paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Střílí do vyfuku normální jízda nad 1500ot.
Zdravím všechny,
oč se jedna.
Při ubrání plynu-střílí do výfuku.Při jízdě z kopce z rychlostním stupněm,samozřejmě bez plynu-střílí do vyfuku.Od 1500 jde za plynem super,ale jizda třeba na dvojku přes kruhač je nemožna.Buď nechce jet a nebo naopak po mirném přidání zničehonic vystřeli.Čekám kdy mi to uleti.Jízda v koloně o nervy.Na každy válec 2 svíčky,ale v prvním a třetím je jedna svíčka hned černá,ostatní čtyři svíčky paradně bílé.Na volnoběh to má nepravidelný tep a většinou to zdechne.Na křižovátkách opravdu supr.Musím držet pod plynem.Má to KN filtr,laďáky,ale triumphacke origoš.Co s tím?kážda ráda dobrá.

Uzavřeno 04.09.2012 v 20:01 uživatelem pidi

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do vyfuku normální jízda nad 1500ot.

Skvělá odpověď, děkuji! 25.8.2012 v 22:26 | Nahoru | #1
A to začalo dělat z ničeho nic, nebo po instalaci filtru a výfuků ?

(reakce na) Střílí do vyfuku normální jízda nad 1500ot.

25.8.2012 v 22:31 | Nahoru | #2
Attim> To škubání začlo nějak po prbních jízdach na jaře,ale to zdecháni a střileni až teď,jako by z ničeho nic.

Střílí do vyfuku normální jízda nad 1500ot.

Skvělá odpověď, děkuji! 25.8.2012 v 23:26 | Nahoru | #3
Máš rozhozenou bohatost směsi - chudá směs. Dej to do servisu ať ti poladí. No a ještě než to tam dáš, podívej se jedtli ti někde před některým z válců nebere falešnej vzduch. A za válci, jestli ti někde neprdí těsnění u svodů

Střílí do vyfuku normální jízda nad 1500ot.

25.8.2012 v 23:54 | Nahoru | #4
Poněvádž to začlo jako by z ničeho nic,tak typují těsněni prdlo.U vyfuku by to mělo být jednoduché,mělo by to být kolem očuzené,ale u sání asi leda poslechem.Jo,a dělá to až při zahřatém motoru.

Střílí do vyfuku normální jízda nad 1500ot.

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2012 v 00:02 | Nahoru | #5
Trochu jiny pripad u uplne jine motorky, ale podobne priznaky jsem mel u sve motorky, strilela pri brzdeni motorem a skubala pri pomalem prujezdu zatackou, po kruhaci. No proste hruza. Dlouhe spekulace a zkouseni a na konec to byla ta nejvetsi prkotina. Na jednovalcu mam dve svicky a kdyz uz jsem nevedel, co s tim, tak jsem zacal vymenovat VN kabely a pri zkouseni startovani s jednou svickou jsem zjistil, ze jedna fajka je kaput. Kdyz jsem s tou jednou fajkou nastartoval motor, tak chytil, ale jak jsem chtel pridat, tak se to zadusilo a zdechlo. Dal jsem na zkousku obycejnou ze stare skody 120 a svaty klid. Ted cekam na nove origo fajky, vymenim je obe, kdo vi kdy ta druha odejde. Kdyz jsem tu spatnou rozlouskl ve sveraku, abych se podival na streva, tak vnitrek byl cely zoxidovany, zeleny prach. Zkus nejdriv ty fajky, at zbytecne necpes penize do serizovani karbecu atd.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rocket III - vysoké otáčky Triumph Rocket III Classic FunRider1 2 3.4.2024 v 06:30 Bechykv
Po zimě nejde nastartovat Triumph Rocket III Classic RocketPája 23 8.5.2023 v 17:32 pizda
Stupačky na triumph rocket 3 2005 Triumph Rocket III Classic Triumph_vincek 0 17.5.2022 v 20:20 Triumph_vincek
Triumph rocket classic Triumph Rocket III Classic Ludo444 6 29.10.2021 v 20:29 Ludo444
Manuál Triumph Rocket III Classic Erperak 4 10.11.2020 v 22:48 Mrtvolkar


TOPlist