1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Já vozím menší topcase pořád, kufr s lepením atd., vodu, pršáky, triko navíc. Mám tam takovou filcovou hadru jako polstrování a vše zapřené, jinak bych ten hliníkový plech na nerovnostech a v terénu už asi proděravěl.
PNewman píše: Marcelovi napiš, je to fajn kluk, vše ti odpoví, poradí. Ta Afrika na jeho fotkách je moje, měl ji přes zimu jako mustr.
Já vozím menší topcase pořád, kufr s lepením atd., vodu, pršáky, triko navíc. Mám tam takovou filcovou hadru jako polstrování a vše zapřené, jinak bych ten hliníkový plech na nerovnostech a v terénu už asi proděravěl.
fotka směr Kralický Sněžník z jednodenního okruhu kolem ČR: vary - hradec - šumperk - opava - vsetín - zlín - brno - praha - plzeň - jesenice u chebu - vary .. 1100km a hlava byla pěkně vyfoukaná
Naposledy editováno 19.08.2018 21:54:24
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
prackarr píše: Bafan21> a co to nese za výhodu?
winddeflector nebo samodoma ?
u mne se bez deflectoru na ATAS nedalo mezi 110-170 jezdit .. tak rušivý turbulence tam byly .. s deflectorem sem rychle zapomněl jaká to byla pruda
nejlip investovaných 40 dolarů .. provedení je perfektní a dva typy šroubků se silonovejma podložkama dělají dobrou službu - behem 17tis km sem je nemusel dotahovat
osobně bych si na motorku skoro za 400k nedaval vyříznutej kybl za 20,-kč ale proti gustu ..
Naposledy editováno 20.08.2018 07:37:38
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
milé překvapení u tankování v plzni bylo - ukazatel ukazoval dojezd ještě 27km tzn cca litr byl v nádrži (ale motor už chvílema v zatáčkách škubal) a přesto se vešlo přesných 25litrů (moto na hlavním stojanu) .. vyplývá z toho objem nádrže kolem 26litrů a ne 24,2 jak oficiálně sdělluje výrobce ..
ta morava mně dycky dostane .. nádherná, udržovaná včetně nazaretského každejch pár set metrů .. a skvělý lidi všude kolem .. a jak srandovně mluví
Naposledy editováno 20.08.2018 22:14:41
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
wiki: Brouk Pytlík je literární postava z dětských knih Ondřeje Sekory. V knížce Ferda Mravenec je Pytlík všehoznalým chvástalem, který však v praktických otázkách selhává.
Naposledy editováno 21.08.2018 07:59:53
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Hele, dělal jsem to narychlo před dovolenou. Origo za 40 dolarů bych objednat nestihl a navíc jsem si nebyl jistý, jestli to bude mít ten správný účinek.
Tak jsem si to jen tak zkusil udělat sám, jestli to bude vůbec fungovat. Měl jsem to za hoďku hotové a nestálo to ani tu dvacku.
Nějaký přínos to asi má, ale ještě jsem dokupoval vyšší plexi, tak nemůžu hodnotit, co pomohlo víc.
Nicméně jak se znám, tak k tomu dokoupení originálu se už asi nedokopu a budu vozit na motorce na 400 litrů vyříznutý kýbl...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |