paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pár dotazů na x-11
31.5.2009 v 19:13
Zdravím všechny.
Asi budu otravovat,ale zkusím se zeptat,nakonec proč ne X-11 byla první motorka která se mi líbila, a kterou sem kdysi (cca v roce 2000) zahlédl někde v časopise,takže když sem sháněl náhradu za Varadero (něco trošku silnějšího a “sportovnějšího“) , byla to jasná volba. První co letělo dolu,byly ty obrovské a dost otřesné blinkry. Dále půjdou nasadit protektory a laďáky ( http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/2668 ) ,potom kufr a uvidíme,jestli budu finálně spokojen.
Ale abych se dostal k tomu co potřebuji Po výměně blinkrů za led diodové,mi začaly blikat rychleji než dříve. Pravděpodobně je to nižším odporem,ale nevíte někdo co s tím? Další věc kterou zvažuji nasadit, jsou pancéřové hadice, ale nemůžu nikde najít nic vhodného přímo na X-11, abych nemusel někde improvizovat. Nemá někdo zkušenosti, popřípadě odkaz?
Pro těžká silniční endura, se dost lidí shodla, i já to můžu potvrdit, že taková nejvhodnější guma, je Michelin anakee. Existuje nějaká vyzkoušená varianta obutí na X-11? Nebudu určitě pravidelně jezdit přes 200, ale rád si říznu svižně zatáčku. Zároveň aby to podrželo na dešti. Taky mě dost překvapilo, že vzadu je “jen“ 180ka. Je k něčemu dobrý
(krom toho že mě vyhodí od technický ), dát tam 190ku a jde to vůbec nasadit?
Poslední dotaz, jaký je rozdíl, mezi čistou variantou a štítkem. Teď nemyslím, nějaký obrovský kus plastu, ale nějaký menší štítek, který příliš “nenarušuje“ vzhled. Má cenu ho tam dávat? Popřípadě doporučení něčeho vhodného, abych kvůli nasazení nemusel rozvrtat půl motorky?
Děkuji za odpovědi.
Předchozí
1 2 3
Následující

Pár dotazů na x-11

31.5.2009 v 19:32 | Nahoru | #1
pred ty blinkry vložit odpor, guma vyborna metzeler roadtec Z6 , perfektne sedi a dlouho vydrzi.

Na buse mam Michelin Pilot Road - taky nesmrtelna guma...

Naposledy editováno 31.05.2009 19:33:28

Pár dotazů na x-11

31.5.2009 v 19:39 | Nahoru | #2
190 tam dostaneš, praktický efekt žádný, vzhledově ok. Na 180 to o něco málo lépe padá do zatáček, ale to je jen subjektivní dojem. Pokud máš raději svižnou jízdu, doporučuji SportAttack.

Pár dotazů na x-11

31.5.2009 v 20:00 | Nahoru | #3
jezdil jsem na michelin pilot... a spokojenost. ten štitek jsem měl a hodně velka pomoc při většich rychlostech.byl jsem spokojeny a projel na ni cele jižní pobřeží., už ji však nevlastním. zkusil jsem MT-01 a nešlo odolat, ovladatelnost, brzdy, design nesrovnatelny.

Pár dotazů na x-11

31.5.2009 v 21:08 | Nahoru | #4
Tak kompletni pancerky sezens tady. Mam je osazeny v nerezovym provedeni. Preci je tech hadic na X-11 10 kusu a tak to stoji par penez. Daval jsem prednost lisovanejem koncovkam, a ty v tuzemsku bud nedelali nebo vysly draz jak cela sada od Fren Tubo.

Naposledy editováno 31.05.2009 21:09:02

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

31.5.2009 v 21:16 | Nahoru | #5
A koukam ze jsi si vybral i stejne koncovky. Muzu doporucit tady o par penez levnejsi. Pro zajimavost jsou dodavany s dvema ruznymi tlumitky. A ty tlumivejsi sezerou 10 koni

Pár dotazů na x-11

31.5.2009 v 21:20 | Nahoru | #6
K blinkrum bud vykonove odpory - coz je takove reseni . Kup elektronicky prerusovac, kterymu je jedno co je na nem poveseny a blika stejne. Vymenis jen prerusovac a nemusis nic bastlit. Kdyby jsi chtel odpory mam dva doma volny ale v Brne

Naposledy editováno 31.05.2009 21:22:41

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

1.6.2009 v 10:46 | Nahoru | #7
Díky všem za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár dotazů na x-11

1.6.2009 v 11:16 | Nahoru | #8
tl tl

Lub@>A koukam ze jsi si vybral i stejne koncovky. Muzu doporucit tady o par penez levnejsi. Pro zajimavost jsou dodavany s dvema ruznymi tlumitky. A ty tlumivejsi sezerou 10 koni



Vau,v tom UK obchode vyjdou o cca 4000 levněji Tedy předpokládám,že to je cena za pár,tedy aspoň je to tam napsané Máš snima nějakou zkušenost,třeba jak dlouhá je doba dodání? Když už mluvíš o výkonu,netušíš,jestli a cca o kolik jde nahoru bez těch homologačních vložek? Původně sem chtěl,tyhle- http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/2672 ,ale pak sem někde našel fotku X-11 stěma druhejma a dost se mi zalíbila. černá X-11 s bílou nádrží,nebyla nakonec tvoje?
Jinak ty blinkry vyřeším přerušovačem. Nevíš jestli ho budu muset přepájet,nebo půjde vyměnit za originální jen záměnou?
Nakonec k těm hadicím,ten kit obsahuje skutečně všechno,co bude potřeba? Abych nerozebral brzdy apak nezjistil,že mi chybí třeba nějaká blbá podložka I když,tohle asi nechám udělat v servisu...
Díky

(reakce na) Pár dotazů na x-11

1.6.2009 v 14:02 | Nahoru | #9
Jimmy00> cerna X-11 s bilou nadrzi? ta bude asi moje .
Vyfuky v UK jsou levnejsi mam je od nich , byla mala komplikace. Vyrobce ze spanelska napred poslal jine, to poznali uz v UK takze mu to vratili no a meli mezitim dovolenou takze to travalo trochu dyl. Postovny cca 25 liber i s pojistenim a cena je za par.
Relatko na blinkry mam zapojene do originalni patice, ale tady jsem si koupil protikus a samotne konektory. Na relatku jsou FastOn zcela bezne - mel by jsi to sehant v "mototechne" nebo u nejakyho autoelektrikare za par kacek.
Pancerky od fren tubo - v kitu je vse (hadice, srouby, podlozky, pruchodky, nalepky), dokonce mi jedna hadicka zbyla. Ale uprimne jsem musel jednu hadici reklamovat - mela jinak natoceny banjo - napsal jsem vyrobci a poslali na svoje naklady novou. Nevim jestli ten kit uz opravili takze kdyby jsi pak potreboval radu uz vim o co jde. Delal jsem to sam neni to nejak narocny ikdyz jde "jen" o brzdy.
Jiank se mi muzes kouknout do deniku na profilu jsou tam i grafy z brzdy, ale to je na delsi povidani ...

Naposledy editováno 01.06.2009 14:47:49

Pár dotazů na x-11

2.6.2009 v 21:26 | Nahoru | #10
Díky chlape

Pár dotazů na x-11

4.6.2009 v 13:33 | Nahoru | #11
Jěště se tě kamaráde zeptám na ty řidítka a hlavně mě zaujalo to zadní světlo co tam máš. Asi první X-11,kde sem si všiml čirého zadního světla,které je podobné původnímu. Můžeš mi říct, kde jsi k němu přišel? Nedělal ti někdo problémy (technická,policajti...) ?
Jinak,když sme u toho výkonu,nevím jestli znáš tohle: dkracing . Každopádně,rozdíl mezi výkonem na klice a na zadním kole, je dost velkej...

Pár dotazů na x-11

5.6.2009 v 12:44 | Nahoru | #12
Svetlo jsem koupil na ebay.co.uk myslim ale ze je na sestkovyho horneta. Nesedi na 100%, ale funguje a namontovat se dá bez úprav. Málo kdo si všimne že je to trochu jiné. Jinak je "homologované" jsou na něm vylisovaný takový ty schválení ... no problem na STK.
Ten graf z DKracingu jsem viděl. Bohužel já nemám porovnání s originálním setupem na stejné brzdě, a teď už je tam pár věcí vyměněných. Bohužel to byla nutnost . Takže porovnávat se dá opravdu jen vliv tlumítka a to mě dost překvapilo.
S rovnýma řidítkama jsem to už koupil, jsou tam jiný horní brýle. Viděl jsem že se dělají adaptéry nebo si nech udělat celý brýle, myslím že "Assassin" je něco takovýho schopnej spáchat ...

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

22.7.2009 v 12:55 | Nahoru | #13
Jsem teď mimo republiku a nemám to možnost vyzkoušet. Je nádrž magnetická? Jen jestli je možnost použít nějaký universální magnetický tanvak na GPS atd... Případně klidně dejte tip na nějaký, který tam bez problému pásne.
Např: tanvak
Díky

Naposledy editováno 24.07.2009 11:49:19

(reakce na) Pár dotazů na x-11

30.7.2009 v 00:04 | Nahoru | #14
Jimmy00> jj nadrz je magneticka, a mam tankvak z Lidlu. Ted jsem dokonce videl ze tam vystavili nejaky zbytky

Naposledy editováno 30.07.2009 00:04:44

Pár dotazů na x-11

5.8.2009 v 06:41 | Nahoru | #15
K těm blinkrům doporučuju přerušovač pro LED z miramota. Hadice jsem taky měnil za pancéřovky. Kupovla jsem je tady . Výměna zabere pár minut a nic na tom není. Vše potřebné ti příde stačí jim napsat typ, výrobce a rok motky.

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

5.8.2009 v 07:09 | Nahoru | #16
Ještě k výměně hadic.
Dávat to do servisu jsou dle mě vyhozený prachy. Na výměně nic není a sada na kterou jsem dával odkaz má vše potřebné pro výměnu.
1. povolit odvzdušnovací ventylky na třmenech
2. nasadit na ně nějakou hadičku (průhlednou) na starou brzdovku aby si si nezablil třmeny
3. máškáním páčky vypumpovat kapalinu z okruhu
4. povolit šroub držící hadici ke třmenu a sundat
5. povolit šroub držící hadici na pístku na řidítkách bo stupačkách a sundat

rozborka hotová

6. nasadit nové hadice a utáhnout (měděné podložky z každé strany benja) na pístek na řidítkách bo stupačkách
7. protáhnout hadice ke třmenům
8. nasadit hadice na třmeny a utáhnout

sborka hotová

9. povolit víčko nádobky a nalejt tam brzdovku
10. utáhnout víčko
11. pumpovat, až pude kapalina z odvzdušňováku
12. utáhnout odvzdušňovák
13. dolejt brzdovku, utáhnout nádobku a chvilku posečkat

okruh naplněn

14. tak po pěti minutách jemně povolit odvzdušňovák a mačkat na páčku
15. to dělat do doby až z odvzdušňováku nepůjdou bublinky (uvidíš v hadičce z kroku 2)
16. utáhnout odvzdušňovák a sundat z něj hadičku
17. dolít nádobku s kapalinou a zavřít
18. zkontrolovat dotažení šroubů a těsnost okruhu
19. Tradáááááááááááááááááá

Tak jsem to řešil já a 500,- co chtěly v servisu za výměnu ušetřeno.

Pár dotazů na x-11

5.8.2009 v 12:40 | Nahoru | #17
Ok, díky Hadice nechám na zimu, teď to dojezdím na normálních a přes zimu se můžu pachtit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár dotazů na x-11

6.8.2009 v 13:52 | Nahoru | #18
Rebel83> akurat ze ty mas na kawe tri hadicky a na X-11 je jich 10. Tim nechci rict ze to doma nejde. Jen je potreba dbat na poradi odvzdusnovani - od nejkratsi trubky (hadice) k nejdelsi. Coz je trosku zapeklite u zadni brzdy, kdy se napred odvzdusnuje predni pravy, potom predni levy a nakonec zadni trmen.

Naposledy editováno 06.08.2009 13:53:30

(reakce na) Pár dotazů na x-11

6.8.2009 v 18:20 | Nahoru | #19

Lub@>Rebel83> akurat ze ty mas na kawe tri hadicky a na X-11 je jich 10. Tim nechci rict ze to doma nejde. Jen je potreba dbat na poradi odvzdusnovani - od nejkratsi trubky (hadice) k nejdelsi. Coz je trosku zapeklite u zadni brzdy, kdy se napred odvzdusnuje predni pravy, potom predni levy a nakonec zadn


to už je jen detail, na netu bude určitě servisní manuál a tam bude celej postup odvzdušnění a pořádí kam šahnout dřív.

Pár dotazů na x-11

6.8.2009 v 18:23 | Nahoru | #20
A navíc pancéřovky budou jen tři. Dvě předek a jedna zadek. Já když odvzdušňuju předek tak oba třmeny naráz, žádný sraní.

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

6.8.2009 v 22:31 | Nahoru | #21
to není pravda na duálech je těch hadic víc vždyť ti to nahoře píše

(reakce na) Pár dotazů na x-11

6.8.2009 v 22:38 | Nahoru | #22

status_quo>to není pravda na duálech je těch hadic víc vždyť ti to nahoře píše

já se nehádám, jen sem řikal že pancéřovky budou tři, nikde sem nevidel sadu panceřovek pro dual (vic jak 3 hadice v sadě). Pokud tam dá pancéřovky tak dual pude do kopru.

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

6.8.2009 v 22:45 | Nahoru | #23
no dual do kopru snad nepošle ne? právě o tom se tu baví nebude snad vymejšlet záslepky na vývody aby si tam dal pancéřky prostě sada na elevna musí mít těch hadic víc jak jen tři .. to by si s brzdným účinkem moc nepomoh

(reakce na) Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 08:29 | Nahoru | #24

status_quo>no dual do kopru snad nepošle ne? právě o tom se tu baví nebude snad vymejšlet záslepky na vývody aby si tam dal pancéřky prostě sada na elevna musí mít těch hadic víc jak jen tři .. to by si s brzdným účinkem moc nepomoh

Sada má pouze tři hadice. Tady je odkaz na hadice přímo pro X-11. Sada má tři hadice! Dual pude do kopru a rozbočovač, kterej přivádí kapalinu na zadek se může vyhodit.

1 reakcí na tento příspěvek Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 08:33 | Nahoru | #25
Aspoň bude moct gumovat. Na mašině s dualem sem jezdil a nějak mě to neoslovilo. A brzdovej účinek? Dle mě to změna velká nebude. Akorát člověk nebude muset tolik mačkat páku protože ty přední brzdy budou ostřejší (odpad přidanej zadní třmen a tlak na předek je tím vižší). Tož tak.

Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 08:46 | Nahoru | #26
Vlastně gumovat může už teď. I když si bude kurvit obložení a zadní kotouč. Jednou sem na Youtube viděl gumovat CBR1100XX. Kterej měl taky dual a zadní kotouč měl červenej jak kdyby ho ohřál autogenem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 13:00 | Nahoru | #27

Rebel83>Aspoň bude moct gumovat. Na mašině s dualem sem jezdil a nějak mě to neoslovilo. A brzdovej účinek? Dle mě to změna velká nebude. Akorát člověk nebude muset tolik mačkat páku protože ty přední brzdy budou ostřejší (odpad přidanej zadní třmen a tlak na předek je tím vižší). Tož tak.


jestli bude tlak na přední třmeny vižší to fakt netuším ale rozhodně vím že nebude vyšší tlak v kapalině se ti nemění a průměry pístků pokud vím taky ne to co tvrdíš je hloupost... osobně bych do podobný úpravy nešel to že nějakej eshop nabízí na elevna jen tři hadice neznamená ani že to je správně ani že to bude fungovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 16:19 | Nahoru | #28

status_quo>jestli bude tlak na přední třmeny vižší to fakt netuším ale rozhodně vím že nebude vyšší tlak v kapalině se ti nemění a průměry pístků pokud vím taky ne to co tvrdíš je hloupost... osobně bych do podobný úpravy nešel to že nějakej eshop nabízí na elevna jen tři hadice neznamená ani že to je správně

A proč by to byla hloupost? Však je to fyzika z smý třídy. Tlak kapaliny v okruhu roste tím, jak mačkáš páčku ne? Čím víc jí zmáčkneš, tam tím větší bude v okruhu tlak. Pohyblivé členy v okruhu jsou pístky ve třmenech. Pokud máš dual tak v okruhu jsou tři, zmáčkneš páčku do půlky a nějakej tlak ti zatlačí na pístky ve třmenech stejnou silou. Pokud zmáčkneš páčku do stejný polohy a v okruhu budeš mít jedn dva třmeny (jede odpadne) tak výsledná síla a tlak v okruhu musí být větší a na pístky ve třmenech de víc síly snad ne, a nebo ti bude stačit nemačkat páčku tolik co u dualu.

Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 16:41 | Nahoru | #29
Pístky v okruhu jsou pohyblivé a mají svojí určitou velikost plochy. Pístek u brzdové páčky má například plochu S1. Pístky ve řmenech maj plochu S2 (počítám že ve třmenu budou 4 pístky). Dual má tři třmeny = 12 pístků. Klasické provedení má dva třmeny = 8 pístků. Pokud na pístek s plochou S1 působim určitou silou, tak ta vyvolá v kapalině tlak. Dle Pascalova zákona se tlak vypočítá podílem síly a plochy pístku na kterej tlačíme. Dle jeho zákona je tlak ve všech místech stejný. Výsledná síla která tlačí na pístek ve třmenu se vypočítá tak, že silou tlačící na pístek 1 vanásobim podíl plochy pístků S2/plochou pístku S1. Čím víc pístků bude v okruhu, tak tím menší síla na ně musí tlačit.

Pár dotazů na x-11

7.8.2009 v 16:54 | Nahoru | #30
A nějak nehchápu proč by to nemělo fungovat. Já má dvě hadice na předek a jednu na zadek. Největší brzdnej účinek má stejně přední brzda a zadní kolo se v podstatě veze. Když se koukneš na závody moto GP tak tam je občas záběr na borce jak brzdí do zatáčky a zadní kolo má ve vzduchu = 100% brznej účinek. Kdyby měl dual tak zadní kolo ve vzduchu by měl zabržděný a nevidim v tom nějakou výhodu. Tož tak.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
náhradní plasty Honda X 11 drobek1969 3 21.9.2023 v 16:58 Bekr13
Honda X 11 Honda X 11 ujec76 3 13.6.2023 v 19:43 nevo7
Falešný značkový olej [1, 2, 3] Honda X 11 bobešák 88 18.10.2020 v 18:20 Ozzy_
Výměna závaží v řídítkách Honda X 11 DeanNESTLE 1 10.6.2020 v 17:57 JwKS_Pavel
Originální výfuk bez homologace x11 Honda X 11 Flik 5 13.2.2020 v 22:20 Julip2


TOPlist