paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati Monster 900
4.5.2015 v 18:10
Ahojte,tak nadisiel cas,ze sa rad stanem sucastou talianskej rodiny. Mam uz nieco odjazdene a prislo mi, ze ja sa nechcem len prehanat,ale aj uzivat si jazdu..Doteraz som jazdil samu ryzu..nehovrim,ze zle,ale je tam to ale, ja chci Vííc..:D takze som si vybral ducati monster 900ie r.v.03. Neake odporucania,musky,muchy..atd. by ste mohli poradit. Dakujem
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 06:55 | Nahoru | #61

..Roko.. píše: s litrem twinem jezdit za 5-6 litrů je číré barbarství. Možná při štrece a konstatní rychlosti, se dá na něakou rozumnou spotřebu dostat, při svižné projíždce kolem komína je 8-10 podle mě standart. A je jedno od jakého výrobce ten motor je, V2ka prostě o ten litřík-dva vždycky žíznivější bude než řaďák, bez ohledu na výkon.



Hmm, mám dvouvalcovej nadlitr a nesouhlasím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 06:57 | Nahoru | #62
MedWed> jestli je od BMW, tak mlč...

(reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 07:04 | Nahoru | #63

t_freedom píše: MedWed> jestli je od BMW, tak mlč...



Neee, jak by mohl....

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900

11.5.2015 v 09:03 | Nahoru | #64
Edit: dobře, dobře, nízkozvihovej dvouhrnek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 09:14 | Nahoru | #65

..Roko.. píše: Edit: dobře, dobře, nízkozvihovej dvouhrnek



Vrtani 101mm, zdvih 73mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 09:28 | Nahoru | #66
MedWed> Němci...Němci ...jsou to držgrešle... chudáčkovi motorovi nechtěj nic dopřát... ani chladit ho nechtěj... všechno eko, efektivní... co je to pak za život

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900

11.5.2015 v 09:33 | Nahoru | #67
Saaakra Jsem si naběhl, ale t_freedom to zachraňuje

(reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 09:36 | Nahoru | #68

t_freedom píše: MedWed> Němci...Němci ...jsou to držgrešle... chudáčkovi motorovi nechtěj nic dopřát... ani chladit ho nechtěj... všechno eko, efektivní... co je to pak za život



... ani se slicnou slecnou z pumpy cloveka nenechaji seznamit... vid...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 09:38 | Nahoru | #69

..Roko.. píše: Saaakra Jsem si naběhl, ale t_freedom to zachraňuje



Je hezke umet priznat chybu!
Pravdou je, ze by me sralo jezdit s motorkou za stejny litry jako s autem... (nehlede na to, ze v aute je to vic o emocich... a ne, nespletl jsem se)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 09:51 | Nahoru | #70
MedWed> kámoš se mnou jel jednou na R1200S ...neskutečně to zabírá zespoda. Takže tím pádem co já točil 7-8 t rpm on za mnou jel 5-6t rpm... což je první zásadní rozdíl. Ale pokud se pojede střelba, tak za 5,5 to taky nepojede... ony se rády používají extrémy.
Já se nebojím říkat pravdu, nejezdím s mašinou na spotřebu.,.. i ten dvouventil mi žere 7l ... a ostatní všichni jezdí za 6...protože já prostě poměrně částo atakuju 180-200km/h i na tý starý herce ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 09:53 | Nahoru | #71

t_freedom píše: MedWed> kámoš se mnou jel jednou na R1200S ...neskutečně to zabírá zespoda. Takže tím pádem co já točil 7-8 t rpm on za mnou jel 5-6t rpm... což je první zásadní rozdíl. Ale pokud se pojede střelba, tak za 5,5 to taky nepojede... ony se rády používají extrémy.
Já se nebojím říkat pravdu, nejezdím s mašinou na spotřebu.,.. i ten dvouventil mi žere 7l ... a ostatní všichni jezdí za 6...protože já prostě poměrně částo atakuju 180-200km/h i na tý starý herce ...



Tak ja nerikam, ze nejezdim "na Klobouka" ... jezdim
Cilem neni nijak oslavovat konkretni motorku, at jezdi kdo chce na cem chce
Mam prd co na praci, tak prudim
Jo, jinak jsem myslel, ze u dvouvalu je bezne, ze zabiraji zespoda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 10:11 | Nahoru | #72
MedWed> ale jo... jenže těch 200ccm navíc je tam znát... a krom toho...po 6t rpm boxer vadne...zatímco Duckna se tak nějak začíná nadechovat k poslednímu frenetickýmu finiši

(reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 10:35 | Nahoru | #73

t_freedom píše: MedWed> ale jo... jenže těch 200ccm navíc je tam znát... a krom toho...po 6t rpm boxer vadne...zatímco Duckna se tak nějak začíná nadechovat k poslednímu frenetickýmu finiši



To o tom vadnuti ji budu muset vyridit, nejak ji to ve fabrice asi zapomneli rict

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 12:45 | Nahoru | #74
t_freedom> Jezdim pravidelně z ústí do aše, můžeš jet se mnou, ukážu ti to z ústí do aše je to 200 a rezerva se mi rozsvítí na zpáteční cestě v hazlově, to je asi 18 km od aše. Tak že 220 km a neplatim nikdy víc než pětikilo v klidu jedu akorát okolo klášterce a kolem ohře, jinak to valim. Tu spotřebu jsem si měřil dvakrát, když jsem monstra koupil, protože jsem tomu nevěřil. Je to 996ka. Na R1 08 jsem to dělal kolem 7-8 litrů, podle počasí, když foukalo, tak jsem to šolichal a žralo to víc. Podle mě je to tim, že když jedu rychlejš, zalehnu, mam menší odpor a když najdu otáčky, kde si motor přede, dostanu se i na nižší spotřebu. Je jasný že po městě to za 6 nejede. A je mi fuk, co si myslíš, já si chrochtam, že to nežere

Ducati Monster 900

11.5.2015 v 15:26 | Nahoru | #75
mas 996 my 998 nevim jak velkou to může hrát roli a jsou to prostě jiný motory navíc sme jiný řidiči protože já za 6 litrů nejezdil na žádný svojí motorce. tim bych to asi ukončil. sme s freedomem jiný. já i s oktávkou 1.6 tdi jezdim za 7.2 a všichni mi trvrděj že jezděj za 4.5. bud kecaj a nebo sou poserové je mi to jedno spotřeba neni moje priorita

(reakce na) Ducati Monster 900

11.5.2015 v 16:50 | Nahoru | #76
Asak> odpověď je ta 996ka... pokud ji máš v originále a jedeš do 160km/h jde to... s 998mou bys to nedal... a já jezdím přes 160km / h ... dost často

Ducati Monster 900

12.5.2015 v 09:01 | Nahoru | #77
Zpět k tématu. Jezdil jsem Monstera 900i.e. 2002. Bezproblémová motka, trochu občas elektrika. Je pravda, že nad 160kmh už to moc nejelo (ale to ti asi nevadí). Problémy: motor bude ok, pokud předchozí majitelé nebyly prasata. Doporučuji poslechnout jak úplně studené, tak ohřáté. Projet, zkusit, jak jede, pokud za ni netaháš - zda nekucká, necuká, nevynechává. Zkusit také motku třeba někde na dálnici vytočit na plný i na omezovač, může pocukávat ve vyšších otáčkách. Tak jako tak bych si s sebou vzal někoho, kdo takovou ducnu už jezdil.. koukne a uvidí... Já s ní byl happy. Tedy až na to, že u mě ten předchozí majitel prase byl a já po něm měnil válce (honil za studena).

Ducati Monster 900

13.5.2015 v 18:02 | Nahoru | #78
Nejlepsi masina jakou jsem kdy mela, kam se serou japonci .
Zadne mouchy jsem neobjevila . Jen velkou , moc velkou... zavislost :D.

Ducati Monster 900

2.6.2015 v 18:23 | Nahoru | #79






Tak som sa nakoniec rozhodol pre tuto krasavicu. Dakujem pani za nazory. Uz ju mam doma

Ducati Monster 900

2.6.2015 v 18:30 | Nahoru | #80
Neukamenujte ma, pridam lepsie fotky potom
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist