Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Uz je mas namontovny???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb píše: Super diky. Koukal sem na cenu a je prijatelna
Uz je mas namontovny???
..ještě ne,..chystám se k tomu ale co nejdříve.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Ja ted chci kupovat retezovku tak dyztak dejte vedet jakou jste poridili a jak je to s vydrzi a kvalitou. Respektive muzete i doporucit nejekej eshop.
Dik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
zajímalo by mě jestli máte někdo jiné než seriové páčky? Mam ohlou spojkovou a nechce se mi kupovat originál, líbila by se mi kratší
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
ještě jsem tam volal znova jestli jsem se s těma 2500 nepřeslechnul ale prej to asi přestřelil protože neví jak dlouho to bude trvat. No moto jede dobře, volnoběh drží takže v karburátoru dle mě nic není. Sám nezvládnu nic se obávám. Co že se to dělá s těma plovákama?
Radek_FMX píše: Co že se to dělá s těma plovákama?
...s plovákama nic,...ale na dne plovákovky máš z venku křížovej šroubek,..ten když povolíš, tak spodkem plovákovky vyteče benzín hadičkou ven-tím vypláchneš plovákovku-případná bordel na dně.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
viz. bazar
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Mam teda motorku uz udstavenou a vyzkousim je az pristi rok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Kluci zacpavate vyfuky na zimu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Ahoj, daval jsem ty co ma Mates (fotografie par temat zpet) Objednal jsem je na takovych pofidernich strankach, ty nejlevnejsi co sem nasel a kdyz sem to rozbalil jen sem kroutil hlavou, na dokladu byl autorizovany diler honda Mozna ten plisek uz predtebou nekdo oddelal. Sam sem neprisel nato kcemu to tam slouzi.
No ja je rozhodne nezacpavam. Zjakeho duvodu??
Je to možné s tím plíškem, vždycky byla na destičkách v servisu...na tu pálku bych se jim ale mohla...co jsem četla vlákno tak bych se nedoplatila, kdybych platila všechny ty moje tuningy co s kámošem mastíme:)
Kámoš doporučoval Bremba, kvalita pry jako NSN....vzadu jsou perfektni:)
Příští rok snad stihnu dát konečně ty blastry:)
Teď objednávám zadní pneu...mutantka dala 8 tis....ale kdyby ji někdo chtěl na okruh tak je na bocích hodně pěkná:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |
Blastry Honda FMX 650 | Mufitko | 1 | 14.9.2021 v 15:35 ja1 |