Vysloužil
risko píše: petridas>
Zkusím více nastínit a přiblížit situaci:
Popíšu sebe, protože jsem přímo modelový případ.
Moje priorita je stále 250SP. Je to sice drahá třída, ale našel jsem si v ní jakousi seberealizaci. Mám tu dost prostoru pro vývoj a ladění. V momentě, kdy ale přeskočíš nějakou výkonovou hranici, tak je ve hře spousta jiných faktorů, které ti někdy nedovolí závod dojet. Někdy se prostě nesvezeš.
Proto bych se rád povozil i na jistotu. Monem jsem si už prošel. Twin mi evokuje mono. Klasiky mě nelákají, ale nikdy na ně neřeknu půl slova. Volnou 600 nechci jezdit, není to levný, netroufám si, je to plně obsazená třída.
400 z několika důvodů:
Je to 4V 4T.
S nachystanou 400 zmáčknu a jedu, věřím, že po dva roky za benzín a olej.
Budu mít motorku na svezení se i mimo závody na okruh. (mono i 250 dost trpí)
Za hodinku práce s ní můžu do provozu na kafe.
Ve finále obohatí moji sbírku sportovních motorek 90-tých let.
Tak a tento model sedí prakticky na všechny zájemce o 400. A jsou mezi nimi i jména zkušených matadorů.
Důležité je, že tu nikdo nic nerozjíždí naslepo. Už jedem, máme slíbeno 6 závodů. Z přírodních jen Kopčany. Nikoho neohrožujeme. Nikoho neblokujeme.
Jde nám pouze jen o to, aby autorita schválila řády, tak aby případně pořadatel měl možnost nás vypsat i na jiných podnicích. Ovšem nikam se netlačíme.
Trochu mně vytáčí, když někdo z pozice, kterou tu teď nebudu rozvádět, dá tomuto projektu STOP i přes evidentní zájem jezdců.
Dělali jsme si iluze, že by nás mohl pustit třeba Kyjov. Tam se už nikdy mona nepojedou. Mohli nás přihodit ke twinům. Věřím, že jich nebude více jak 20 pro sezónu 2013.
Na přírodních okruzích se stejně jen motá stále okolo 250 těch samých jezdců.
Nějaký extra boom v podobě úplně nově příchozích jezdců nelze očekávat.
Dovol mi jen malou úvahu. V-twin v žádném případě nebudě levná třída. Zkušenosti už nějaký mám, abych si toto dovolil tvrdit.
Z minulosti - furt byly prndy na 250. Okruhy nás chtěli, protože nás bylo dost. Ale, že pořád nejsou řády atd. A když jdeme prvně cestou řádů, tak STOP.
Ovšem to nebylo poslední slovo, doufám.
A znovu a naposled - ať si pořadatel rozhodne sám, ale ať tu možnost má
Aktuální stav k dnešnímu dni je 16 strojů třídy 400ss
400ss jako supersport, ne sp, protože v podvědomí některých je to hodně svazující.
Z řádů - rám, nádrž, motor (jak u twinů)
125 sp nebo 125 gp neposkytuje dost prostoru pro ladeni ?
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
krenaszxr píše: aprilialibor: sp125, gp125 neni 4 valec 4t. navic to jsou motorky na kterých sme vetsina z nas bud začínali nebo jezdili, navic je jich dost a když chceme jezdit 4t tak asi ne 2t...
aha tak pro jezdite 250 sp ?
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Partnerem FIM pro ČR ma rok 2013 je dle podzimního kongresu Autoklub. Takže kdo chce jet motocyklové závody zapsané v kalendáři FIM musí mít licenci ACR. POdniky, které pořádá CSMS jsou vlastně akce na klubové bázi a tak má pořadatel právo požadovat jakousi vstupní licenci
kterou vystaví. Takže kdo chce jet všechny závody v republice, musí mít licenci ACR i CSMS.
V Hořicích atd musí vyžadovat licenci ACR, protože by jinak porušily řády FIM a mělo by to pro ně závažné následky. Podniky pod CSMS zase vyžadují vstupní licenci pro ně, takže věc je naprosto jasná.