je nekdo ochotny udelat nejakou tabulku nebo proste hodit par cisel pro srovnani?
navrhuji to udelat takto:
spocitat servisni ukony u dvou motorek (Duc a japan) od noveho motocyklu do najetych 50.000km.. prvni prohlidku (po 1000km) vynechame, takze u Ducati to bude (jestli se nepletu) kazdych 10 tis. km, u japonce napr. kazdych 6tis. km (i kdyz obcas uz i 10k km, ze?)
pro srovnani navrhuji napr. Ducati 750SS (nebo Monster 900 nebo cokoliv) a napr CBR 600 (nebo GSX-R 750.. nebo litr)
nejde mi o gumy, retezy a tak - mi jde o olej, ventily, rozvodak, rozvodove remeny..
dik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ceny udrzby: Ducati vs made in Japan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ceny udrzby: Ducati vs made in Japan
bylo by to dokonale, kdyby se vsichni ridili podle toho, co jsi napsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ceny udrzby: Ducati vs made in Japan
a treba to bude italka..? (Ducati neni jedina italska znacka.. a nedavno jsem tu nekde asi psal na foru, ktera to italska motorka se mi moooc libi, hm ;) )
1 reakcí na tento příspěvek ..ceny udrzby: Ducati vs made in Japan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ceny udrzby: Ducati vs made in Japan
Myslim, ze tohle tema by se mohlo uz pomalu uzavrit. Uz nekolikrat se jeho zakladatel od majitelu ducati dozvedel co potreboval a myslim, ze se ty odpovedi ani nelisily. Jestli mu desmoowneri neprijdou dost verohodni a ze o tom nic nevi, tak se muze zeptat treba Vespy ten vi fsecko... kor o italsrotu.
Jedne stope zdar rejzakum zvlast!
P.S. : Ten kdo napise neco pod muj komentar je teplous :)