http://www.classic-m...Ref=FC09&Lang=en
Jeden z nejvíce mýtické závod motocyklů všech dob, v roce 1968 Jawa 4 válec, typ 673. Ne tak docela tucet 350 Jawa 4 válec byl vyvinut závod oddělení továrny Jawa 1968 - 1971.
Závodníci, jako je Bill Ivy, Silvio Grassetti nebo Jack Findlay, citovat jen ty slavné, jel těchto kolech. Další české řidiče, František Stazny, Boumil Staza nebo Peter Balaz, také jezdil Jawa 4 hlavně ve východoevropských zemích. Kromě továrního týmu Jawa, některé Jawa 4 byly svěřeny do českých klubů, za účelem účasti v závodech.
Historie tohoto mýtického kolo sahá až do roku 1966, původně zaveden jako 250 ccm. Pro 1968 období, FIM upravený technických předpisů mistrovství světa, vypuzovat 250 ccm s více než 2 válce. Yamaha nahradil jeho 250 4 válec RD 05 od RD 56 bi-válec, a jeho Jawa 250 4 válec 350 4 válec.
Jawa 350 4 válec bylo obtížné řídit a nespolehlivé. Použité materiály období většinou vyráběny ve východních zemích byl známý pro tyto potíže. Bill Ivy ztratil svůj život s Java 4 po motoru problém.
V každém případě, to byly stroje s high-výkon, svědčí vítězství Silvio Grassetti v 1969 GP Jugoslávie a dvě druhá pozice za Agostini v Hockenheimu a holandské TT.
Továrna zastavila vývoj těchto strojů konce roku 1969.
Zde prezentovány kolo je autentický Jawa 4 od roku 1968. Opustil Česká republika konce roku 1998 v návaznosti na podnět bývalého prací mechanik.
Je to kompletní a v původním stavu od té éry, běh a ve funkčním stavu. To nikdy žádným restaurování.
Všechny díly jsou originální a období, včetně Amal karburátory s oddělenými komorami Dell'Orto. Motor je 350 ccm 2 dobé, 4 válce V s rotačním distributory, vodou chlazený, rozvoj 75 HP při 12500 ot / min a maximální rychlost 270 km / h. Brzdy jsou hořčíku.
Tento výjimečný závod na kole je nyní k dispozici, aniž by součástky v Itálii
Je to z google překladače takže keci si nechte na zítřejší koledu
1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
2 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
Naposledy editováno 24.04.2011 13:24:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
dareckov píše: oni to uměli vyrobit? Koukám rok 68 ... No a a vypadá podobně jako moje, a to mám 91 Pán Honda ještě běhal s kačerem a kreslil si jawy
To se trochu pleteš. Motocykly začal p.Honda vyrábět v roce 1948 a již v roce 1960 byla Honda největší společností na výrobu motocyklů na světě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
Než někdo vytáhne z kapsy pět melounů, tak si o tom něco zjistí....
http://www.ceskatele...patnik-z-ostrovacic/
Naposledy editováno 23.12.2012 20:13:17
http://www.gpmotorbi...73-gp-350?Itemid=172
Creck píše: dareckov> Pan Honda dodneska plati Jawe za par patentu. Kdysi se z toho vyplaceli lide co meli uraz, nebo nejaky socialni problem.
Nevšimnul jsem si,že to je staré téma.
Naposledy editováno 29.12.2015 15:53:38
1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba | 125ccm | 27 | 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K |
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba | derryn | 44 | 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA |
Nová Jawa 1000 [1 ... 20, 21] Jawa Přestavba | drrath | 606 | 27.5.2016 v 09:14 HonzaHus |
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba | Roman2bk | 239 | 18.5.2015 v 00:03 markus |
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba | wrag | 33 | 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973 |