Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

SP 400 + supertwins NA czech road racing

1.12.2012 v 00:43 | Nahoru | #541
Zatim na tom delame, řády uz máme nachystaný a jak bude vic info napisu vse i tady:)

SP 400 + supertwins NA czech road racing

28.1.2013 v 21:50 | Nahoru | #542
Tak lidi co se děje, mám prvni dobre zprávy tak první závod by se mel jet v Brně 2 víkend v dubnu, ale jeste upřesním



SP 400 + supertwins NA czech road racing

28.1.2013 v 21:52 | Nahoru | #543
zxr 400



SP 400 + supertwins NA czech road racing

28.1.2013 v 23:16 | Nahoru | #544
První závod je pondělí 8 dubna-to je celkem brzy.

Naposledy editováno 28.01.2013 23:17:15

SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.1.2013 v 07:29 | Nahoru | #545
to neni brzy!to je troliga bus cup !

SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.1.2013 v 10:42 | Nahoru | #546
No mluvili sme o tom že bude asi jeste zima.. se uvidi no..

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.1.2013 v 15:45 | Nahoru | #547

risko píše: petridas>
Zkusím více nastínit a přiblížit situaci:

Popíšu sebe, protože jsem přímo modelový případ.

Moje priorita je stále 250SP. Je to sice drahá třída, ale našel jsem si v ní jakousi seberealizaci. Mám tu dost prostoru pro vývoj a ladění. V momentě, kdy ale přeskočíš nějakou výkonovou hranici, tak je ve hře spousta jiných faktorů, které ti někdy nedovolí závod dojet. Někdy se prostě nesvezeš.
Proto bych se rád povozil i na jistotu. Monem jsem si už prošel. Twin mi evokuje mono. Klasiky mě nelákají, ale nikdy na ně neřeknu půl slova. Volnou 600 nechci jezdit, není to levný, netroufám si, je to plně obsazená třída.

400 z několika důvodů:
Je to 4V 4T.
S nachystanou 400 zmáčknu a jedu, věřím, že po dva roky za benzín a olej.
Budu mít motorku na svezení se i mimo závody na okruh. (mono i 250 dost trpí)
Za hodinku práce s ní můžu do provozu na kafe.
Ve finále obohatí moji sbírku sportovních motorek 90-tých let.

Tak a tento model sedí prakticky na všechny zájemce o 400. A jsou mezi nimi i jména zkušených matadorů.

Důležité je, že tu nikdo nic nerozjíždí naslepo. Už jedem, máme slíbeno 6 závodů. Z přírodních jen Kopčany. Nikoho neohrožujeme. Nikoho neblokujeme.

Jde nám pouze jen o to, aby autorita schválila řády, tak aby případně pořadatel měl možnost nás vypsat i na jiných podnicích. Ovšem nikam se netlačíme.
Trochu mně vytáčí, když někdo z pozice, kterou tu teď nebudu rozvádět, dá tomuto projektu STOP i přes evidentní zájem jezdců.

Dělali jsme si iluze, že by nás mohl pustit třeba Kyjov. Tam se už nikdy mona nepojedou. Mohli nás přihodit ke twinům. Věřím, že jich nebude více jak 20 pro sezónu 2013.
Na přírodních okruzích se stejně jen motá stále okolo 250 těch samých jezdců.
Nějaký extra boom v podobě úplně nově příchozích jezdců nelze očekávat.

Dovol mi jen malou úvahu. V-twin v žádném případě nebudě levná třída. Zkušenosti už nějaký mám, abych si toto dovolil tvrdit.

Z minulosti - furt byly prndy na 250. Okruhy nás chtěli, protože nás bylo dost. Ale, že pořád nejsou řády atd. A když jdeme prvně cestou řádů, tak STOP.
Ovšem to nebylo poslední slovo, doufám.

A znovu a naposled - ať si pořadatel rozhodne sám, ale ať tu možnost má

Aktuální stav k dnešnímu dni je 16 strojů třídy 400ss

400ss jako supersport, ne sp, protože v podvědomí některých je to hodně svazující.

Z řádů - rám, nádrž, motor (jak u twinů)



125 sp nebo 125 gp neposkytuje dost prostoru pro ladeni ?

SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.1.2013 v 18:42 | Nahoru | #548
ať tak nebo tak twiny pro mne dvouválovýho zněj velmi lákavě

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.1.2013 v 21:34 | Nahoru | #549
aprilialibor: sp125, gp125 neni 4 valec 4t. navic to jsou motorky na kterých sme vetsina z nas bud začínali nebo jezdili, navic je jich dost a když chceme jezdit 4t tak asi ne 2t...

SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.1.2013 v 21:35 | Nahoru | #550
Nikotýn: já na twinech taky vidim svoje kouzlo... Rozhodne tady řešíme třídu 4t

SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.1.2013 v 21:36 | Nahoru | #551
Co znamená to 4T a nebo 2T?

SP 400 + supertwins NA czech road racing

29.1.2013 v 22:01 | Nahoru | #552
4t je čtyřtakt a 2t je dvoutakt.. to je neco podobnýho jako rohlík nebo loupáček

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 10:21 | Nahoru | #553

krenaszxr píše: aprilialibor: sp125, gp125 neni 4 valec 4t. navic to jsou motorky na kterých sme vetsina z nas bud začínali nebo jezdili, navic je jich dost a když chceme jezdit 4t tak asi ne 2t...



aha tak pro jezdite 250 sp ?

SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 10:25 | Nahoru | #554
v nižších kubatůrách se nejde prosadit tak je třeba vymýšlet něco jiného ..... tady je celej problém dle mého názoru ale tak vy pojedete pod CSMS a to bude všude málo pilotů a tak se možná svezete i v Těrlicku a nerealne nevidim ani třeba Radvanice a Kyjov

SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 10:39 | Nahoru | #555
taky moc nechapu - prvne 250 sp , to uz zas ne ted zas 400 sp ... cekam co bude pristi rok nebo za 2 babetta cup ?

SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 17:30 | Nahoru | #556
No 250sp ja zrovna uz nejedu, ale vetsina co si koupili 400 tak pojedou zaroven 250sp a neni duvod se cpat do plné třídy sp125, navic už se opakuju je to 4 takt, proto je to jeden stech duvodů, ne kvuli konkurenci... navíc 70ps a 35ps(koní) je rozdil a jednoválec nebo 2-4valec je taky rozdil.. nechcu se tady vrtat, proc nechcem do jiných tříd nebo neco pomlouvat..

SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 20:10 | Nahoru | #557
ne krenas ja vam celkem fandím a vy aspon zaplacnete volne misto v terlicku!!

SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 20:25 | Nahoru | #558
ja myslím že to s tim místem nebude tak růžoví, myslím že se od lonska nic nezmení+- 5lidi v každe třídě..

SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 22:46 | Nahoru | #559
Dakšny budou skoro prázdné, tak vás třeba spojej.

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 22:49 | Nahoru | #560
Co takhle Radvanice a AČR?

SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 23:05 | Nahoru | #561
Co???

SP 400 + supertwins NA czech road racing

30.1.2013 v 23:42 | Nahoru | #562
Legrace)

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

31.1.2013 v 15:53 | Nahoru | #563

czechroadracing píše: Co takhle Radvanice a AČR?

To už pak moc přírodáku pod ČSMS nezbyde.

SP 400 + supertwins NA czech road racing

31.1.2013 v 16:47 | Nahoru | #564
Vetsina z nas si udela jednu licenci a spis CSMS a pokud se poradatele nejsou schopni domluvit tak se jim na to pulka lidi vykasle a oni prijdou o penize.. Je treba aby si uvedomili ze vytrestaji sebe...

SP 400 + supertwins NA czech road racing

31.1.2013 v 17:01 | Nahoru | #565
No to je ten problém, že nejsou schopni se dohodnout. Jsou tady tři skupiny lidí. Jedni si budou delat jen licenci ČSMS, další skupina jen AČR, a pak jsou tady lidi co si udelaj oboji. Tech ale zase tak moc asi nebude. Po návšteve kinosalu v Hořicích mi bylo jasné o jakou licenci kdo žádá. Bohužel to moc nenahrává pořadatelum, co jedou pod ČSMS. Bylo jasne videt, že licence AČR budou v letošní sezone převládat. Pořadatelum ČSMS nezbyde nic jiného, než akceptovat licence AČR.

SP 400 + supertwins NA czech road racing

31.1.2013 v 17:15 | Nahoru | #566
No podle toho co sem slysel tak to akceptovaní bude spiš obracene, protoze s CSMS se prý domluvit da, ale naopak ACR moc solidarní není... Opet na to doplatíme mi jezdci.

SP 400 + supertwins NA czech road racing

31.1.2013 v 18:04 | Nahoru | #567
Já to letos tedy chápu takto:

Partnerem FIM pro ČR ma rok 2013 je dle podzimního kongresu Autoklub. Takže kdo chce jet motocyklové závody zapsané v kalendáři FIM musí mít licenci ACR. POdniky, které pořádá CSMS jsou vlastně akce na klubové bázi a tak má pořadatel právo požadovat jakousi vstupní licenci
kterou vystaví. Takže kdo chce jet všechny závody v republice, musí mít licenci ACR i CSMS.
V Hořicích atd musí vyžadovat licenci ACR, protože by jinak porušily řády FIM a mělo by to pro ně závažné následky. Podniky pod CSMS zase vyžadují vstupní licenci pro ně, takže věc je naprosto jasná.

SP 400 + supertwins NA czech road racing

31.1.2013 v 18:12 | Nahoru | #568
Dělal jsme malý průzkum a více jak 75% jezdců si dělá licenci u AČR....

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

31.1.2013 v 18:14 | Nahoru | #569
Vzhledem k tomu, že celoroční licence CSMS stojí 1000 kč, pro jezdce na veteránské závody nad 40 let 700 kč a vzhledem k tomu, že lze zakoupit i jednorázovou licenci za 300 kč, předpokládám, že 99 procent jezdců bude mít obě licence a pojede vše, jak potřebuje. Za 1000 kč muže jet Radvanice, Těrlicko, Kyjov a Troliga cup na motodromu, čili kdo chce jet všechno si asi zaplatí celoroční, kdo pojede jen třeba Těrlicko, zaplatí 300 kč

SP 400 + supertwins NA czech road racing

31.1.2013 v 18:21 | Nahoru | #570
Já to beru takto. Licence pro motocyklový sport v CR je jedna a to licence ACR. Kdo chce jet navíc podniky pod CSMS nebo jen ty, zaplatí si vstupní licenci pro tyto podniky. Ta ale platí jen na podnicích CSMS. Defakto to znamená, že si o něco na ten či onen závod vlastně navýší ve své mysli startovné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist