1 reakcí na tento příspěvek Oprava chromu
demontovat z moto
odnést do galvanovny a nechat elektrochemicky sundat starý chrom
pokud to půjde, tak vybrousit, ale spíš to vidim na vypájení mosazí nebo stříbrem
nahrubo vybrousit
vyleštit celý dí, neb chrom jen kopíruje
nechat nachromovat...doporučuju na slovensku, kde ještě dělají chrom se základovou mědí (v čr nevím kde...) ...pač jen na nikl na výfuku by se to mohlo snadno oloupat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava chromu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava chromu
...cena pouhého "vykoupání" v chromovacích lázních vyjde běžně tak mezi 18 a 35 kč za dm čtvereční...ale co u chromování dělá tu cenu je ta příprava a vyleštění...
...tady v tom případě když budeš šikovnej, tak nemusíš leštit vše ale jen to místo těchto poškození po vypájení, pač zbytek je pod chromem vyleštěn...
...tedy pokud máš k dispozici autogen, tak si to můžeš vypájet sám a k připravení takto malého kousku stačí jemný pilník, velké množství různě drsných smirků (poslední hrubosti cca od 320 pod vodou nebo petrolejem) a doleštit ručně houbou a pastou...jen to chce trochu trpělivosti...
...co se týče firem, tak oni si to umí připravit, ale cenu si na tom napálí neuvěřitelnou...takže tu Ti nedokážu říct, tu musíš poptat...
...první co mi vypliv Google v Praze...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava chromu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava chromu
...u stříbra záleží jak který vemeš...ono totiž když se řekně "stříbro" není to úplně přesné, neb vždy je to slitina stříbra a mosazi a vždy záleží na poměru...
...například obroučky brýlí (kvalitních) se pájí stříbrnou pájkou s majoritním podílem stříbra (výrazně stříbřitá barva) ovšem třeba kameny do monokrystalových orovnávačů se usazují do "stříbra" s majoritním podílem mosazi a proto má taky hodně typickou barvu po mosazi jen trochu světlejší...
...s ostatním souhlasím, viz. příspěvek č. 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava chromu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava chromu
Vpoho, já taky ne...to se jen snažim rozšířit pár vědomostí o který stejně nikdo nestojí ...jo Pecerady taky znám...z Pecerad to končí v Benešově a tam opravdu chrom umí...dělá tam polovina místního veteránklubu a ti si umí poradit s ledasčím... ale nejsem si jist, jestli umí i s mědí...
...nejlíp vejfuky na veterány chromuje tato firma ...pač to dělá na slovensku s mědí...kooperuje s nima i p. Hadrávek a jiní...
1 reakcí na tento příspěvek Oprava chromu
Díky pánové aj já jsem zase o něco chytřejší ...já svůj chrom vždy přistrčim s velkou dávkou u nás v práci, takže se až tak nestarám o dodavatele, ale o to, aby pod nim byla měď ...a nutno zaklepat...asi na monitor...že zatim nebyl jedinej problém ani s klasikou jako je třeba modrání výfuků apod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava chromu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava chromu
No je fakt, že kolínko do modra může bejt zajímavý...ovšem co třeba dělaj turecký nebo indický vejfuky na jawky, krom toho, že nejdou přidělat, pač maj uchycení často úplně jinde, tak je obvyklé, že jedno koleno zmodrá a druhý ne i když jsou kupovaný spolu...a to je teprva "eklhaft" na to koukat ...proto beru jen od ověřených českých výrobců a žádné "dovozy"...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pomalejší reakce na plyn Kawasaki Zephyr 750 | JohnCoat | 5 | 28.5.2023 v 09:10 Marfy.VFR |
Notoricky tekoucí brzdy Kawasaki Zephyr 750 | i3ii | 24 | 16.3.2023 v 12:35 i3ii |
Poškozené brzdové pístky Kawasaki Zephyr 750 | i3ii | 10 | 15.6.2022 v 10:28 i3ii |
Kawasaki Zephyr Kawasaki Zephyr 750 | duffest | 6 | 8.10.2021 v 21:14 peta.hvezda |
Do motoru zase tece benzin z nadrze Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300, Yamaha XJ 600, Kaw... | Mufiozo | 10 | 31.5.2021 v 06:36 Destroyer |