1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
KarlosVFR píše: Nic mi do toho není, ale proč to chceš předělávat? Když jsem zvažoval koupi moto, tak jsem o RC36 také uvažoval. Každopádně RC30 se mi ale vůbec nelíbí. Raději bych udržoval tu RC36 v originálním stavu, ale to je jen můj názor...
že by proto, že RC30 a 45 jsou závodní legendy a moc jich není? taky jsem nad tím přemýšlel, na Ebay jsem viděl i kapotáž a nádrž...zbytek nevím
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

měl sem/(mám) něco podobnýho v plánu už leta, ale nejsou prachy... zkusím ve zkratce předat co jsem dohledal, všechno je teda jen z netu a z diskuzí na různejch stránkách, nic z vlastní zkušenosti...
na zadní kolo bych se vykašlal, z nc30 tam nebude pasovat je moc úzký, rc30tkový kolo je 18-ti palcový a myslím že standartní rozměr měla až RC45tka a to neseženeš za normální peníze... pořiď to z RC36 1. generace a pokud se ti nelíběj šrouby tak thurn prodával takovou krytku...

jinak pak jsou přestavby kdy jde použít zadní nába ze speedtripla a na tu pasuje kolo z 996 alespoň dle diskuzí na tady ... tohle všechno ale bude stát děsnej balík... za mě jednoznačně ta varianta s VFRkovým kolem z RC36-1. generace
kapoty nebudou problém... je několik výrobců:1, 2, 3, 4
Problém bych viděl v nádrži... viděl jsem někde jak rozšiřovali nádrž z nc30 - tak to máš odemě za úkol vyzkoumat ty...

světla CBR900 1992, budíky z CBR900 rv 1994-1996 (mají el. náhon jako RC36II) řidítka a páčku brzdy a spojky z VTR1000F (bacha jen nějaký ročník měl kulaté plastové nádržky, některé mely integrované kovové)
no co ještě... už mě nic nenapadá... snad jen, že doufám, že ty prachy brzo budou, abych se do toho mohl taky pustit... kdyby něco tak se kľidně ozvi...
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
navíc kolegu jsem u nás potkával a jeho vfr400 byla suprová

wario píše: nechal bych jí v sériji ,RC36 je jedna z nejhezčích seriových motorek , tohle vetšinou nedopadá dobře a srazí to cenu motorky na minimum , RC30 z toho nikdy nebude - hlavně podvozkově .
při tom vraku, co má doma, se o to v klidu může pokusit...krom toho- prodávat VFR? nic lepšího zatím nevymysleli...
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

Čau... právě... jezdí tisíce streetů a jinejch nevkusnejch vražd tak bych se nezaleknul argumentů, že to bude bastl... důležitý je to, že se na tom pobavíš a tu chudinku zbídačenou po předchozím majiteli přivedeš k obrazu svému... a to jak bude vypadat už je na vkusu každého soudruha...
teď jen doplním aby nedošlo k mýlce... ty světla a páčky atd. jsou vybrány jen jako nejpodobnější věci... určitě to nejsou totožný díly s RC30 (ale to je doufám jasný)... viděl jsem na netu dost lidí co vyměnili spodky vidlic za spodky právě z Firestormu (mají stejný průměr tuším 41mm), střeva vidlic údajně zůstávají originál... na to pak s minimální úpravou běžně roubují brzdiče z CBR929/954 (to by ti místní znalci firestormů potvrdili)... k tomu budeš určitě potřebovat ale jinou brzdovou pumpu... ta spojka půjde použít firestormácká, řidítka díky průměru právě nejlíp asi taky z firestormu... tady je dobrý že by ti zůstaly i brejle geometrie nedostane nafrak atd atd...
jinak jak říkám tu zadní kyvku bych ještě zvážil... viděl jsem i tuhle čuňačinu... kolo z VFR36/I se zavařenejma dírama... dělali to majitelé NTV650...

mimochodem tohle je dobrej odkaz... RC45 replica
někde v půlce najdeš fotky kde vedle sebe stojí pravá RC45 a replica... kdo ví tak pozná ale prostě je to dobře udělaný
mě teda osobně nejvíc zajímá ta nádrž, tak doufám že se podělíš o to cos vymyslel...



PS: pořád si nemůžu zvyknout na to, kam dnešní internetové diskuze spějí :D tak před čtyřmi léty se dalo psát ještě seriozně,ale teď... ale tak co , ať má každý svou pravdu, pak to ale dopadá tak, že ty nejlepší věci se na internet nedostanou

Měl jsem namontovaný výfuk z RC30, originál z Hondy. Sedí bez problémů a bez úprav. Má jiné přímé svody (nijak neproplétané), nemá expanzní komoru a hlavně je vyvedený na levou stranu, takže ke kolu je volný přístup. Pro montáž je nutno ale sundat hlavní stojan.


Lamináty na RC30 i RC45 koupíš normálně např. na http://www.sebimoto.cz/
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
http://www.partsdepot.cz/

Keša píše: O lamináty strach nemám,ale budu mit kompozitove,teda snad ze jo Dome. To C.J.-kde jsi sehnal ty svody? A kde je jím konec? A s centralním stojanem se samozrejme do budoucna nepocítá. Jeste mě napadá že byla verze s velkýma světlama jako ma třeba prvni Blade a s menšíma jako ma moje NC30. Neví o tom někdo něco?
Jestli to bude jako s VFR 400, tak větší světlomety byly pro německý trh.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |