paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
čau kluci mam 2faroše z nemecka rv96 a 98. V 96 je dynojet potřebuju pomoct to natriskovat ku nejlepšímu.takže napište V jakem zařezu je jehla a jake mate trisky a nejlepe kolik mate koní,jestli jste se nechavali měřit.Rad bych ho nabrousil tak poradte at vim kde začit.KN mam ale byla tam 122 hlavní tryska a jehla dynojetu byla na 4zařezu od zhora.Popišu prubeh chodu dal sem plnej šel sem na řiditka jakou to mnelo díru a najednou vylítla po zadnim apak už to šlo nebyl sem na brzde nevim kolik tam je koní ale chci zvíšit vykon a uklidnit stavající pruběh akcelerace dikes
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.3.2011 v 11:21 | Nahoru | #31

speedovich píše: Z dynojetu sem si stahnul navod a to mi snad pomuže.Dik za komentaře.A ty karbce co sou s nedodelanym Dynem mam hodit do koše,dik



se hned nevztekej... dynojet je proste jen sada vnitrnosti pro karbec ktery danej karbec upravuji tak aby fungoval s upravama na moto. pokud moto nema zadne vetsi upravy a jede ok na seriovej karbec, tak spravne dynojet tryskovani atd je v podstate stejne jak to seriove.. jak velky trysky atd tam nandas zalezi na upravach jaky ma danej motor - vyfuk, filtr, vacky, uprava kanalu atd...

myslis ze kdyz tam nahazis neco co tam ma nastaveny nekdo jinej a musi to fungovat? ja si to nemyslim. pokud rikas ze ses schopnej poznat zmeny a naladit to od ucha tak na co se vlastne ptas? pises ze ti to po pridani plynu zdechne.. tak je tam v tom rezimu asi malo paliva ne? tak holt zkusis vetsi trysku - jenze to nemusi nic resit co v danejch podminkach ovlivnuje tvorbu smesi neni jednoznacny. Najdi si vlakno od jurawooda kde ma grafy kde zaznamenaval jak se zmenila smes po ruznejch upravach karbce a od toho se muzes nejak odpichnout.

nebo jestli ti jde jen o nakej ten fireblade setup, tak muzu zkusit progooglit zahranicni fora a naky nastaveni najdu, ale nejspis to bude stejne nefungovat jako to co mas...

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 11:22 | Nahoru | #32
Hoši mate doma nekdo na tomle vlakne FAROšE o kterym píšu?mate v nem dynojet??Tak proč tady nenechate místo na to na co sem se ptal?motory se štelujou vždycky v optimalní teplotě.jestli ti to dela problemy dej si tam dečku ja se studenym motorem nejezdm.Není tady nekde naky forum??

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 11:27 | Nahoru | #33
Jde mi oto že mam už Dynojet navod a neumim dobře anglicky.ma se tam něco upravit na děrovaní na šoupatech aby šli nahoru.je tam vrtaček.O trysky nejde tomu rozumim sou tam kratší pružiny a šoupata nejsou při plnym u vrchu to je ten problém

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 11:36 | Nahoru | #34
je to marný, je to marný, je to... marný.

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 11:38 | Nahoru | #35
speedovich: i jen dynojet kitu je nekolik stages.. podle toho jaky upravy na tom sou...

jestli chces neco prelozit tak to sem hod, prelozim to, ale jestli si myslis ze na seriovej motor hodis karbec s dynojet kitem a jen kvuli tomu to pojede lip tak to asi fungovat nebude

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 11:48 | Nahoru | #36
1. Remove vacuum slides from carbs. Remove spring from slide. Thread one of the slide cover screws into the E1170.001
center of the needle retainer (Fig. A) and pull up gently. Remove stock needles and spacers, noting order of
assembly (Fig. C).
2. Drill the slide lift holes with the DD #44 drill bit provided (Fig. B). Do not drill the needle hole. Some models
already have enlarged slide lift holes from the factory, if so no drilling is necessary
3. Install Dynojet needles on groove #4 from the top. Use all stock spacers (Fig. C). Install the small Dynojet
washers above the E-clip. Install the stock needle retainers with the Dynojet slide springs (DSP008). After installing
the slides in the carbs be sure to check slide movement manually.
4. Remove the stock main jets and replace with Dynojet mains provided. If you are running the stock exhaust install
the DJ116 main jets. If you are running a stock exhaust with a K&N filter install the DJ118 main jets. When running
an aftermarket exhaust or slip-on with a high flowing baffle, use the DJ120 main jets. When running an aftermarket
exhaust with a K&N filter use the DJ122 main jets. Be sure that the jet you are changing is the main jet.
5. Locate the fuel mixture screw (Fig. D). Carefully turn the screws clockwise until they lightly seat and then back
out 2.5 turns or until the best idle is achieved.

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 12:12 | Nahoru | #37
1 je o rozebirani karbce, vytahnout soupatka, vyndat pruziny, nasroubovat jeden ze sroubu z vicka sopupatka do drzaku jehly? a opatrne vytahnout, vyndat seriove jehly a podlozky a zapamatovat si jak tam byly.
2 vyvrtat diry do soupatka prilozenym vrtakem,podle nakresu, neprovrtavat diru pro jehlu. nektere modely jiz tyto diry maji zvetsene z tovatny takze neni vrtani treba.
3 nainstalovat jehly, do drazky 4 od vrchu, pouzijte vsechny seriove podlozky(viz obrazek) a dejte male dynojet podlozky nad E-clip. nainstalujte seriove drzaky jehly(poznas z obrazku co tim myslej) s dynojet pruzinama. po instalaci soupatek zkontrolujte pohyb soupatek manualne.
4 to uz je popis vymeny trysek, to si psal ze uz je ti jasny...
seriovej vyfuk tryska DJ116, seriovej + KN tryska DJ118, koncovka 120, tuning vyfuk + filtr 122.
5 nastaveni sroubku bohatosti, zasroubovat a 2,5 otacky zpet..

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 12:25 | Nahoru | #38
Motor mě vyšel na cca 25000,.Nový kartery to bylo štěstí5000,-klika na kontrole,všechny šaly mě staly 12000,-kroužky,ložiska,leštení kanalu.Ventily byly taky venku po 30000km jako nový jako rozvod a klika.Převodovka dostala taky co bylo potřeba.A rozeta má 47 zubu.Najel sem na tom 3000km a ted to chci otevřit.Byl tam i restriktor origo karbce a nakej otevřenej vejfuk budu ho muset řešit.Jo jede dobře,ale pojede jet líp

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 12:32 | Nahoru | #39
dírky tam mam v obouch karbcích ale nevim jestli se ma na šoupatku vrtat nebot vrtaček je menši.A nebo jestli se mam provrtat ten plastovej přitlak jehly v rohach,kterej ty stavající dírky v šoupěti zakrývá.A samozřejmě děkuji za obětavost

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 12:40 | Nahoru | #40
ten plastovej pritlak by podle me nemel tu diru hermeticky ucpavat, z nakresu v navodu by mohlo byt zrejme kam se dira vrta.... vrtak je dodavanej v dynojet sade, velikost nejspis zamerne neuvadi..

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 12:56 | Nahoru | #41
Pravě že překríva ne hermeticky uzavíra to ne,je to v rohach a vrtak je 2mm a stávající dírky v šoupěti sou 3mm

.
.
.

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 12:57 | Nahoru | #42

assassin píše: ten plastovej pritlak by podle me nemel tu diru hermeticky ucpavat, z nakresu v navodu by mohlo byt zrejme kam se dira vrta.... vrtak je dodavanej v dynojet sade, velikost nejspis zamerne neuvadi..



diry tam samo naky jsou, v tom dynojet kitu je vrtak kterym se zvetsi na nakou velikost, nektery verze tam maj uz tu zvetsenou velikost rovnou, vyvrtat tam naky diry navic je nesmysl, tejne tak to zvetsit na nakou "vymyslenou" hodnotu. pochybuju ze kdyz nekdo ty karbce osazoval ze by tam dal jen pulku dynojetu.. proste ti to co v tom karbci nesedi s tim co mas v motoru.

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 13:00 | Nahoru | #43

speedovich píše: Pravě že překríva ne hermeticky uzavíra to ne,je to v rohach a vrtak je 2mm a stávající dírky v šoupěti sou 3mm

.
.
.



tam neproudi zadny velky mnozstvi vzduchu, tzn to ze neni nakej "primej" pruhled tim plastem nevadi. jestli je tam dira uz ted vetsi nez kolik je vrtak v te dynojet sade tak uz asi nema smysl tam vrtat neco dalsiho ne?

je to proste tak jak rika jurawood, musis vedet jestli a kde v pasmu je to chudy/bohaty a vedet cim to napravit. to ze to okopcis z jinyho fungujiciho fireblada nic neresi. jestli to jede dobre na seriovej dal bych tam ten, od oka to naladit aby to jelo lip nez ta serie - tomu proste moc neverim.

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 17:29 | Nahoru | #44
ono totiž při plnym plynu nevyjedou šoupata nahoru ani na originalech tak hledam příčinu kolem dírek.ale mnělo to KN a zaroven ten restriktor kuli kterymu tam šlo víc benzinu a nakej ladak, tak tam šlo moc směsi protože tam dal DJ122 což je jako 130 KEHEIN ma velkej prutok a filtrbox byl vpodstatě vlastně sundanej a stejně nevijeli k vrchu

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

5.3.2011 v 08:14 | Nahoru | #45
Jurawood> Tak sem si pročet ty tvoje temata dalo mi to nakej den,seš docela alchymista.je pravda že original nastavení sem na motokarovce v mejtě hodinu a pul tavil a když za jízdy spínal větrak tak spodek byl pryč.Asi proto že na ty teploty už to bylo chudý. na tyto akce už to chce upravu chladiče

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

5.3.2011 v 08:35 | Nahoru | #46
mam představu že900 by mělo jít jinak.Na busu eště chvili nebude.Nejsem spokojenej se spodkem a celkovej pruběh byl línej se47 zubama na rozetě je furt líná to uplně cejtíš jak nejede na ty origo karbce ale na ne nechci ani šahat.Ta druha řada je tak akorat do jurovích rukou.Ted jestli ty dynojetacky pružiny jsou kratší cca o 40procent sou pak teda tvrdší?Ty by tam mohly dělat ten problem s těma šoupatama že nevijedou a mrskaj se cca1cm pod vrchem.Bohužel stavající pružiny nemam nebot je nekdo skrátil.

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

6.3.2011 v 17:53 | Nahoru | #47
speedovich: spodek byl pryč- no právě to bylo bohatý..
Právě víc lidí jsem si všim že si myslí že čím vyžší teplota motoru, tím bohatší směs je třeba, na zadní válce dávají větší trysky, na prostřední taky větší.. a má to být přesně naopak.

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

6.3.2011 v 20:36 | Nahoru | #48
Jurawood> je to težky todle zkusim to nekomu dat.i za cenu že koupim novy pružiny a vyhodim dynojet,ale s tim spodkem se neco musí změnit jinak je líná.Nekdo řika že maj bejt venkovni valce jinak natryskovany a nekdo že stejně.sem z toho jelen.to TPS tam mam nechat zapojeny nebo odpojit?zejtre dam vejfuk a pudu to zkusit projet

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.3.2011 v 06:35 | Nahoru | #49
TPS bych nechal.
Čím je moto teplejší, tím potřebuješ chudší směs..
Pokud je to lepší na začátku a po nakládání začne povadat, je to v této oblasti bohatý.
Když je to nepoužitelný za studena a teplá se zlepší ale ještě to není ono, je to chudý.

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

7.3.2011 v 07:58 | Nahoru | #50
speedovich: taky tu nekdo daval videa soupatka u CV karbcu a ty karbce se opravdu malokdy otviraji naplno, opravdu az s plnym plynem ve vysokejch otackach... na miste bez zateze se toho moc nezjisti.. no je to badani.. ja sem si s TL takhle hral minulej rok celej:)

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

7.3.2011 v 08:16 | Nahoru | #51
assassin>Zdar tak už sem se pohnul.Pan Nárožny z Jevíčka zavodil a rozumí ji.Poradil jiny CDI-což mne nenapadlo že by byla jen možnost celý to upraví ,TPS nechat zapojeny a original jehly jiny pružiny ne kratší přetryskovat na spodek.dynojet si veme a da ho nekomu na kapotovanou.Tak za tejden budu vedet co sem tamměnil hodim to sem.jen doufam že to zvladne spojka

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

17.3.2011 v 05:43 | Nahoru | #52
tak už to je poskladany na kroutak ve spodku original jehly a pružiny.jehly podložené přetryskovano.ted čekam na to CDI a na počasí

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

17.3.2017 v 16:40 | Nahoru | #53


Naposledy editováno 17.03.2017 16:41:47

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

30.3.2017 v 09:39 | Nahoru | #54
Libor: u doktorky si s tim byl?

Naposledy editováno 30.03.2017 09:40:39
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist