. Fakt se občas někomu něco po***. Pokud jsi trotl, každopádně, pokud se staráš, když máš smůlu. A teda pokud máš baworáka. Hodně mě ale baví to s těma vidlema. U GSa. Prázdný trubky vyplněný olejem. Ucpaný guferem. Fááákt problém...
2 reakcí na tento příspěvek GS vs Africa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS vs Africa
pokud jde o srovnávání výkonu, je to hlavně o jezdcích....světem jezdí skupiny motorkářů kde jsou géésa afriky KTM velké multistrady véstromy a nikdy jsem nečetl cestopis nebo příspěvek ve foru že skupinu brzdila Afrika...
Gééso je lepší do zatáček, já jezdit neumím a s 21 kolem Afriky je nedávám...na půjčeném géésu mi to docela šlo....s Afrikou si jezdec všude veze její offroadový potenciál...
Gééso je široké, s padáky válců má metr a když to položíš zůstane stát/ ležet pod uhlem 45 stupnů...dobře se to zvedá....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | fanda5 | 2 | 2.6.2024 v 16:47 fanda5 |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 58 | 19.5.2024 v 10:17 Bigbear |
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure | Navivai | 9 | 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Dušan_Sihelský | 727 | 4.4.2024 v 12:27 dave-lister |