1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací
1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací
Naposledy editováno 18.08.2011 22:39:04
1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací
PRETORIAN88 píše: to zapálil majitel když viděl roční výsledovku
to těžko, páč je to snad jeden ze dvou výrobců na světě vyrábějících speciály na plochou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací
Naposledy editováno 18.08.2011 23:02:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací
1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací
Naposledy editováno 19.08.2011 08:43:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací
Kantorek píše: Ad většina seshora: když odhlédneme od nostalgie (taky jsem začínal načerno na otcově panelce + je "naše" !!!) tak JAWA NIKDY nebyla TOP motofabrika a NIKDY neměla TOP model(i ta slavná 500 OHC se mezi odborníky nepovažuje za nic extra , zbožňování je dáno spíš tím že to bylo jediné "něco lepšího" relativně dosažitelné). Holt i v přírodě zanikají neúspěšné živočisné i rostlinné druhy...
Ale byla TOP, měla top modely. Otázka je ale, co si pod tím člověk představí. Nedá se srovnávat sportovní motorku určenou na kvalitní silnice a nezničitelného, lehce opravitelného dělníka na dojíždění po stepi nebo pampě.
Však se podívej, jaké popularitě se stále těší fabrika v jižní americe, indii, na blízkém východě...
To, co zvládly jawy by vživotě žádný japonec nedokázal, ty motorky mají dneska přes 50 let a stále jezdí. A to si mohly o nějakém pravidelném servisu jenom nechat zdát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací
JyrkaFM píše: Ale byla TOP, měla top modely. Otázka je ale, co si pod tím člověk představí. Nedá se srovnávat sportovní motorku určenou na kvalitní silnice a nezničitelného, lehce opravitelného dělníka na dojíždění po stepi nebo pampě.
Však se podívej, jaké popularitě se stále těší fabrika v jižní americe, indii, na blízkém východě...
To, co zvládly jawy by vživotě žádný japonec nedokázal, ty motorky mají dneska přes 50 let a stále jezdí. A to si mohly o nějakém pravidelném servisu jenom nechat zdát.
Přesně tak, dneska je to pořád stejný. Podívejte se do Afriky, jezdí tam samý 150cc číny, co si člověk opraví pomocí provázku a šutru u krajnice. Drahá japonská motorka plná elektroniky by jim nebyla k ničemu. Jawa byla zaměřená na obyčejný lidi. Je jasné, že většina dnešních pilotů japonských žihadel jí neuznává, protože to jsou motorky k něčemu úplně jinému.
jednak proto, že se tlemíš neštěstí druhejch
druhak proto, že jsi úplně mimo, kde vlastně hořelo
JRM, dříve Jawa Divišov, ještě dříve ESO, byla firma, která patří po celou dobu jejch činnosti ke špičce v oboru. a jestli myslíš, že je to proto, že v segmentu není konkurence, tak si o Speedway něco vygoogli.
možná jsi se chtěl vysmát Týnci (ó jak hrdinský!), ale tentokrát jsi minul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací
FiffiQ píše: Přesně tak, dneska je to pořád stejný. Podívejte se do Afriky, jezdí tam samý 150cc číny, co si člověk opraví pomocí provázku a šutru u krajnice. Drahá japonská motorka plná elektroniky by jim nebyla k ničemu. Jawa byla zaměřená na obyčejný lidi. Je jasné, že většina dnešních pilotů japonských žihadel jí neuznává, protože to jsou motorky k něčemu úplně jinému.
Podívejte se do Evropy, jezdí tam samý 600cc a 1000cc japonci, co si člověk koupí za pár výplat. Levná čínská motorka bez výkonu s mizernou ovladatelností, nepohodlná a poruchová by byla k ničemu. Japonci jsou zaměřený na lidi, co očekávají kvalitu s užitnou hodnotou. Je jasné, že piloti těch levných koncepčně starých vehiklů japonskou kvalitu neuznávají, protože to jsou motorky k něčemu úplně jinému
1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací
karf píše: Podívejte se do Evropy, jezdí tam samý 600cc a 1000cc japonci, co si člověk koupí za pár výplat. Levná čínská motorka bez výkonu s mizernou ovladatelností, nepohodlná a poruchová by byla k ničemu. Japonci jsou zaměřený na lidi, co očekávají kvalitu s užitnou hodnotou. Je jasné, že piloti těch levných koncepčně starých vehiklů japonskou kvalitu neuznávají, protože to jsou motorky k něčemu úplně jinému
no, vono to asi neni uplne tak jak pises...ten vyber tech japoncu,4 znacky je malo..a chlapi by sahli i po necem jinem a proto je pro nas dulezite udrzet evropske vyrobce(jakekoli i jawu)...a k tem 600-1000ccm-nejvic japonci chrleji prave ty mali sracky po cele asii, africe a americe od mexika az po ohnovou zemi
a ktem "par vyplat"....no coment
a kazdej pytlik co si hraje na "motorkare" a smeje se kdyz se stane jinemu nestesti by zaslouzi nakopat do kuli aby se na motorku dlouho neposadil , neni mnoho firem v cechach ktere si zaslouzi uctu jako zrovna v divisove.
Naposledy editováno 19.08.2011 13:24:58
1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací
Tam kde jawa nastartovala by japonec nenastartoval.
Asi jsi opravdu trochu mimo, /já možná s touhle hypotézou taky.../ ale tyhle jawy projeli vším, projeli antarktidou, projeli saharou, prostě projeli všude tam kam se dalo, proč nebyl vyráběn 5. přev. stupeń?
Protože do terénnu se to nehodilo, a armádě to bylo k ničemu, a jelikož byl režim nakloněn k neustálému zbrojení, tak prostě tyto motory byli Top, ale v jinde a jinak než na japonci, použití motorek se nedá srovnávat.
A díky tomu, že peníze šli do armády tak prostě na civilní výrobu peníze nebyli, proto taky jawa byla a je tam kde je, samozřejmě než se začnete ohánět argumenty, musím napsat, že v tom bylo víc faktorů...
Než se začneme bavit o režimech, tak chci říct, že každé mělo svoje, a nedá se výlučně říct, že to nebo to bylo nejhorší, každá doba měla svoje výhody.
Dnes? Chci si nechat něco někde vyrobit, můžu? Nemůžu, z továren jsou dnes vytrhané stroje, zavírají se fabriky, výroba se přesunuje, zlevňuje, zprofitovává..
Tehdy? byl svazarm, to bych nemusel děla všechno před barákem, sviňit všechno všude od oleje.
Jednoduše bych si tam zajel, a udělal to tam, nebo v továrně či na výučnáku, bych zašel za mistrem, řekl bych "můžu si něco udělat?" Samozřejmě kdybych nebyl lempl a ve škole k nečemu byl. Nebyl by s tím problém..
Dnes? Když nemám korunu, nic taky neudělám!
Když si vzpomenu na Karla Kryla, jeho snahu a učení proti Blbosti, je mi z toho režimu ale hlavně z LIDÍ na blití. Každý si sáhne na svoji rohožku, a tam taky musí začít...
Ale nikdy bych se nechtěl k socialismu vrátit, prostě ty zla co se děli za doby, byli neúprosné a poznamenali nás.
Ale dnes? Mě to přijde, že je to pravý opak socialismu, nebo chcete-li komunismu...
Jenže než někdo začne plivat, tak si všichni vzpomeňte jaké to bylo za 1. republiky!
Kapitalismus, Národ se sunul dopředu, měli jsme obrovský potenciál, řadili jsme se mezi špičky. Ale jak se chovalo k dělníkům, tatíček Masaryk do nich nechal střílet..
Do dělníků se tenkrát střílelo!
Nikdy není něco za nic.. Všechno, vždy má své klady a zápory...
Já osobně říkám, že žádný režim ani kapitalismus ani socialismus a bla bla bla nevydrží, všechno je to o lidech a všechno se extrémizuje, což nikdy nemůže být dobré pro všechny..
Joooo, až nikdo z nás nebude pracovat, stroje nám budou vyrábět obživu, budou za nás pracovat. Tak možná...
Naposledy editováno 19.08.2011 14:26:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kro... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, Jawa 250/559, Jawa 50/20... | Doly_cz | 344 | 19.1.2018 v 09:54 Doly_cz |
Dnes v pátek vyhlášen úpadek - Jawa... Jawa 500 Speedway, Jawa 500 OHV | Dovi | 10 | 22.1.2013 v 15:28 tornadojoe |