Při konstantní rychlosti i otáčkách cuká. Nejvýraznější to je kolem 3500 otáček. Není to moc výrazný, nevypadá to, že by úplně vynechával válec, ale každopádně je to nepříjemný, hlavně se kvůli tomu nedokážu pořádně soustředit, zneklidňuje mě to. Nejezdím stylem brzda/plyn, naopak mám rád plynulou jízdu. Při stylu brzda/plyn je vše v pořádku, jde krásně za plynem, nikde žádná díra, necuká, při ubrání motor plynule brzdí, zvuk OK, ale jakmile se dostanu třeba za auto, nebo prostě jedu konstantní rychlostí, začne cukat. Nevím jak nejpřesněji to popsat, je to takový tupý "jemný" cukání, jakoby kolísal výkon... Servisákům se to ovšem zdá bejt v pořádku, možná je to tím, že to zkoušej jen kousek a ne zrovna na nejrovnější silnici. Nevím... Mohlo by to bejt špatně nastavenejma jehlama v karburátorech? To je jediný, co mě napadá...
Každopádně mě zajímají Vaše názory na tenhle problém.
Naposledy editováno 17.06.2011 18:46:55
Před servisem mi dost žrala, v táhlých kopcích ztrácela dech (nad 3000 otáček začala cukat), byli černý svíčky a výfuky. Bylo to velkýma tryskama. Ty dali menší a seřídili karbece...
Jediný co mě napadá jsou ty jehly. Prej tam nejspíš nejsou originály, ale ty by na to prej neměly mít vliv... ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki w 650 jak ochudit směs [1, 2] Kawasaki W 650 | Veiška | 35 | 21.3.2024 v 08:33 krokoš |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 | sekáčmagor | 13 | 14.6.2023 v 08:13 lbyp |
Brzdový kotúč Kawasaki W 650 | Rick_James | 14 | 14.10.2022 v 08:57 vikki |
Rozmer pneumatik v palcoch Kawasaki W 650 | Rick_James | 7 | 24.10.2021 v 21:20 Libor46 |