1 reakcí na tento příspěvek Klopení do zatáček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení do zatáček
2 reakcí na tento příspěvek Klopení do zatáček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení do zatáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení do zatáček
wejrcze píše: Bednas> rika spravne :) kdyz chces doprava tak zatocis doleva(zatlacis na prave riditko) jinak bacha na to v mensi rychlosti :D to nedelej nebo pojedes fakt doleva
jj přesně tak, v nižší rychlosti, když zavřeš řidítka tak prudce zahneš na stranu kam zatáčíš. Tenhle manévr se hodí hlavně v městě k řešení krizových situacích. Pokud ale začínáš, je dobré si to opět vyzkoušet na parkovišti, třebas mezi petflaškama. Ale jak říkám, chce to jezdit, jezdit a zase jezdit... Hlavně netlačit na pilu, radši pomaleji a zůstat na silnici. Ono se úspěch časem dostaví.
1 reakcí na tento příspěvek Klopení do zatáček
obrázky jsou ukradeny z anglické Wiki.
Je to však trochu nepřesné - ideální apex není přesně ve vnitřním vrcholu zatáčky, ale trochu za ním.
Je to bod, do kterého musíš "směřovat" zatáčení, aby tě to ani nevynášelo ven (když začneš zatáčet brzy) a ani aby tě to nezpomalovalo (když začneš zatáčet pozdě).
Jedná se ale o teorii jedné zatáčky. V případě série na sebe navazujících zatáček je třeba najít ideální stopu individuálně.
Naposledy editováno 24.03.2014 21:20:10
Já mám obdobnej problém,před cca 6ti lety sem blbnul na litrovým V2,docela sem stíhal magorum na R6,do zatáčky zadek ve smyku,ze zatáčky s kolem v luftě.Stačilo ubrat,čumák šel dolů a sklopit.
Po x letech sem koupil Z750 a zjistil,že na tom vlastně neumím,zhýčkané V2,kde kopneš kvalt dolů,kterej tě přibrzdí a na apexu vytáhne,4 vál nebrzdí motorem,pokud nedržíš v točkách tak ti motor extra nepomůže na výjezdu.
Popravdě mam na krawalsaki najeto zatím cca 400km,ale tolik krizovek v zatáčce sem neměl za celou dobu co jezdím,holt začínám znova a trošku jinak.Tím chci říct,potřeba si to osahat,zjistit si najezdový rychlosti,jakej kvalt tam šoupnout a na jakejch točkách držet.
iCrow píše: Dodo_Terra> To jsem asi napsal blbě :) spíš mi příjde že když zpomalím abych projel zatáčkou tak mě to strašně vynese.. ale je to asi tím že to blbě klopím.. (spíš se snažím to klopit), ale mám z té motorky docela respekt
no, tak to si vypozoroval naprosto správně že když přibrzdíš v zatáčce tak tě to vynese, protože když začneš brzdit, tak se začne motorka narovnávat, a jak sám dobře víš tak rovně zatáčku neprojedeš , takže si přibrzdit před zatáčkou staženim plynu nebo brzdou a v zatáčce už nejom klopit ale nebrzdit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | Davud | 32 | 5.7.2022 v 12:03 Properitus |
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 61 | 21.6.2022 v 08:56 mito7 |
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 38 | 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ |
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 18 | 3.6.2022 v 16:05 mariano |
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 6 | 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288 |