1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
..Roko.. píše: s litrem twinem jezdit za 5-6 litrů je číré barbarství. Možná při štrece a konstatní rychlosti, se dá na něakou rozumnou spotřebu dostat, při svižné projíždce kolem komína je 8-10 podle mě standart. A je jedno od jakého výrobce ten motor je, V2ka prostě o ten litřík-dva vždycky žíznivější bude než řaďák, bez ohledu na výkon.
Hmm, mám dvouvalcovej nadlitr a nesouhlasím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
..Roko.. píše: Edit: dobře, dobře, nízkozvihovej dvouhrnek
Vrtani 101mm, zdvih 73mm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
t_freedom píše: MedWed> Němci...Němci ...jsou to držgrešle... chudáčkovi motorovi nechtěj nic dopřát... ani chladit ho nechtěj... všechno eko, efektivní... co je to pak za život
... ani se slicnou slecnou z pumpy cloveka nenechaji seznamit... vid...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
..Roko.. píše: Saaakra Jsem si naběhl, ale t_freedom to zachraňuje
Je hezke umet priznat chybu!
Pravdou je, ze by me sralo jezdit s motorkou za stejny litry jako s autem... (nehlede na to, ze v aute je to vic o emocich... a ne, nespletl jsem se)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
Já se nebojím říkat pravdu, nejezdím s mašinou na spotřebu.,.. i ten dvouventil mi žere 7l ... a ostatní všichni jezdí za 6...protože já prostě poměrně částo atakuju 180-200km/h i na tý starý herce ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
t_freedom píše: MedWed> kámoš se mnou jel jednou na R1200S ...neskutečně to zabírá zespoda. Takže tím pádem co já točil 7-8 t rpm on za mnou jel 5-6t rpm... což je první zásadní rozdíl. Ale pokud se pojede střelba, tak za 5,5 to taky nepojede... ony se rády používají extrémy.
Já se nebojím říkat pravdu, nejezdím s mašinou na spotřebu.,.. i ten dvouventil mi žere 7l ... a ostatní všichni jezdí za 6...protože já prostě poměrně částo atakuju 180-200km/h i na tý starý herce ...
Tak ja nerikam, ze nejezdim "na Klobouka" ... jezdim
Cilem neni nijak oslavovat konkretni motorku, at jezdi kdo chce na cem chce
Mam prd co na praci, tak prudim
Jo, jinak jsem myslel, ze u dvouvalu je bezne, ze zabiraji zespoda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
t_freedom píše: MedWed> ale jo... jenže těch 200ccm navíc je tam znát... a krom toho...po 6t rpm boxer vadne...zatímco Duckna se tak nějak začíná nadechovat k poslednímu frenetickýmu finiši
To o tom vadnuti ji budu muset vyridit, nejak ji to ve fabrice asi zapomneli rict
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 900
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |