paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vyběr endura
chtěl bych si pořidit naké enduro,ktere zvladne aspon kousek po ceste,musí mít el starter,stk a tp,chci snim jezdit cca 70% lesy,pole,louky a 30% silnice,jsem skoro 2m vysokej a mam 100kg,mam na to kdyz dobre tak 70000...
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

10.9.2011 v 19:46 | Nahoru | #1
tak jestli má mít startér tak vynech xr400, ostrou te 410/610 a drz 400E

Naposledy editováno 10.09.2011 19:46:44

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

10.9.2011 v 19:49 | Nahoru | #2
tak to pak zbyla jedine ktm ,je jeste neco jineho ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2011 v 19:55 | Nahoru | #3

mi-psi píše: tak jestli má mít startér tak vynech xr400, ostrou te 410/610 a drz 400E



DR-Z 400 E jich ma tak 90% starter, jen par z prvnich rocniku ma nakopavacku.

Ale eckove verze jsou nedostatkove zbozi, ted je na prodej jen jedna: http://www.motoinze...6891-dr-z-400-e.html

Eskovejch je naopak zaplava, zajel bych se na nejake podivat, jestli by ti nestacilo...

Naposledy editováno 10.09.2011 19:59:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

10.9.2011 v 20:01 | Nahoru | #4
SirIndy> pravda, teď koukám na bazar a z těch dvou tam maj zrovna obě
30ˇ% po silnici jsou tak jen přejezdy, na to by tyhle motorky byli, ale na víc km po silnici je to nahovno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2011 v 20:12 | Nahoru | #5

kosmicka_raketa píše: tak to pak zbyla jedine ktm ,je jeste neco jineho ?


...dnes se dá pořídit KTM 450 EXC 04-07 za slušný peníze a ty motorky jsou držáky.Někdy tu kluci zbytečně přemršťují náklady na servis a údržbu lehké ostré, ale není to tak strašný, když pořídíš motorku ve slušném stavu a nedojebanou nějakým neodborným servisem atd.Takže za mě KTM 450 EXC ročníky 04-07.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2011 v 20:12 | Nahoru | #6

mi-psi píše: SirIndy> pravda, teď koukám na bazar a z těch dvou tam maj zrovna obě
30ˇ% po silnici jsou tak jen přejezdy, na to by tyhle motorky byli, ale na víc km po silnici je to nahovno.



Ani ne, jezdim po silnici na drapacich i delsi prejezdy rychlostma pres stovku a zadnej problem jsem nezaznamenal. Neni to zadna kroska se sedlem z kamene a tvrdym odpruzenim aby jsi hned trpel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

10.9.2011 v 20:37 | Nahoru | #7
Matess727x> jo jo ktm se mi libí ale mam z ní tak trochu respekt je to ostrý nařadí,nebo se to chova v pohode a projeví se to az kdyz za to vezmes?,a jak je to z jízdou po silnici?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

10.9.2011 v 20:39 | Nahoru | #8
SirIndy>na S jsem koukal no ale chtej za to nak moc penez ,a jak je to s poruchovostí?,cet jsem ze prej se to sere tak nevim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2011 v 20:57 | Nahoru | #9

kosmicka_raketa píše: Matess727x> jo jo ktm se mi libí ale mam z ní tak trochu respekt je to ostrý nařadí,nebo se to chova v pohode a projeví se to az kdyz za to vezmes?,a jak je to z jízdou po silnici?


...po silnici nejezdím,...jen minimální přejedy,...občas se člověk přejezdům nevyhne, tak za to na silnici netahám, abych neoholil drapák. No a jinak,...jede to tak, jak tomu otevřeš plyn.

(reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2011 v 22:21 | Nahoru | #10

kosmicka_raketa píše: SirIndy>na S jsem koukal no ale chtej za to nak moc penez ,a jak je to s poruchovostí?,cet jsem ze prej se to sere tak nevim..



Na DR-Z se serou dve veci - napinak rozvodaku a stator alternatoru. Prvni se tyka hlavne starych rocniku, druhe pry casem potka kazde DR-Z, pokud nedas srouby na lepidlo. Me to bohuzel potkalo brzo po koupi a stalo 5 litru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

10.9.2011 v 22:43 | Nahoru | #11

SirIndy píše: Ani ne, jezdim po silnici na drapacich i delsi prejezdy rychlostma pres stovku a zadnej problem jsem nezaznamenal. Neni to zadna kroska se sedlem z kamene a tvrdym odpruzenim aby jsi hned trpel...


jezdil sem chvíli na xr400 a za mě teda rozhodně ne. nehledě na to, že to moc nejelo (ale asi to bylo nějaký přiškrcený)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2011 v 22:52 | Nahoru | #12

mi-psi píše: jezdil sem chvíli na xr400 a za mě teda rozhodně ne. nehledě na to, že to moc nejelo (ale asi to bylo nějaký přiškrcený)



DR-Z 400 E jede ve vrsku o dost lepe nez XR 400, pro offroad-novacka je tam toho vykonu az az, samozrejme ze nekomu kdo jezdil ostra endura to prijde line, ja vidim ale vetsi rezervy tehle motorek spise v odpruzeni, ovladatelnosti, hmotnosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

10.9.2011 v 22:59 | Nahoru | #13

SirIndy píše: DR-Z 400 E jede ve vrsku o dost lepe nez XR 400, pro offroad-novacka je tam toho vykonu az az, samozrejme ze nekomu kdo jezdil ostra endura to prijde line, ja vidim ale vetsi rezervy tehle motorek spise v odpruzeni, ovladatelnosti, hmotnosti...


...tak zase má nenáročnější servis ne?

Naposledy editováno 10.09.2011 22:59:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

10.9.2011 v 23:03 | Nahoru | #14

Matess727x píše: ...tak zase má nenáročnější servis ne?



Vim, kdyby mela el. starter tak ji mam dneska doma a neresim ty sracky s DR-Z...

(reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2011 v 23:12 | Nahoru | #15

SirIndy píše: Vim, kdyby mela el. starter tak ji mam dneska doma a neresim ty sracky s DR-Z...


...já myslel ale to DR-400. Jak jsi psal něco i o XR,...já už bych dnes XR nechtěl. Za prvé je krátký-krátká zadní kyvka a v měkkém terénu hůře drží stopu a pak,...zvykl jsem si na kouzelné tlačítko "starter". Ještě když ti motorka chytá na břinknutí o tlačítko a to za naprosto všech situacích,...já jsem vlstně nášlapku u KTM použil jen jednou,....a to když jsem chtěl zkusit, jestli chtne i na nášlapku.

Naposledy editováno 10.09.2011 23:12:40

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 11.9.2011 v 08:51 | Nahoru | #16
Kdybych to chtěl na opravdový enduro a počítal bych, že se této disciplíně budu věnovat a vážit metrák a ještě mít těch 70000,- litrů na motorku, šel bych neomylně po Matesovo EXC
Taky jsem řešil náklady na servis s ostrou motorku, ale při mém nájezdu do 2000 km ročně - 80 mh by to nebylo nijak hrozný.
Pokud bych to chtěl jen tak pro radost a svezení se v terénu, volil bych s ohledem na váhu 100 kg mezi nějakým startérovým XT, TT 600, KLX 650 , LC4 625, 640 Enduro. Tyhle těžší endura jsou fajn a dvoumetrový metrákový habán nemusí mít obavu ze zevedání. Jen tě po nějaký době začnou limitovat, právě v případě, když tě enduro chytne, a stejně začneš pokukovat po nějakým lepším nářadí. Chce si ujasnit, s jakými ambicemi do toho jdeš nebo hold koupit civilní enduro a po roce ho třeba s prodělkem prodat a drbat si hlavu, žes už tenkrát nekoupil něco lepšího, když to zrovna bylo k mání .
Ono totiž o pěkný ostrý endura je docela nouze a většinou do toho člověk právě zahučí, protože koupí špatný kus.
Přeju dobrou volbu .

(reakce na) vyběr endura

11.9.2011 v 20:05 | Nahoru | #17
Janek> ¨prave toho se bojim ze kdyz koupim neco ostrýho tak abych hned nedaval naký šilený prachy do GO motoru,jinak jsem taky premejšlel o tt nebo klx a lc4 jen uz je to z tou hmotností jinde,chci nakou motorku abych ji v terenu zvlad a nemel sní naký potíže,takže ted babo rad doceho jít..

(reakce na) vyběr endura

11.9.2011 v 20:07 | Nahoru | #18
Matess727x> ja potřebuju abych moh jet třeba 5km do skoly a zpatky a 20km na enduro drahu a zpatky a to by bylo vsechno jinak bych po silnici nejezdil,jaka je cca rychlost?

2 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

12.9.2011 v 18:49 | Nahoru | #19
a co ta husquarna ma nekdo nake zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

12.9.2011 v 19:16 | Nahoru | #20

kosmicka_raketa píše: a co ta husquarna ma nekdo nake zkušenosti?


...a jaká?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

12.9.2011 v 19:17 | Nahoru | #21
Matess727x> Te410

Naposledy editováno 12.09.2011 19:17:53

(reakce na) vyběr endura

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2011 v 19:20 | Nahoru | #22

kosmicka_raketa píše: Matess727x> Te410


...jsou celkem levný.

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

12.9.2011 v 19:23 | Nahoru | #23
kolik na tom exc máš najeto?

(reakce na) vyběr endura

12.9.2011 v 19:27 | Nahoru | #24

prackarr píše: kolik na tom exc máš najeto?


...kdo?

vyběr endura

12.9.2011 v 19:28 | Nahoru | #25
ty.

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

12.9.2011 v 19:29 | Nahoru | #26
211 mtH

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

12.9.2011 v 19:33 | Nahoru | #27
ješte jsem koukal na wr400f,jak je to se spolehlivostí?,byla by to dobra koupě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura

12.9.2011 v 19:41 | Nahoru | #28

kosmicka_raketa píše: ješte jsem koukal na wr400f,jak je to se spolehlivostí?,byla by to dobra koupě?


...ta je ale jen nášlapka. Dokážeš jí našlápnout?

1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura

12.9.2011 v 19:42 | Nahoru | #29
aha no tak asi bych ji nakop ale nevim no,lepsi je to tlačitko

(reakce na) vyběr endura

12.9.2011 v 19:48 | Nahoru | #30

kosmicka_raketa píše: aha no tak asi bych ji nakop ale nevim no,lepsi je to tlačitko



Tak proč prostě nevemeš Káťu od Matese? Stejně nic lepšího nevymyslíš a u KTM stejně skončíš

(..i mi to všichni říkali a já jim to nevěřil.. )
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 Tomek1 15 14.4.2024 v 09:04 assassin
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 Tomek1 11 10.4.2024 v 12:18 Tomek1
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 Petan.vut 7 7.10.2023 v 06:33 krokoš
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr


TOPlist